İletişim Ödülü 1. Kısım | Survivor Ünlüler Gönüllüler

  Baxış 552,077

Survivor Türkiye

9 ay əvvəl

#Survivor Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...
İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2020'nin bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.
Ünlüler Takımı: Ersin Korkut, Uğur Pektaş, Aycan Yanaş, Derya Can, Parviz Abdullayev, Elif Gören, Barış Murat Yağcı, Şaziye İvegin Üner, Mert Öcal, Tuğba Melis Türk
Gönüllüler Takımı: Fatma Günaydın, Burak Yurdugör, Meryem Kasap, Sadık Ardahan, Evrim Kekik, Cemal Can, Makbule Karabudak, Ceyhun Jay, Tayfun Erdoğan, Nisa Bölükbasi, Yasin Obuz
#Survivor ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.

Şərh
Hazaleray Gulen
Hazaleray Gulen 2 gün əvvəl
Kırmızılar kazanın
Liva Gök
Liva Gök 4 gün əvvəl
Yunus Emre’den nefret ediyorum
Aysenur Eryılmaz
Aysenur Eryılmaz 11 gün əvvəl
acun bey
Yiğit Kara
Yiğit Kara 14 gün əvvəl
Mert hem oynayamıyor bıde millete laf atıo
Aycan Yanac
Aycan Yanac 17 gün əvvəl
Aycan🥱😍
sevgi acar
sevgi acar 18 gün əvvəl
iyikazandIn
Zeynep
Zeynep 20 gün əvvəl
Mert arka sokaklardaki Tarık.
ms ela
ms ela 24 gün əvvəl
Yeni survivor başlayana kadar eskileri izliyorum :(
Zaza Qasimova
Zaza Qasimova 26 gün əvvəl
Ersin niye yavas salliyosun 👿👿😤😡😠😣😒😞
Sultan Ozkan
Sultan Ozkan 27 gün əvvəl
😍. 2. 0
impilantli çocuklar mucizedir seval
impilantli çocuklar mucizedir seval Ay əvvəl
Ben mavi çok seviyorum
Emre Yıldırım
Emre Yıldırım Ay əvvəl
Şu çok s**** ama ersin'den Ersin aktarma
kayra sancaklı
kayra sancaklı Ay əvvəl
ikinci oyunda berkanın nisayı sallarken nisanın her başarılı atışında obaaaaaaa demesi
Yardımlı.E.N.
Yardımlı.E.N. Ay əvvəl
Ben +1
Yardımlı.E.N.
Yardımlı.E.N. Ay əvvəl
ünlüler +1 yazsın gönüllülə +2
Umut Kamışoğlu
Umut Kamışoğlu 2 ay əvvəl
Nisayı seven ilke atsın
maya f
maya f 2 ay əvvəl
mert ve sercan : Nisaa sizi aglrti👍👍👍👍👍😀😀😀😀😀😀
Nesime Kibar
Nesime Kibar 3 ay əvvəl
Anlaşılan gizem tatile gelmiş yarışmaya değil.
Leyla Əliyarova
Leyla Əliyarova 3 ay əvvəl
Bu mer ne kadar sinirbozucu biri yaa Kendi takımı 10 a 0 yapalım deyince sıkıntı yok Berkan 10 a 4 olur mu deyice "bize laf atıyorsunuz" oluyo😒🤦🏻‍♀️
İsimsiz Tavuk
İsimsiz Tavuk 5 ay əvvəl
Gelmiş geçmiş en İTİCİ ünlüler takımı
DR.Gülsüme Ağayeva
DR.Gülsüme Ağayeva 6 ay əvvəl
Kıskananlar çatlasın! Ən büyük ünlüler!!!
Gulebatin Resulova
Gulebatin Resulova 6 ay əvvəl
Mən qırmızıyım siz hansı taqımsız
Refiq cbbjkplb
Refiq cbbjkplb 7 ay əvvəl
Lcinl😀❤️❤️nnnjnnb nmn nbbb. Bgbcgcbnnnnnnkjjbmmnnnkbnnmmmbkjbnnnnhtnnnbnnnnnn. Mbmnngbgbmmbnnjnbbbinnnbbnnnnnbbnvbjjknnmnhnnnjnn
Nur Öz
Nur Öz 8 ay əvvəl
Birinci nisa inşallah
Nur Öz
Nur Öz 8 ay əvvəl
Nisammmmm benimmmm
Nur Öz
Nur Öz 8 ay əvvəl
Sonuna kadar nisaaaaaaaa
Nur Öz
Nur Öz 8 ay əvvəl
Nisayı çok seviyorum
turan esedli
turan esedli 8 ay əvvəl
19:58 Aycan Ersin abinin kafas;na vuruyor sandım
Mehmet Çayır
Mehmet Çayır 8 ay əvvəl
2018
Şevval
Şevval 8 ay əvvəl
Mert in bir kere de suçu kendinde aradığını görmedim.
Bekir Bayram
Bekir Bayram 8 ay əvvəl
Ayy berkan da partinize gelmediğine çok üzüldü bilemezsiniz 😂
Dunya Alfarhat
Dunya Alfarhat 8 ay əvvəl
Arkadaşlar bence MERT çok haksızlık yapıyor çünkü onlar iyi ve suskun oldukları için onlara böyle yapıyor ve kendi bilmedi halde birde başkalarını suçluyor bu survivor .Survivor ne demek ? takım demek birlik demek..👍👍👍🌷
Sema Ateş
Sema Ateş 8 ay əvvəl
arkadaş bu ünlü takımı ne kadar itici ya aşkım la elif kızlarda Ersin ve mert erkek lerde
Bekir Emre
Bekir Emre 8 ay əvvəl
Performans birincisi (!) Barışa bak hele ne salıncak sallayabiliyor ne topu atabiliyor birde atışları falan iyiydi değil mi
Tolqa Sarıtaş
Tolqa Sarıtaş 8 ay əvvəl
Yeni Bölümleri tam yükleyin Yotubeye Doya doya izliyelim
Batuhan Oskay
Batuhan Oskay 8 ay əvvəl
17:10 oğlum bekle bekle 😂😂
By Gökoo
By Gökoo 8 ay əvvəl
Mert te nasıl bisey demiyorlar hayret adam oraya insanları ezmeye gitmiş sanki..nasıl küçük görüyor insanları
SA_AS_11_13 Sadiqov
SA_AS_11_13 Sadiqov 8 ay əvvəl
👏👏👏
Nur Dağbaşı
Nur Dağbaşı 8 ay əvvəl
Hayatımda gördüğüm en itici insansın mert..
TİK TOK VİDEOLARI
TİK TOK VİDEOLARI 8 ay əvvəl
Birinin bacağı kırılır . Berkan: Haydi takım pes etmek yok kolları var hala devam ediyor oyunn
ZRA_leibe
ZRA_leibe 8 ay əvvəl
Sercanı gram sevmiyorum
Tolga Himmet
Tolga Himmet 8 ay əvvəl
Benim anlamadığım tek konu Sercan ve Mert'in neden durduk yere karşı tarafa laf atması ve attıkları laftan tepki gelince karşı tarafa düşman kesilmeleri
Nazlı Ay
Nazlı Ay 8 ay əvvəl
Mert neden çok konuşup boş konuşuyor
Yusuf Demir
Yusuf Demir 8 ay əvvəl
Yakisikli birini görun ooo şampiyon tuuuu sizin adaletinize
Merve GÜNDÜZ
Merve GÜNDÜZ 8 ay əvvəl
bak ben bir daha konuşursam, benden bir daha konuşmayı beklemeyin nedir ya sercan :D
mavi limon
mavi limon 8 ay əvvəl
Gönüllüleri tutan bi benmiyim
Yldz Yldz
Yldz Yldz 8 ay əvvəl
Mert bildiğin yunus emreyi ve ersini gömdü veya hakaret de etti diyebiliriz . Dünyanın en basit oyunu bu...bu fizikte 2 erkek için bu zekada iki erkek için diyerek onları gösterdi. İnsanların zekasını mert efendi mi ölçüyormuş acaba ?
Mai ve Siyah
Mai ve Siyah 8 ay əvvəl
Cemali severim de videonun başlarinda 3-D sinıfından barış mı ne öyle bir şey diyor.Şakasına dedi heralde de dalga gecti gibi de geldi anlam veremedim.
şampiyon özçam
şampiyon özçam 8 ay əvvəl
Cemalcan bana gore her oyunda iyi
sude lalala
sude lalala 8 ay əvvəl
Barış bildiğiniz berkanı parmağıyla itti a pardon itti dedim sırf sayı kaybetmesi için ama kimse buna bişey demiyo yasin yapmış olsaydı herkes nasılda ayaklanırdı
Hilal Çelik
Hilal Çelik 8 ay əvvəl
12:20 yeni shipimiz : ❤️ mersen ❤️
Bahar Karadağ
Bahar Karadağ 8 ay əvvəl
Ada hayatını da yukleyin o bölümü tamamen yükleseniz olmuyor mu
Bahar Karadağ
Bahar Karadağ 8 ay əvvəl
Oh be yüklenmiş her oyun böyle olsun yükleyin
Asya
Asya 8 ay əvvəl
Mert kadar iğrenç bir insan görmedim. Ağzının ortasına terlikle vurasım geliyor.
Cemile Arslan
Cemile Arslan 8 ay əvvəl
Sonsuza kadar GÖNÜLLÜLER❤❤🙂
Bade
Bade 8 ay əvvəl
ADANALILAAAARRRR ...nerdesinizzz Bi oy verin su ardahana yaa..kurda kusa yem edeceksiniz toprağımızı....
Esra Akn
Esra Akn 8 ay əvvəl
Bu mert 10a 0 yapalım olsun bitsin diyo sonra berkan 10 4 alırız hadi takım diyinca laf atıyolar nası sinirlendim
Muhsin Tarhan
Muhsin Tarhan 8 ay əvvəl
Mert yarışmacı falan değil
whoa whoa
whoa whoa 8 ay əvvəl
Aynen 10-0 sercan boş yapma
İbrahim Köleli
İbrahim Köleli 8 ay əvvəl
Survivor çok eğlenceli haa
ilayda kilic
ilayda kilic 8 ay əvvəl
ersinin berkana bize karşi bişey yapiyon demeside komik ozaman siz oyun kazandiğiniz da berkani dinlemiyodunuz umurunuzda deyildi
ilayda kilic
ilayda kilic 8 ay əvvəl
mert kaybedince hemen başkalarina saldir ne diyo ne atamiuo ne saliyamiyorlar sende veremiyon ozaman
ilayda kilic
ilayda kilic 8 ay əvvəl
mert secana yarişmiyosun karişma abi demesi cok kirici sanki istiyerek oynamiyo mert seninde oynamayip mudağle ettiği görmuşuzdur görmediysekte görucez
ilayda kilic
ilayda kilic 8 ay əvvəl
nisaninda hala hizemi korumasi
『SRY』 ʕ·ᴥ·ʔ KaDø
『SRY』 ʕ·ᴥ·ʔ KaDø 8 ay əvvəl
Ben unluler takimini tutuyorum ama su merte kim oy atiyor. Issız adam niye gittin bee😢
Jülide
Jülide 8 ay əvvəl
Mert ve egosu ve itici ünlüler takimi kaybetmeyi hic bilmiyolar ve aşagliyorlar gönüllüler bu yüzden halk sizi hic sevmicek
Javid .blessed
Javid .blessed 8 ay əvvəl
Şu Elifi Wojaka benzeten bi benmiyim?
angel land
angel land 8 ay əvvəl
18:01 mert baya komik😂😄
Kaykiri 4
Kaykiri 4 8 ay əvvəl
Mert be samimiyetsiz bencil bi insan
Ayça Ceren Dinçer
Ayça Ceren Dinçer 8 ay əvvəl
Mert oyunun başında 10 a 0 derken bi şey olmuyor Berkan 10 a 4 derken oluyor böyle şey mi olur iğreniyorum Mertten
Göktuğ Köseibiş
Göktuğ Köseibiş 8 ay əvvəl
Gonulluleri tutanlar beğensin
Göktuğ Köseibiş
Göktuğ Köseibiş 8 ay əvvəl
Mert le sercan anca agliyo yaaa
Resad Sariyev
Resad Sariyev 8 ay əvvəl
Ya bən bu Evrimə haran oldum😚👍👍👍
eminezgi
eminezgi 8 ay əvvəl
Oyunun başında NE yoksa 10 /0 mı :mert Ne yoksa 10 a 4 mü :Berkan Mert:Abi yapma bide erken yani komik duruyor Mert oyunun başında Sercan la konuştuğunuz erken deilde neyse anlayan anladı. karaktersizler. Grubu resmen ünlüler takımı(bazı kişiler hariç tabii)
Plawex
Plawex 8 ay əvvəl
ya mert eğer bir şef veya bir kaptan varsa oda ERSİN'dir
yunus ertuğ
yunus ertuğ 8 ay əvvəl
ersin mer tkavgası nerde ya aslkdjalksjdlaksjd
BY E M İ R
BY E M İ R 8 ay əvvəl
Sercan boş adamsın
Nejdet Karayılan
Nejdet Karayılan 8 ay əvvəl
10 0bizde diyen sizsiniz ünlüler tipsizler
Beyzanur Yıldırım
Beyzanur Yıldırım 8 ay əvvəl
Günün sözü Nisa'dan gizem'e ; Sen ne basketbolda oynuyordun, pota'mıydın? 😂😂😂 'Harikasın Nisa Bölükbaşı!' 😍
zeynep yarımbaş
zeynep yarımbaş 8 ay əvvəl
ilk başta oyun 4-0 iken ünlüler 10-0 alırız dediler berkan 10-4 alıyoz mu diyince niye bu kadar kudurdular anlamadım bi boş yapmayın ya
Bartwo 12M
Bartwo 12M 8 ay əvvəl
Ya ünlüler 3-0 önde olduğu anda Acunun aklına yeni kural geliyor ve karışıklık olmasın diye kaçan toplar alınacak diyor ve oyunun kaderi direk değişip gönüllüler kazanıyor,Haksızlık yok mu sizce
Kürşad Furkan Alban
Kürşad Furkan Alban 8 ay əvvəl
Berkanın 4/4 te yaptığı lunapark oyunu neden yayımlanmıyor
Kürşad Furkan Alban
Kürşad Furkan Alban 8 ay əvvəl
Berkanın 4/4 te yaptığı lunapark oyunu neden yayımlanmıyor
Kürşad Furkan Alban
Kürşad Furkan Alban 8 ay əvvəl
Berkanın 4/4 te yaptığı lunapark oyunu neden yayımlanmıyor
Kürşad Furkan Alban
Kürşad Furkan Alban 8 ay əvvəl
Berkanın 4/4 te yaptığı lunapark oyunu neden yayımlanmıyor
nailekaraman
nailekaraman 8 ay əvvəl
Mert 3-0 dan" 10-0 yaparız "diyince bişey olmuyor da neden Berkan" 4-0 dan 10-4 our mu? "diyince sıkıntı oluyor, komik duruyo?! Aynı şeyi Mert de yaptı ona bişey diyen olmadı Berkan söyleyince anında böyle şeyler söyleme komik duruyo falan diyo adama bak yaa...
zuzu 2345
zuzu 2345 8 ay əvvəl
SÜPERSIN NISA❤️
lost angel
lost angel 8 ay əvvəl
Sercan’a bi tek ben gıcık olamam
sena avcı
sena avcı 8 ay əvvəl
berkan da çok meraklıydı ztn sercanın partisine
monica geller
monica geller 8 ay əvvəl
berkan onlardan kalan bi bez parçasına bile bu kadar saygılıyken ünlülerin İTİCİ tavırları çok kötü,kalpleri gibi.
monica geller
monica geller 8 ay əvvəl
sercan berkan karşı takıma geçtiğinden beri “berkanı delirttim” “ o deliyse ben daha deliyim” “berkan bitti” diye konusuyo.Berkan onlara o kadar saygılıydı ki halbu ki.İticisiniz ünlüler.
monica geller
monica geller 8 ay əvvəl
takımını motive etmeye çalışan insana niye saldırıyosunuz? yanınızdaki insanlara sinirlenip başka insanlara patlıyosunuz,işte antipatiklik işte iticilik.
monica geller
monica geller 8 ay əvvəl
berkana klas sevin diyen mert karşı takıma laf yetiştirceğine yanındaki yunus emreyle konuşsun.berkan villa ödülünde havuza koştu,sanki size bağırdı çağırdı;itici ünlüler.
monica geller
monica geller 8 ay əvvəl
ünlüler berkana saldırırken biz 3 hafta ödül kazandık diyolar BARIŞ VE BERKAN varken kazandınız ödülleri.Kime neyin artistliğini yapıyolar?? İTİCİ ÜNLÜLER
monica geller
monica geller 8 ay əvvəl
VİLLA ÖDÜLÜNÜN YARIŞI NERDE? BERKAN 4/4 YAPTI NE GÜZEL İZLESEYDİK.
Whammy
Whammy 8 ay əvvəl
Mert çok mantıksız konuşuyor ya
Gizem Bayır
Gizem Bayır 8 ay əvvəl
ŞAMPİYONA SELAM DUR ŞAMPİYON BERKAN KARABULUT 🏆😂
Omar
Omar 8 ay əvvəl
Berkan 4/4 oyunu isteyoruz
Gizem Bayır
Gizem Bayır 8 ay əvvəl
Bir Berkan atasözü derki "Boş yapma Sercan"
Gizem Bayır
Gizem Bayır 8 ay əvvəl
Ünlüler takımı kazıları size soruyorum Berkan size ne yaptı
Akıncı 2. Bölüm
2:41:05
Akıncı
Baxış 1,5M
Şuşa yolu
15:52
İCTİMAİ TV
Baxış 1M
SURVİVOR'DA KORKU DOLU ANLAR! | Survivor 2020
08:33
İLK AÇIK ARTIRMA OYUNU! | SURVİVOR 2020
24:03
Survivor Türkiye
Baxış 2,7M
NİSA'NIN SURVİVOR 2020 SERÜVENİ | Survivor 2020
08:41
A Spor Canlı Yayını
A Spor
Baxış 2
Akıncı 2. Bölüm
2:41:05
Akıncı
Baxış 1,5M
Şuşa yolu
15:52
İCTİMAİ TV
Baxış 1M
Masum 307. Bölüm Fragmanı - 23 Ocak Cumartesi
1:17
EFSANE YAĞLI KAZIK YARIŞMASI!! #2
11:32
Sol Yanım 8. Bölüm
2:18:47
Sol Yanım
Baxış 1,8M