Gönüllülerin Oyun Keyfi | Survivor 2021

  Baxış 100,152

Survivor Türkiye

13 gün əvvəl

Survivor 2021 | Gönüllüler ödülde oyun hakkı kazandı.
#Survivor Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...
İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2021'in bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.
#Ünlüler Takımı: İsmail Balaban, Melis Sezer, Çağrı Atakan, Merve Aydın, Batuhan Karacakaya, İlayda Şeker, Sergen, Gonca Kakar, Doğan Keser
#Gönüllüler Takımı: Uğurtan Dora, Hanzade Durmuş Ofluoğlu, Yiğit Poyraz, Ayşe Yüksel, Reşat Hacıahmetoğlu, Aleyna Kalaycıoğlu, Steven Salam, Aleyna Çalışkan, Berkay
#Survivor ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.
#Tv8 #Survivor2021 #SurvivorTürkiye

Şərh
Kartal 1903
Kartal 1903 3 saat əvvəl
Acun abi o kadar paran var neden oyun pes 2021 değilde pes 2020
Gülsen Koç
Gülsen Koç Gün əvvəl
slm
Mustafa mert Tırpan
Mustafa mert Tırpan 2 gün əvvəl
Berkay kaleye utku yuvakurani aliyo 👌🦅🦅😅
Emirhan Özcan
Emirhan Özcan 4 gün əvvəl
PES Mİ FİFA MI PESMİŞ
Ferid Mehdiyev
Ferid Mehdiyev 3 gün əvvəl
Pes daha iyi
selin yılmaz
selin yılmaz 5 gün əvvəl
2:03 Poyraz ın bakışlar
Samet İşitmezoğlu
Samet İşitmezoğlu 5 gün əvvəl
Acun medya ne kadar düşük bütçeli ps 5 çıktı be
Basak
Basak 5 gün əvvəl
Alvin ve sincaplaaaaaar
carpe diem
carpe diem 6 gün əvvəl
1:27 öyle de bakarsııın NSKSNZLSNLZNAOZNLSNXOSJXOKSOSJSPJSKS
ErokopaT
ErokopaT 6 gün əvvəl
TV de var niye TV de yok diyonuz
Mental Power
Mental Power 7 gün əvvəl
Jsjsjsjs aleyna c akli telefobsa kalmis heralde gamepadi ceviriyo jdsjs
pelkas and ferdi fan_x
pelkas and ferdi fan_x 7 gün əvvəl
0:25 jailsondan bi kurtulamadık adam pes de bile stoper oynuyo
Ferid Mehdiyev
Ferid Mehdiyev 3 gün əvvəl
😀
Berkan Gökkaya BG
Berkan Gökkaya BG 9 gün əvvəl
Şu nossa şarkısı çalınca aklıma pes 13 geldi
fatime akıllı
fatime akıllı 9 gün əvvəl
Herkesin araba oyunu demesine rağmen aleyna nin nezaketen tüm kızlara sorması çok güzel bir ayrıntı olmuş
Songul Goru
Songul Goru 9 gün əvvəl
Her seyi geçtim poyrazın ayşeye bakması allhım 😅😅
Bünyamin Boztaş
Bünyamin Boztaş 9 gün əvvəl
altay
ATAKAN TETİK
ATAKAN TETİK 10 gün əvvəl
Koskoca acunn ps5 koysaymış ya😝
LegendsKing1907
LegendsKing1907 10 gün əvvəl
*Aga Be Pes 2013 Müziği*
SÜVARI VELI
SÜVARI VELI 10 gün əvvəl
Ps4 ü olanlar Ayşeyle Aleyna oyunu oynamıyo sadece kolu tutuyorlar çok iyi rol yapıyolar Reşat ta ordan arabayı duvarlara vuruyon diyo la oyunu oynamıyolar
Orhan Can
Orhan Can 10 gün əvvəl
Steven Fenerbahçe
KEREM YILMAZ
KEREM YILMAZ 10 gün əvvəl
Acuna bak. Pes 2019 getirmis
Ferid Mehdiyev
Ferid Mehdiyev 3 gün əvvəl
Pes 2021
laçin
laçin 11 gün əvvəl
Kesin Beşiktaş yendi macun abim kesti orayı dkkdkdkdmkd
j a s m e n
j a s m e n 11 gün əvvəl
1 42 ve 1 46 arasi bakışmalar rhdbrhjffnrhdhjfdh
j a s m e n
j a s m e n 11 gün əvvəl
1 42 ve 1 46 arasi bakışmalar rhdbrhjffnrhdhjfdh
j a s m e n
j a s m e n 11 gün əvvəl
1 42 ve 1 46 arasi bakışmalar rhdbrhjffnrhdhjfdh
Emin Kaçmaz
Emin Kaçmaz 11 gün əvvəl
Ulan FIFA varken pes oynamak nasıl.bir rezilliktir ya onun yerine atari felan oynasaydınız
Mitero Zero
Mitero Zero 11 gün əvvəl
Soslskskksksk pes2020 oynatmışlar ulan bari fifa21 oynatsaydınız
Mitero Zero
Mitero Zero 2 gün əvvəl
@Ferid Mehdiyev sg arkadaş banane sorduk mu
Ferid Mehdiyev
Ferid Mehdiyev 3 gün əvvəl
Pes 2021 Pes>fifa
Gulsen Kaderoglu
Gulsen Kaderoglu 11 gün əvvəl
Poyraz inşaallah gimessin
Neval Dzgn
Neval Dzgn 11 gün əvvəl
Poyraz ayşe nasıl bakıyor ayşe poyraz sonsuz
burak
burak 11 gün əvvəl
buna şimdi survivor mı deniliyo yarışmacılara oyun oynatıyolar fdfsgsghsdljghslg
Ferid Mehdiyev
Ferid Mehdiyev 3 gün əvvəl
Odul icinde
Özlem Kutluk
Özlem Kutluk 11 gün əvvəl
İnşallah poyraz gitmez
Namı Diğer KARAESKİ
Namı Diğer KARAESKİ 11 gün əvvəl
Oyunun yenisini alın la bu ne 😂😂
Namı Diğer KARAESKİ
Namı Diğer KARAESKİ 3 gün əvvəl
@Ferid Mehdiyev Bu oyun pes 21 değil olsa bile kadrolar güncel değil!
Ferid Mehdiyev
Ferid Mehdiyev 3 gün əvvəl
Pes 2021
asra ayaz
asra ayaz 11 gün əvvəl
Poyrazin maçını keşke bir gorseydim
Elif Akgün
Elif Akgün 12 gün əvvəl
Poyraz, Hanzade ve Reşat'ın Utku'yu sanki kendi kardeşleri gibi desteklemesi oyun sırasında ❤️ Berkay
ahmet karaca
ahmet karaca 12 gün əvvəl
Benin anlamadığım ünlüler kazanınca tek ödül oluyor gönüllüler geriden geliyor ama kazaninca çift ödül oluyor
Gurhanns
Gurhanns 12 gün əvvəl
Abi alın liverpool manchester city alın ts gs napıyonuz o ne biçim bjk fb overallı zaten Bide geniş açıda oynayın yayın açısından sarmıyo pes21 delisi olarak yazıyorum
Ebru Ural
Ebru Ural 12 gün əvvəl
Poyraz üzüldüm ama senden büyük ALLAH var kimseye böyle büyüklük taslayarak büyük olamazsın Aleyna haklı demiyorum ama yaptığın delikanlik sığmaz okadar insanla kızı yerin dibine soktun hiç biryerde 1 e karşı 4 beş kişi gidilmez aileler eski adam gibi adamlar yetistirin Aleyna yı hatlı buluyorsan cekersin kenara konusirsun aranan mesafe koyarsin 80 milyonun içinde bir ordan bir burdan saldirisa insan psikolojisi hata yapar inşallah gençlerimiz düşene yuhlamaya kosmaz
Umut Ararat
Umut Ararat 12 gün əvvəl
Berkay'ın oyunda kardeşini seçmesi alfalığı 😎
Fbli Can
Fbli Can 12 gün əvvəl
Survivor yarismacilar bile Jailsonu stoper oynatiyor hahahahaha
ilyas cagilci
ilyas cagilci 12 gün əvvəl
PES 2021 VARKEN 2020 NEDEN ACUN REYİS :D
Bahar Senkan
Bahar Senkan 12 gün əvvəl
Steven kendisin kara panter diyor ya vallah kapak resim de tam panterin kafası gibi olmuş kendi kafası
Sıla
Sıla 12 gün əvvəl
herkes iletişimde normal normal mektup okur berkay oyun atarken üçüzünü seçerkfndjdfjdhdjjd
Sadece BEYZA
Sadece BEYZA 12 gün əvvəl
Buraya bir ❤️ bırakıyorum.
Hüseyin
Hüseyin 12 gün əvvəl
Şampiyon Reşat Hacıahmetoğlu
Hüseyin
Hüseyin 12 gün əvvəl
Reşat Hacıahmetoğlu Sonuna Kadar Destekçiniz 🔥🔥💯
Hüseyin
Hüseyin 12 gün əvvəl
Reşat Hacıahmetoğlu Sonuna Kadar Destekçiniz 🔥🔥💯💯
Hüseyin
Hüseyin 12 gün əvvəl
Reşat Hacıahmetoğlu On numara komik eğlenceli bir adamsın senin için izliyom
nprnpr
nprnpr 12 gün əvvəl
AYŞE VE POYRAZ'I DESTEKLEYENLER?
Melike Güneş
Melike Güneş 12 gün əvvəl
Berkay, Utku.. 🖤🦅
Yasininho '
Yasininho ' 12 gün əvvəl
Şimdi orda olacaktım PES te hepsinin eline verirdim.
Beril B
Beril B 12 gün əvvəl
harikasın steven
Dilara Agac
Dilara Agac 12 gün əvvəl
Frenle gaza aynı anda basıyorsun KCBSKXBWKCBWKXB
The Pinapple
The Pinapple 12 gün əvvəl
Steven 🖤
Yasin oyunzamanı
Yasin oyunzamanı 12 gün əvvəl
Koskoca acun medya şuraya wwe 2k21 koymamış ayıp
Dilan Aksoy
Dilan Aksoy 12 gün əvvəl
Aleyna com uzgundu kiyamam
Ahmet Can
Ahmet Can 12 gün əvvəl
İnşallah Poyraz elenmez bu senenin en başarılı isimlerinden
KanuniSultan Süleyman
KanuniSultan Süleyman 12 gün əvvəl
Niye elensin
EDANUR DEĞER
EDANUR DEĞER 12 gün əvvəl
DOĞAN ELENDİİ SERGEN İÇİN MUTLUYUM ÇÜNKÜ HAK EDİYOR AMA DOĞANINDA ELENMESİNE ÜZÜLDÜM!😲(SERGEN ELENİR DİYE DÜŞÜNÜYORDUM ŞAŞIRDIM)
Ftm A.k
Ftm A.k 12 gün əvvəl
1.40 ile 1.46saniyelerinde aleyna ve poyraza dondurup dikkatlıce bakmanızı istiyorum
Ftm A.k
Ftm A.k 12 gün əvvəl
@Çağla vayy ayşe fanı atlamış 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅😅
Çağla
Çağla 12 gün əvvəl
Eee
İhsan
İhsan 12 gün əvvəl
çok boş bir ödül açıkçası ben şunun için yarışmazdım
Mahsun Asel
Mahsun Asel 12 gün əvvəl
Sancakayın dediği gibi sergen gididcek galiba 😪
Furkan Demir
Furkan Demir 12 gün əvvəl
Reşatın berkaya kardeşini görecesin demesi çok iyi ya hdgd
Yunus Budak
Yunus Budak 12 gün əvvəl
poyraz iyidir reyting
ABDUL RAMAZANOV
ABDUL RAMAZANOV 12 gün əvvəl
Bu gidisle hanzade poyrazida eliyecek ya, acunn medyaya da bir elestiride bulunucam: onceki seneler camur oyunu nadir oynanilan oyundu, fakat bu sene nerdeyse her hafra oynaniliyor cok sacma camur oyunu agir bir oyun
uğur yıldırım
uğur yıldırım 12 gün əvvəl
Perfonmans sıralamasında hanzade den sonra gelen çağrı doğan aleyna ç dora varken neden sadece hanzade derdiniz ne bu kızla cidden anlaşılır gibi deil her videonun altında biri yazıyor birbirinizin yorumlarını tekrarlıyorsunuz devamlı :)
Ayşenur Öztürk
Ayşenur Öztürk 12 gün əvvəl
Allah korusun Poyrazın elenmesi gibi bir durumda benim için hatta çok büyük bir kesim için Survivor biter. Dua zinciri oluşturalım. Poyrazın sakatlığı devam etse bile biz onu bir şekilde taşırız yeter ki aceleci davranmasınlar
Zehra Yıldız
Zehra Yıldız 12 gün əvvəl
Allahımmm nolur Poyraz iyileşsin lütfennn nolur yaaa..Bu başarı hikayesi yarım kalmamalı! Bütün dualarımız seninle YİĞİT ALP POYRAZ❤️
Sırrı ÇETİNKAYA
Sırrı ÇETİNKAYA 11 gün əvvəl
Ben kendisini pek sevmem ama daha batuhanla çok maçını izleriz inşallah
Ezop
Ezop 12 gün əvvəl
Acun sakatlıktan eleyecek bence Poyraz'ı sonra diyecekki bu sene all star yapacağız felan Poyraz oraya gelir. Böyle yaparsa ne ayar olurum Acun'a 😤 Şampiyonluğu sonuna kadar hak eden bir yarışmacı Poyraz. Lütfen hislerim doğru çıkmasın.
Selen Dinçer
Selen Dinçer 12 gün əvvəl
Ciddiymis sıkıntı bence de allstara gelir
Ömer F
Ömer F 12 gün əvvəl
Sg nerden hakediyo bu karakterle
sasad asdas
sasad asdas 12 gün əvvəl
yarışmacı sağlığı diye bişey var adam sakat kalabilir boş boş yorumlar yapmayın
semanur gül
semanur gül 12 gün əvvəl
İçimdeki sesler poyraz bu bahaneyle elenicek sonra da Ayşe ve sonrasını bilemiycem
nprnpr
nprnpr 12 gün əvvəl
AYŞE niye elencek??
Dilaver Nalinci
Dilaver Nalinci 12 gün əvvəl
Poyraz outke bro.
Ömer Y
Ömer Y 12 gün əvvəl
Eee maçı kazanan kim oldu? Keşke onuda koysaydınız, ama kesin Steven kazanmıştır.. FENERBAHÇE..💛💙
Ömer Y
Ömer Y 12 gün əvvəl
@karayelvids Fener yendi say..
karayelvids
karayelvids 12 gün əvvəl
90 dakika 0-0 bitmiştir, maçtan önce ayarlardan uzatmaları ve penaltıları açmadılırsa kazanan çıkmamıştır :D
Yazar Remzi Sancak
Yazar Remzi Sancak 12 gün əvvəl
Kural ihlâli yapmışsınız diskalifiye olmamışsınız.. Halâ çok ağır ceza diyorsunuz. İşinize bakın.. Ceza bir tek ilaydaya fazla orada. Çünkü onun durumu farklı.. Güzel yüreğinden öperim ilayda
Gülşen Kasap
Gülşen Kasap 11 gün əvvəl
@karayelvids e kaç yıl önce olan bir olay
karayelvids
karayelvids 12 gün əvvəl
Damla ceza almamıştı diye hatırlıyorum, sadece uyarılmıştı.
Rahatlatıcı Sesler
Rahatlatıcı Sesler 12 gün əvvəl
Yatmadan önce gevşeyip daha rahat uyumak için dinleyebileceğiniz müzikler için içeriye girebilirsiniz bir deneyin derim
Altıntaş
Altıntaş 12 gün əvvəl
Poyraz elenirse Survivor biter net...
Yazar Remzi Sancak
Yazar Remzi Sancak 12 gün əvvəl
Ayşe biraz genç cahilliğinden dolayı başta hatalar yapıyordun ama sonunda kendini bulmaya başladın.. Oyun sonunda herkese tek tek sarılırken yüzündeki samimiyeti gördüm.. Böyle devam et biz de iyini konuşalım hep..
Cihat Boran
Cihat Boran 12 gün əvvəl
Selamlar saygılar 5 yıldır youtube içerik üretiyorum. Son 1 sene video atamadım kanalımın aktifliği düştü. Kanalımı inceleyebilirsiniz. Emeklerimin karşılığını almak için buralara yazmak zorundayım. Rahatsız Ettiysem özür dilerim. yazar
BÜŞRA TEMEL
BÜŞRA TEMEL 12 gün əvvəl
Aynn
Altıntaş
Altıntaş 12 gün əvvəl
İlayda ıyilik yapmasına rağmen cezasını kabullendi sesini çıkarmadı Batuhan çocuk gibi ağlıyor
İslam E İ İsmayılzadə
İslam E İ İsmayılzadə 12 gün əvvəl
şu 2 Aleynayada aşırı gıcıgım..Aleyna k: acun bey bu gün oyunda modum düşüktü bütün gece uyamafım takım ceza alır diye.. senin yalanın yesinler göbek atın resmen oyun biter bitmez ..Poyraz sana samiyetsiz demiş eksik..Hemde sahtekarsın ..Küçük bücürük Aleynaya ç ye bak ceza agırmış sıhıntı proteinleri löpür löpür götürüken iyi salak
Elif Nisa
Elif Nisa 12 gün əvvəl
Normalde böylesi şeylerde hissederdim ama poyraz gitmicekmiş gibi hissediyorum umarım gitmez
HABİBE GİZEM KORULU
HABİBE GİZEM KORULU 12 gün əvvəl
REŞOM ARTIK GAYET İYİ HUYLU VE KOMİKSİN ÇOK GÜLÜYÜM AYŞEYLE OLAN DİYOLOGLARINA VALLA OYUNDAN SONRA UZAKLAŞIP TAKIM YANINDA DEĞİLDE SUYUN ORDA AĞLAMANIDA GÖRDÜM AYŞEYLE SARILIP DİĞERLERİYLEDE EL ÇAKMALARIN BANA ÇOK GEÇİYOR MÜKEMMELSİN REŞO
Oguzhan Bozkurt
Oguzhan Bozkurt 12 gün əvvəl
adamlar açlıktan ölüyor acun adamlara oyun oynatıyor :D
Nuray
Nuray 12 gün əvvəl
Steven devamke bro
Zynp Bskya
Zynp Bskya 12 gün əvvəl
Gönüllüler ödülün keyfini cikaramiyorlar ya en çok ünlulere yakışıyor daha eglenceliler 💃💃
morgan stark
morgan stark 12 gün əvvəl
Poyrazım insallah en kisa zamanda sağlığına kavuşursun sonuçların pozitif çıkar. O kadar emeğin var. Aşırı üzgünüm şu an keşke acun bey sonuçların ne olduğunu bilmeden böyle bir açıklama yapmasaydı. Poyraz cok kötü oldu moodu aşırı düştü.😔😔😔 Umarım her şey çok güzel olur senin icin şampiyon💕💪
Erkin kaya
Erkin kaya 12 gün əvvəl
bence insanlar merak etsin diye söyledi
Elmar Budaqli
Elmar Budaqli 12 gün əvvəl
Allahın izniyle Poyraz elenmez çok-çok iyi yarışmacı Acun konseyde söyledi ya bir taraftanda pozitif durum görünmüyor :((((
SILA
SILA 12 gün əvvəl
Lütfen Poyraz elenmesin. Bu seneki Survivor ın en iyi yarışmacılarından biri lütfen yaa
Deniz Gümüş
Deniz Gümüş 12 gün əvvəl
@Rare Clarity doğan.
Cihat Boran
Cihat Boran 12 gün əvvəl
Selamlar saygılar 5 yıldır youtube içerik üretiyorum. Son 1 sene video atamadım kanalımın aktifliği düştü. Kanalımı inceleyebilirsiniz. Emeklerimin karşılığını almak için buralara yazmak zorundayım. Rahatsız Ettiysem özür dilerim. sıla
Rare Clarity
Rare Clarity 12 gün əvvəl
Kim elendi belli oldu mu
Mehin Quliyeva
Mehin Quliyeva 12 gün əvvəl
2:00 Ayşe o surat nee😂😂
Cihat Boran
Cihat Boran 12 gün əvvəl
Selamlar saygılar 5 yıldır youtube içerik üretiyorum. Son 1 sene video atamadım kanalımın aktifliği düştü. Kanalımı inceleyebilirsiniz. Emeklerimin karşılığını almak için buralara yazmak zorundayım. Rahatsız Ettiysem özür dilerim. mehin
BÜŞRA TEMEL
BÜŞRA TEMEL 12 gün əvvəl
Çok tatlı🤣🤣🤣
Ricki Kendal
Ricki Kendal 12 gün əvvəl
Halk hırsız seviyor 😄😄😄
Allah sana akıl versin
Allah sana akıl versin 12 gün əvvəl
Mağdur hırsız bir kere
BÜŞRA TEMEL
BÜŞRA TEMEL 12 gün əvvəl
🤣🤣🤣🤣
Güner Tavas
Güner Tavas 12 gün əvvəl
Inshallah poyraz gitmez aminn
Yiğit Alp Gürhan
Yiğit Alp Gürhan 12 gün əvvəl
Aleyna'lara çok üzüldüm ya 3 ödül 😢💞
MELİKE
MELİKE 12 gün əvvəl
İçkiyi de, zıkkımlanmasalardı!
Allah sana akıl versin
Allah sana akıl versin 12 gün əvvəl
Yapmasaydı kardeşim
şampiyon Poyraz
şampiyon Poyraz 12 gün əvvəl
Poyraz iyi ol kardeşim dualarımız seninle
BTS kooki Army
BTS kooki Army 12 gün əvvəl
Şu anda televizyon da reklam olduğu için ve Ünlülerden kimin elendigini youtube dan öğrenmek için buraya gelenler 😀😀 👇
møøn øf the sun -빈 채널-_naPim #SaveRalph
møøn øf the sun -빈 채널-_naPim #SaveRalph 12 gün əvvəl
inşallah poyraz elenmez be
Nur Cengiz
Nur Cengiz 12 gün əvvəl
Survivor zaten geçen seneki gibi çokta güzel değil izliyorduk poyraz için izliyoruz poyraz giderse bence Survivor için çok büyük bir kayıp olur
Jisoo Lovee
Jisoo Lovee 12 gün əvvəl
Batuhan dedi ki ihale bana kaldı.Demek istiyor ki takımda faydalandı
EDANUR DEĞER
EDANUR DEĞER 12 gün əvvəl
@pinkkk ne almış biliyomusuniz ben bilmiyorumda!
pinkkk
pinkkk 12 gün əvvəl
İçmeden yakalanmış zaten.Ama bu tarz olaylar takımda olmuş zaten
Nur Denker
Nur Denker 12 gün əvvəl
Steven ani çıkışların olsa da temiz kalpli olduğun çok belli 💙💙
mustafa deniz
mustafa deniz 12 gün əvvəl
Acun, İlayda ya karşı acımasız oldun. Adil değil.
mustafa deniz
mustafa deniz 11 gün əvvəl
@Cemal Hotamisevet haklısın ama 1 ödül ceza yeterliydi onun için.Menfaati yoktu olayda.
Cemal Hotamis
Cemal Hotamis 11 gün əvvəl
TAMAM İLAYDA İYİ KALP Lİ BİRİ AMA KURALARI ÇİGNEMEZ
anna frank
anna frank 12 gün əvvəl
Sergen elenmesin 🙏
Ö.A Y
Ö.A Y 12 gün əvvəl
Berkay a ne iyi gelmiştir oyunda olsa üçüzunu oyunda seçerek oynaması süperdi ben izlerken duygulandım 🥺😭
I Spit On Your Grave Selim
I Spit On Your Grave Selim 12 gün əvvəl
Poyraz diskalifiye olursa meydan Batuhan ve İsmayile kalır.
morgan stark
morgan stark 12 gün əvvəl
Poyraz hiç bir yere gitmeyecek inşallah meydanı kimseye bırakmayacak. 🤲🏻
Allah sana akıl versin
Allah sana akıl versin 12 gün əvvəl
Ayn fragmanı izleyince dedim poyraz mı gidiyor ama batuhanin aglama sahnesi gelince rahatladim poyraz elense gobek atar
Yigit Kalem
Yigit Kalem 12 gün əvvəl
Ai se pegu çalması pes 2013 geldi aklıma Lan Acun gözümden yine yaş geldi
angel
angel 12 gün əvvəl
Poyraz'ın anneannem dediğinde Ayşe'nin duygulandım demesi ve anneannesinin vefat etmesi :(
BÜŞRA TEMEL
BÜŞRA TEMEL 11 gün əvvəl
@seba eda salak şey belliki ayse cok seviyo ve haberi yok bundan öğrense çok uzulur tabi duygusuz oldugun ocin
Dark Game
Dark Game 11 gün əvvəl
@Cihat Boran s.g
《Sude Değirmenci》
《Sude Değirmenci》 11 gün əvvəl
@seba eda Hepimizin mi? Herkesin mi anneannesi vefat etmiş? Phahaphahphaa çok komiksin! Ölenlerde var olmeyenlerde var! Mesela benim ki öldü
seba eda
seba eda 11 gün əvvəl
Hepimizin vefat etmiş ne oldu yani
《Sude Değirmenci》
《Sude Değirmenci》 12 gün əvvəl
@BÜŞRA TEMEL Hani mektubu okurken
EnkoreZ [so2]
EnkoreZ [so2] 12 gün əvvəl
Batuhan kuzu basdirmasi yiif oncu ceza axir oldu .qaldiki orda hamsi eleyif Goze bunlar gorunuf🙄
Tuğba Nur
Tuğba Nur 12 gün əvvəl
Batuhan türünün ne olduğunu bilmiyorum dedi. O zaman herhalde içki veya bira falandır. Aleyna K ve Ç'de sigara falan almışlardır herhalde.
Hanzade'nin Beklediği Mektup | Survivor 2021
13:50
Gönüllülere Verilen İlk Görev | Survivor 2021
02:39
Masumlar Apartmanı 29. Bölüm
2:1:12
Masumlar Apartmanı
Baxış 3,4M
KONSEYDE SKANDAL TARTIŞMA! | Survivor 2021
20:01
Survivor Türkiye
Baxış 144K
Önüne Geleni Devirdi! | Survivor 2021
10:10
Survivor Türkiye
Baxış 378K
Survivor 2021  - Komik anlar
01:43
2020'nin En İyi Anları | Survivor Kolaj
18:16
Survivor Türkiye
Baxış 1,4M
Ayşe Araba Yarışı Oynadı | Survivor 2021
02:30
Masumlar Apartmanı 29. Bölüm
2:1:12
Masumlar Apartmanı
Baxış 3,4M
Maraşlı 13. Bölüm
2:14:49
Maraşlı
Baxış 2,9M
Alev Alev 23. Bölüm
2:12:09
Alev Alev
Baxış 1,2M
TOYXANA-Neftçala 2.Bölüm(Orxan Lökbatanlı)
21:44
Sefirin Kızı 48. Bölüm
2:22:42
Sefirin Kızı
Baxış 1,3M