Masumiyet 11. Bölüm
2:05:58
Masumiyet 10. Bölüm
2:03:48
7 gün əvvəl
Şərh
Fatih Talha
Fatih Talha 58 dəqiqə əvvəl
Allah hiç bir kulunu aklı ile kalbi arasında bırakmazsın çok zor iki seçim😔😔
Liliana Elisabet Radziunas
Liliana Elisabet Radziunas 58 dəqiqə əvvəl
💪💪👍👍👏👏👏.Argentina
Liliana Elisabet Radziunas
Liliana Elisabet Radziunas 59 dəqiqə əvvəl
No The end
Benim Journey
Benim Journey Saat əvvəl
1 milyon izlenme almış nasıl trendlere oturmaz!?
Vüsalə Qurbanzadə
Vüsalə Qurbanzadə Saat əvvəl
Delixanadiki🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️Harun bey😲😲korkunc gûldu
Tuğba Dağcı
Tuğba Dağcı Saat əvvəl
Bu dizinin final olmasını istemeyenler 👇
Reyhan Öztürk
Reyhan Öztürk Saat əvvəl
Anlamayanlar için İlker başta şöyle diyor; Bütün kötülükleri İlker yapar
Emine K.
Emine K. Saat əvvəl
Elanın kardeşi yok meydanda online dersleri mıi var? Hahahahajaha
SEZEN
SEZEN Saat əvvəl
Allah'ım sen ilk kıblemiz Mescid-i Aksa'nın tüm Filistin'in yardımcısı ol.Sen Müslümanlara zalimin karşısında direnme gücü ver.Senden başka yardım dileneceğimiz kimsemiz yok.
elcin abbasov
elcin abbasov Saat əvvəl
Maalesef 13 cu bölüm final 😔😔 kararı almışlar
Elaaa
Elaaa Saat əvvəl
Salı boşaldı baraj bitti neden pazartesi ya neden
Zeynep esra gelen
Zeynep esra gelen Saat əvvəl
Tam da kendine yakışanı yaptı ilker
Seda Gedik
Seda Gedik Saat əvvəl
Senin kızın mı saf
Ali Osman Arslan
Ali Osman Arslan Saat əvvəl
PİSKOPAT
Hanife Altın
Hanife Altın Saat əvvəl
Bence suçlu benim büyük bi ihtimal o gece ben de orada olmuş olabilirim 🤔😏😒🙄🙄
Zerrin Aricikus
Zerrin Aricikus Saat əvvəl
Pazartesi günü yine izlenmez uyanış çukur kağıt ev var zaten hale ve İlker yüzünden izlemiyorum artık oyunculukları 0🤮🤮🤮
Arin Özel
Arin Özel Saat əvvəl
dizi herkesin dediği gibi kadınların küçük düşürüldüğü bi dizi değil bu resmen agatha christie nin bi kitabini okuyormuş um gibi bi katil var herkes şüpheli herkes olabilir
Melisa Gemici
Melisa Gemici Saat əvvəl
Pazartesine alınmış dizi iyi oldu
Derya Gök
Derya Gök Saat əvvəl
Bu görmüş, bu vurmuş, bu pişirmiş, bu yemiş, bu da hani bana, hani bana ? Demiş🤔
Fidan Koç
Fidan Koç Saat əvvəl
Aga pazartesi nedir ya
irem krbltt
irem krbltt Saat əvvəl
Finalll olmasın
Kübra
Kübra Saat əvvəl
Bir tek olayların farkında olan Bahar mı yaa gerçekten bütün karakterler sıyırmış karakterlerin dizinin adıyla alakası yok resmen...😶
irem krbltt
irem krbltt Saat əvvəl
Ohaa 1 günde 2 fragman çokk iyii
Derin Miryu
Derin Miryu Saat əvvəl
Harun yakıştırmadık
Derin Miryu
Derin Miryu Saat əvvəl
İnşallah final olmaz ya
ejegul hanmammedowa
ejegul hanmammedowa Saat əvvəl
Bu kizi harun dovdu diyenler gelsin. O gece Ismaili oraya avukati cagiriyor avukati harunla bir is yapmis belliki komsu cocuktan supheleniyordum ama onun nasil guldugini duyduktan sonra suclu harundur diyorum.
Zeynep gül Aytekin
Zeynep gül Aytekin Saat əvvəl
Bence final olmalı dizi çok iğrenç fragmanını bile izlerken midem bulanıyor
Leyla Mertkan
Leyla Mertkan Saat əvvəl
Bu dizi bitmemeli
Dilara Kavci
Dilara Kavci Saat əvvəl
10 ve 11 bölümler neden yayınlanmadı kaç haftadan beri bekliyorum işallah yarın veya kısa zamanda yüklenirde izleriz engec yarın uyklensın lütfen 🙏🙏🙏🙏
sevinc haciyeva
sevinc haciyeva Saat əvvəl
nihayet
idil büyükgenç
idil büyükgenç 2 saat əvvəl
Ay iyiki final yapıyo ya. Başroldeki kızların rolü gereği bu kadar salak olması katlanılamıyo izlerken hiç gerçekçi değil. İlayda karakterinin yüzünü buruşturuyo mu kaşlarını mı kaldırıyo napıyosa ağlama sahneleri çok aşırı zorlama oluyodu. Onun olduğu sahneleri geçiyodum her iki kızda da. Oohhh iyiki bitiyo izlemeyi bırakmıştım. 👍👍👍👍👍👍
İrem Nur Özer
İrem Nur Özer 2 saat əvvəl
Iyice saçmaladı bu dizide ilk dedim ne güzel değişik şimdi baktım çok saçmalamış
Nilay Ay
Nilay Ay 2 saat əvvəl
Of ela bı siktir git pardon da ne yaşıyorsan hak ediyosun şuan ilkerin dibinden ayrilmiyo hiç acimiyorim sana
peri zekalı
peri zekalı 2 saat əvvəl
gerçekten akıl alır gibi değil ireem
furyand f
furyand f 2 saat əvvəl
Ne oldu orda
Irina Ermolaeva
Irina Ermolaeva 2 saat əvvəl
Elacim tebrikler, basindan beri beyin kullanmadigin gibi hala israrla kullanmiyosun sen daha cok dayak yersin kizim. Basina gelen her seyi hak ettin.
Kader Krt
Kader Krt 2 saat əvvəl
Harunun Gülüsünden Ödü kopanlar Butonuyum🙄😂
Ezo Ozdemir
Ezo Ozdemir 2 saat əvvəl
Günü mü değişti ya
HELIN AKTEN
HELIN AKTEN 2 saat əvvəl
Ben ilkerin ilk sahnesindeki soylediği şeyi anlmadım yaaaw
HELIN AKTEN
HELIN AKTEN 2 saat əvvəl
Ben neden ilkerin ilk sahnesinde söylediği şeyi anlamıyorum biri bana ne söylediğinı yazabilir mi
Ceren Atalay
Ceren Atalay 2 saat əvvəl
ilker başta ne diyo ya
Aslı Karatay
Aslı Karatay 2 saat əvvəl
salak mı bu kız yeter be yeterrrrr
Zumrud Kerimova
Zumrud Kerimova 2 saat əvvəl
Final yapsaydida qurtulsaydiq
Kim Taehyung
Kim Taehyung 2 saat əvvəl
Neden pazartesiye aldınız ya. En sevdiğim 2 dizi var ikiside aynı gün olmamalıydı. Pazartesi Çukur var yaa. Neyse bende tekrarını izlerim
Şeyma
Şeyma 2 saat əvvəl
İşte bir milyon izlenme
Yaren Yayagaç
Yaren Yayagaç 2 saat əvvəl
Bu sahneyi heyecanla bekliyorum İlker bir daha Elaya asla zarar vermez. Kendi fikrim.
Eylül Uğurlu
Eylül Uğurlu 2 saat əvvəl
Elanın seçimleri Yanlış ya da çok yanlış
Quiet Girl
Quiet Girl 2 saat əvvəl
VİDEONUN TRENDLERE GİRMESİ İÇİN NE YAPMAMIZ LAZIM?
Yaren Yayagaç
Yaren Yayagaç 2 saat əvvəl
TRENDE GIRSINN
Quiet Girl
Quiet Girl 2 saat əvvəl
VİDEONUN TRENLERE GİRMESİ İÇİN NE YAPMAMIZ LAZIM?
Ezgi Ekinci
Ezgi Ekinci 2 saat əvvəl
Bu sahnenin devamı hangi videoda?
Quiet Girl
Quiet Girl 2 saat əvvəl
Fragmanlar trendlere girsin. Dizinin gününün değiştiğini daha çok kişi görsün de reytingler artsınn
SCHRECKLISCHE
SCHRECKLISCHE 2 saat əvvəl
Bu Ela gibi gercekten bu kadar aptal kizlar varmi sandalye iile dövülüp daha da adamin yanina giden 😂😂😂
neşe soyer
neşe soyer 2 saat əvvəl
lütfen final olmasın bu dizi
Wirvan Memmedov
Wirvan Memmedov 2 saat əvvəl
Bitmesin guzel dizi
My life my rules
My life my rules 2 saat əvvəl
FİNAL YAPMAYIN LÜTFENNN
My life my rules
My life my rules 2 saat əvvəl
FİNAL OLMASIN ASLAAA
G K
G K 2 saat əvvəl
Fragmanın başında ilker tam olarak ne diyor anlaşılmiyor bilen varsa yazarsa sevinirim...😑
Ebrar Özel
Ebrar Özel 2 saat əvvəl
Yine ne oldu acaba!!
Oguz Ateşi
Oguz Ateşi 2 saat əvvəl
Ya böyle bir diziyi. Final yapma düşüncesi aklınızdan nasıl geçti anlamıyorum🙂😊
Belfin Güler
Belfin Güler 2 saat əvvəl
Final olmasınnnn🙈
Belfin Güler
Belfin Güler 2 saat əvvəl
Final olmasınnn
Elnur Ibrahimli
Elnur Ibrahimli 2 saat əvvəl
Sonundu suchlu Harun olsada artik shashirmam...
Луна Поп
Луна Поп 2 saat əvvəl
Belliki Harun Orhun Hale Ilgazla birlesip Ismayile tuzak kurmuslar. Ismayilin avukati da onlara yardim etmis. Zaten o yuzden avukat Beril Ismayili bu ise bulastirmis diye dusunuyorum.
M M
M M 2 saat əvvəl
Başta ilkerin ne dediğini anlayan varmı allasen???😂😂
djhasret almanya
djhasret almanya 2 saat əvvəl
sacma sapan dizi
Berfin Karakoç
Berfin Karakoç 2 saat əvvəl
Film final vereceğini duydum belkide bitmemesi için direk entrikalara başlandı