Bir delikanlının bitişi - VOL 2! - Arka Sokaklar 573. Bölüm

  Baxış 635,228

KanalD

Ay əvvəl

Arka Sokaklar dizisinin tüm bölümleri için 👉 bit.ly/2FQFWiD
Arka Sokaklar 573. Bölümde Cemal, Ezgi'nin kargoları arasında boğuluyor!
Cemal bir günlük iznini keyif yaparak geçirmeyi hayal etmektedir. Başına geleceklerden habersiz televizyon izler. Göreve gidecek olan Ezgi ondan ricada bulunur. Kendisine gelecek olan kargoları almasını ister. Sürekli alışveriş etmesinden şikayetçi olan Cemal, sevdiğini kırmamak için kabul eder. Günün en keyifli anında kargo gelir. Kargodan aldığı kıyafetin fotoğrafını çekerek Ezgi'ye gönderir. Ezgi yanlış ürün gönderildiğini söyler ve Cemal'den kargoya giderek kıyafeti firmaya geri göndermesini söyler. Bu andan itibaren Cemal'in durumu içler acısıdır. Ev ve kargo şirketi arasında mekik dokur. Akşam olunca da salonda yığılır. Ezgi ise, eve gelip kahramanının durumuna üzülür ve onun gönlünü almayı başarır.
Arka Sokaklar yeni bölümleriyle her cuma saat 20.00'da Kanal D'de!

Şərh
Gamze Güllü
Gamze Güllü 8 saat əvvəl
Çok koşturdu Cemale helal be💜
Barış Karaçete
Barış Karaçete 23 saat əvvəl
Galatasaray Forması Yeni Sezon 2020-2021
Can Safkan
Can Safkan Gün əvvəl
Bu Cemal Galatasaraylı olmasa daha çok sevecem. En büyük Fenerbahçe ulan 💛💙
Ulya Ibra
Ulya Ibra 2 gün əvvəl
Ezgi❤cemal for ever 👍👇
Ulya Ibra
Ulya Ibra 2 gün əvvəl
1:28 iyi yaptın ezgi bravo sana 👏👏👏👍👇 Cemal sende yani hakettin.
Mehmet Bertan
Mehmet Bertan 3 gün əvvəl
cemal çoook komiksin
Mehmet Bertan
Mehmet Bertan 3 gün əvvəl
harika ya
zeynep erva AKKAYA
zeynep erva AKKAYA 3 gün əvvəl
Aslan cemal be bende garata saraylıyım
Hanife Topal
Hanife Topal 5 gün əvvəl
Yazık sana cemal
Miraç Adalı
Miraç Adalı 6 gün əvvəl
gs li olanlar like atsın ezgi ve cemal evlendin diyen yorum
mirac Adali
mirac Adali 4 gün əvvəl
Yav hehe
Bedia Ak
Bedia Ak 6 gün əvvəl
SENİ ÇOK SEVİYORUM EZGİ ABLA
Melek Uyanıkoğlu
Melek Uyanıkoğlu 8 gün əvvəl
Yaa full bölüm paylaşın noluur
Büşra Çokal
Büşra Çokal 8 gün əvvəl
Yazık değilmi çocuğa🤣🤣🤣
Kemal balyer
Kemal balyer 10 gün əvvəl
Bende Galatasaraylıyım yeee
Durmuş Şaşmaz
Durmuş Şaşmaz 13 gün əvvəl
Cemal öpücüğü hak etti! _Arka KanalD 537 B görüntüleme. 4 2
Seher Ercetin
Seher Ercetin 13 gün əvvəl
Cemal abi seni çok seviyorum
Seher Ercetin
Seher Ercetin 13 gün əvvəl
Cemal abim yakışır çok güzel yakismis
Seher Ercetin
Seher Ercetin 13 gün əvvəl
Ezgi cemal çok seviyorum
EMİR OFFİCE
EMİR OFFİCE 13 gün əvvəl
Galatasaray forması mi ulan yemin ederim şimdi işte var bir hayalim bee🥺❤️💛 alan olmaz biliyorum ama hayali bile kendimi kandırmaya yeter 😔💛❤️
Melih Taşkıran
Melih Taşkıran 14 gün əvvəl
ADANMIŞ HAYATLARIN UMUDU CEMAL HAKEMIDE ALANYAYI DA ÜST ÜSTE KOYDUK
Ezgi
Ezgi 15 gün əvvəl
"Bir delikanlının bitişi"sinemalarda
Şeyma Yavuz
Şeyma Yavuz 18 gün əvvəl
ezgi:ay cemal koş çabuk eve koş cemal:👀👀noolduu yazık ya cemale çocukda birşey oldu sandı
DARK BRAWLERツ
DARK BRAWLERツ 19 gün əvvəl
toplarız ezgi hanım siz yiyin işinize gidin biz toplarız
Kaan Yalcintas
Kaan Yalcintas 20 gün əvvəl
Sondaki forma tam olmus aslanlara
zeynep Aktas
zeynep Aktas 21 gün əvvəl
Bende böyle sevgili istiyorumm
Arda Günay
Arda Günay 21 gün əvvəl
Cemal abi senin işin Ezgi ablamla çok zor Allah kolaylık versin
Salih Gündogdu
Salih Gündogdu 23 gün əvvəl
Siz nerde. Yasıyosunuz
ömer koçihan
ömer koçihan 23 gün əvvəl
Dccz
Çiğdem Başaran
Çiğdem Başaran 23 gün əvvəl
Cemalin elini birde armanın üzerine koyması 💛❤
Meyrama Söğüt
Meyrama Söğüt 24 gün əvvəl
Ela Söğüt MEDiNE Gül
YUNUS EMRE YAVUZ
YUNUS EMRE YAVUZ 24 gün əvvəl
Adamın dibisin cemal gs
Bir LGS Öğrencisi
Bir LGS Öğrencisi 25 gün əvvəl
Bu delikanlılığın bitişi değil cahil olmayın AŞK Seviyor cahil kanal d
Berra Kum
Berra Kum 25 gün əvvəl
Vıcık vıcık romantik komedi filimleri izlettiriyorsun bana 😂😂🖥️
Absheron Baku
Absheron Baku 25 gün əvvəl
Gözəl yoldaş xəzinədir, hər həs tapa bilməz. (Güzel hayat arkadaşı hazinedir, her kesin önünə çıkmaz) 😑
EREN Vural
EREN Vural 25 gün əvvəl
Ezgi abla benim soyadıyla aynı
Kaya Toptas
Kaya Toptas 26 gün əvvəl
6 🏞🏝🏟🏟😋🏟🏟🏟👋😌🎸👍🖐🏾
efe kaya
efe kaya 26 gün əvvəl
hep ezginin evdeler artık bide cemalin eve ezgimi gitse acaba
Fatmanur Candan
Fatmanur Candan 27 gün əvvəl
💜💜
Berk Yenigün
Berk Yenigün 27 gün əvvəl
Beea
Ahmet Hasan Abika
Ahmet Hasan Abika 28 gün əvvəl
Ya abi bu kadar da olmaz
Resad Ibrahimli
Resad Ibrahimli Ay əvvəl
Ay bu sahneyi 5 kere izledim😍😍😍
Mahmut Yıldız
Mahmut Yıldız Ay əvvəl
Cemal sayesinde galayasayarı tutuyorum
Hacer Mustafa Köse
Hacer Mustafa Köse Ay əvvəl
Abla lütfen Cemal abime açı
Prenses21
Prenses21 Ay əvvəl
Yakışmış 💛❤️
Osman Burak Çelik
Osman Burak Çelik Ay əvvəl
Yazık bu cemal abiye ezgi abla parmağında oynatıyor adeta cemal abiye allah sabır versin cemal abi ve ezgi ablayı çok seviyorum inşallah arka sokaklar uzun yıllar devam eder diyelim osman burak çelik
T K
T K Ay əvvəl
Ezgi Cemal düğün olsa.
hwahagja_ sonyeo
hwahagja_ sonyeo Ay əvvəl
8:06 Tam bu sahnedeyken kapıya kargo geldi ... Ablam yine bir şeyler sipariş etmiş :)))
FATİH AZITEPE
FATİH AZITEPE Ay əvvəl
Bir kadını terk etme sebeplerinden bir kaçı.
Emine Benek
Emine Benek Ay əvvəl
Adamsın ezgi abla
Dalyan YTB
Dalyan YTB Ay əvvəl
Cemal bi 2 3 kilo vermiştir
HAYRUNNİSA AKTAŞ
HAYRUNNİSA AKTAŞ Ay əvvəl
Breh
Hamit Kangal
Hamit Kangal Ay əvvəl
Qlflf
Yusuf Emin KARA
Yusuf Emin KARA Ay əvvəl
Bu durumu yapan erkek yok OLAMAZ. 1, 2 duruma müsade et gerisi yalan. Öyle kadın milletinden ALLAHA SIĞINIRIM.
Ceren Ertan
Ceren Ertan Ay əvvəl
Bak dolabı açar getiririm en az on tane çıkar
Mehmet Bertan
Mehmet Bertan 3 gün əvvəl
40 çıkar
kapan selda
kapan selda Ay əvvəl
Yiğit abi yakışıyor
Berkay Bayrak
Berkay Bayrak Ay əvvəl
6:05 de çalan şarkı maziler
tofiqe seferova
tofiqe seferova Ay əvvəl
Ezgi cemali iyi yapiyorsun ya 👍👍👍👍❤️❤️❤️❤️
Aydan Hira
Aydan Hira Ay əvvəl
Yaxık Cemal
yusuf korkmaz
yusuf korkmaz Ay əvvəl
Cemal abi vallahi üzüldüm Ezgi abla Cemal abi'ye çok çektiriyorsun
Müjde Mizgin Kar
Müjde Mizgin Kar Ay əvvəl
Biri de bana almadı şu Galatasaray Formasını
Ssl Lslslsşs
Ssl Lslslsşs Ay əvvəl
6:31 aha kargo mu geldi JSKSOKSOKDOJDJJXKDKKKDKDBDKDKDMDKX
Idris Yavaş
Idris Yavaş Ay əvvəl
Ben erva işalah seni ezgiye mesul eder cemal abi sizi çok seviyorum
Zeynep Gündoğdu
Zeynep Gündoğdu Ay əvvəl
Cemal kral gibi bende galatasaray takımını tutuyorum
Ejderha Böceği
Ejderha Böceği Ay əvvəl
yakışıklı olduğu konusunda haklısın ezgi
NUR GÜNCÜ
NUR GÜNCÜ Ay əvvəl
dur bi gideyimde galatasaray marşları dinleyip geleyim
kemal erkul
kemal erkul Ay əvvəl
Adanmış hayatların umudu.💛❤
Medine Su Sağlam
Medine Su Sağlam Ay əvvəl
Çok güzel
BTS ARMY
BTS ARMY Ay əvvəl
Hediyeyi alınca nasılsa mutlu oldu ya. İşte insanlar küçük sürprizlerle mutlu oluyor öyle her şeyin en iyisine değil
Harry Potter
Harry Potter Ay əvvəl
Boş çift
Pınar Bahtiyar
Pınar Bahtiyar Ay əvvəl
Yaa cemal ile ezgi çok tatlı ikili 👍👍
cemcel dizici
cemcel dizici Ay əvvəl
Cemaaaal Kargo mu geldi Ne güldüm ya
Mevlüt Meter
Mevlüt Meter Ay əvvəl
Mükemmel
zuhal Kırboğa
zuhal Kırboğa Ay əvvəl
😘😘😘😘😘😘
zuhal Kırboğa
zuhal Kırboğa Ay əvvəl
Çok guzel sinizi ya mashala
Gürkan Şükrü Kaya
Gürkan Şükrü Kaya Ay əvvəl
gs adanmıs hayatların umudu
Furkan Yıldırım
Furkan Yıldırım Ay əvvəl
1234567o
Furkan Yıldırım
Furkan Yıldırım Ay əvvəl
12335677
Oğuz Akbaş
Oğuz Akbaş Ay əvvəl
Bize Galatasaray forması alan bi sevdiğimiz olmadı be 🚬
Metin Salmanli
Metin Salmanli Ay əvvəl
galatasaray bitiyor artk BCKSMCMD
Yilmaz Yilmaz
Yilmaz Yilmaz Ay əvvəl
Bi formaya yumuşadı ya bu ne böle😀😀😀
yılkuz tv
yılkuz tv Ay əvvəl
😂😂😂😂😂😂
Latif Mutlu
Latif Mutlu Ay əvvəl
O galatasaray formasını o kadar şeyin içinden nasıl buldu
Helin Erbas
Helin Erbas Ay əvvəl
Asik oldum keske daha cok ezcem sahnesi olsa 😉😉😉 (senaristlere bilgimm)
Engin Biytur
Engin Biytur Ay əvvəl
CİMBOM CİMBOM
Zərifə Orucova
Zərifə Orucova Ay əvvəl
Kendimi zor tutum valla Cemal: sayende semtin tüm kargocularıyla kanka oldum
Kader Kader
Kader Kader Ay əvvəl
Hawkeye
Hawkeye Ay əvvəl
Öyle bir öpücük bir hediyeyle olmaz ezgi gece Bi posta atması lazım sana
ece duman
ece duman Ay əvvəl
cemalin izin günü de kargocular la geçiyor çok yoruldu :) ***
Gdgdgajjsgdgdggdgdd Djaksgduejdbdu8dud
Gdgdgajjsgdgdggdgdd Djaksgduejdbdu8dud Ay əvvəl
İlk defa öpücük dışında romatik geçen bir EzCem sahnesi izledik
Kemal Tuna Sağır
Kemal Tuna Sağır Ay əvvəl
07:32 sarının tonundan anlarım Galatasaray Forması olduğunu❤💛
havva çiğdem erdoğan
havva çiğdem erdoğan Ay əvvəl
Bi evlenin artık yaa
Namig Mamedov
Namig Mamedov Ay əvvəl
Tek. Yek. Cim. Bomum. Ali. Cemal. Aylin. Renktawlarim
Nezir SİN
Nezir SİN Ay əvvəl
Cemal: Bak dolabı açıp getiririm en az 10 tane var bundan:( Ezgi : Bir kere ton farkı var 😅
sercan yalçın
sercan yalçın Ay əvvəl
CEMAL ABİ BİZDEDE VAR BİR TANE KIYAFET HASTASI KIZLARDA NORMAL BİR HASTALIK YANİ ERKEKLERİ SOYUYORLAR KIYAFET VAR HER HAFTA KIYAFET ALIYOR AİLECEK BIKTIK
Salih Çınar
Salih Çınar Ay əvvəl
DEMEK GALATASARAYLISIN HA CEMO ADAMSIN 🦁
Nilsu Ataş
Nilsu Ataş Ay əvvəl
1 07 -1 10 aynı annemle babam
Mevlüt Kerme
Mevlüt Kerme Ay əvvəl
Kendine 10 tane kargo sipariş et. Bi formayla kandır adamı. Ha oldu
Bahoz Ceri
Bahoz Ceri Ay əvvəl
Ezgi ve Cemali çooooook seviyorum💖💖💖💖💖
Yusif Abbasli
Yusif Abbasli Ay əvvəl
100
Mustafa Kayra
Mustafa Kayra Ay əvvəl
Adanmış hayatların umudu
Kardeşlerim 3. Bölüm
2:26:27
KARDEŞLERİM
Baxış 663K
Ülviyye Namazova - Güvendiyim Adam
3:40
Ulviyye Namazova Official
Baxış 88K
Kardeşlerim 3. Bölüm
2:26:27
KARDEŞLERİM
Baxış 663K
Ülviyye Namazova - Güvendiyim Adam
3:40
Ulviyye Namazova Official
Baxış 88K
Sen Çal Kapımı 35. Bölüm Fragmanı
0:49
Sen Çal Kapımı
Baxış 1,7M
Ata Ocağı (715-ci Seriya) ANONS
0:42
Xəzər Film
Baxış 55K
Seni Çok Bekledim 6. Bölüm
2:8:06
Seni Çok Bekledim
Baxış 695K
Mucize Doktor 52. Bölüm
2:22:49
Mucize Doktor
Baxış 733K