Survivor'da İlayda-Yiğit Koalisyonu! | Survivor 2021

  Baxış 54,829

Survivor Türkiye

4 gün əvvəl

Survivor 2021 | İlayda, Yiğit'in gitmesini istemedi.
#Survivor Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...
İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2021'in bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.
#Ünlüler Takımı: İsmail Balaban, Melis Sezer, Çağrı Atakan, Merve Aydın, Batuhan Karacakaya, Öykü Çelik, Barış Özbek, İlayda Şeker, Sergen, Gonca Kakar, Doğan Keser, Yiğit
#Gönüllüler Takımı: Uğurtan Dora, Hanzade Durmuş Ofluoğlu, Yunus Emre Karacak, Yiğit Poyraz, Ayşe Yüksel, Reşat Hacıahmetoğlu, Aleyna Kalaycıoğlu, Steven Salam, Aleyna Çalışkan, Berkay, Öykü
#Survivor ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.
#Survivor2021 #SurvivorTürkiye

Şərh
ayse ekinci
ayse ekinci 2 gün əvvəl
Mert ocalin ilaydayla ilgili olumlu yorumlari begendigine Yemin edebilirim Ama kanitlayamam
ayse ekinci
ayse ekinci 2 gün əvvəl
Gitmesin çünkü YAKISIKLI
Hasan Yeşil
Hasan Yeşil 2 gün əvvəl
😛😛
Ayşe Sönmez
Ayşe Sönmez 2 gün əvvəl
Ilayda gitme şu kızın yanına ya
Hasan Yeşil
Hasan Yeşil 2 gün əvvəl
İlayda çok tatlı ❤️❤️❤️
Edit Diyarı
Edit Diyarı 2 gün əvvəl
Yiğit gitmesin öykü nün gitmesi lazım çocuk hep oyun kazanıyor
Ertuğrul Çeçen
Ertuğrul Çeçen 2 gün əvvəl
Yiğit'in ağlamasına çok üzüldüm ya :( . O adada yiğitten önce gitmesi gereken az da olsa insan var örn: öykü .
Kal El
Kal El 3 gün əvvəl
Yiğit nasil biri be..sanki yolunu şaşırıp tesadüfen girmiş campa...adam cok kötü be. Ordek gibi cok heyecanli. Birakin su yeni geldim ayaklarini..berkayda yeni geldi
Ece Taşpınar
Ece Taşpınar 3 gün əvvəl
Şu ilaydaya oy atanları anlayamıyorum gerçekten SMS birincisi çıktı kız kendisi gitmesi gerekirken bir de yiğit gitmesin diyor gerçekten şaka gibi sadece gülüyorum ve 17 yaşındayım 10 yaşımdan beri survivor izleyerek büyüdüm bu kadar laubalik görmedim
Mehtap
Mehtap 2 gün əvvəl
Alnxlablznz çok komiksin bee her ilaydayla ilgili videolarda sacma sapan yorumlar yapıyorsun
A
A 3 gün əvvəl
Yiğit e çok büyük haksızlık ettiler çünkü ilk kez sms oylamasına girecek karşısına çıkma ihtimali olan adaylara bakınca da gideceği kesin gibi bir şey oluyor ve ünlülerin de bunun farkında olduğuna eminim.Bu gün ki dokunulmazlıktan sonra da bazı kişilerin sms sıralamasında üstlerde olmasına ya da genel performansından dolayı ben yazılmam diyerek oyunu çok umursamadigini düşünüyorum. Toxic gönüllüler takımına benzemeye başlıyorlar umarım ilk başlardaki gibi bir ünlüler takımını tekrar görebiliriz ve umarım bi mucize olur ve ben yanilirim da yiğit elenmemis olur
Alara Çamcı
Alara Çamcı 3 gün əvvəl
Abi kör olmayın ya İlayda sempatik falan dedik durduk da bu kızda da var bir şeyler kulislerde sürekli hoş değil
Like dynamite
Like dynamite Gün əvvəl
Ayn ya
Emir Beart Ekinci
Emir Beart Ekinci 2 gün əvvəl
ALGILARA KANIYOSUNUZ ÇOK KOMİK .D
Kinomiya Kon
Kinomiya Kon 3 gün əvvəl
İtici ilayda
Like dynamite
Like dynamite Gün əvvəl
Ayn
Hasan Yeşil
Hasan Yeşil 2 gün əvvəl
Hayır çok tatlı ❤️❣️
Herausforderer B.
Herausforderer B. 3 gün əvvəl
Ergenlere yeni ship mi geliyor ne :D
sugarcoin
sugarcoin 3 gün əvvəl
İlayda yarışmayı izleme sebebim herkes birbiriyle kavga ediyor küfürler hakaretler havada uçuşuyor orda neşe ve mutluluk saçan bir kız var halk tabi ona oy atacak
EMİR CAN TEKE
EMİR CAN TEKE 3 gün əvvəl
Insallah yigit yada dogan gider gekdigindns beri performans yok karsi takimdaki berkaya bak o da ayni zmanda gekdi ama adam takimi sirtladi sirf erkek kalabaligi yuzunden ismail ve batuhan disarida kaliyo yigit yada dogan giderse takim yukseluse gececktir
kuma- mon
kuma- mon 3 gün əvvəl
Yiğitten önce gitmesi gereken kişiler var yiğite oy atalım belki öykü gider batu sms 1. si olursa öyküyü söyler
shxg ebbu
shxg ebbu 3 gün əvvəl
İlayda bide öykünün yanına gitmesen varya tadından yenmez
zeliha Arık
zeliha Arık 3 gün əvvəl
Ya öykü ve ilayda gibi zayıf halkalara oy veren salaklar yüzünden elenmezler diye potaya yazmıyorlar bir çok yarışmacının hakkına giriyorsunuz Yiğitte Çağrıda ilayda ve öyküden önce elenmesi gereken isimler deģil
Ne Bi
Ne Bi 3 gün əvvəl
Yiğit de ilayda da berbat kusura bakmayın ... Ikisi de çıkması gerek yoksa ünlüler işi zor ...
Kudret Ömeroğlu
Kudret Ömeroğlu 2 gün əvvəl
Hiç katılmıyorum
ZadakaL bc
ZadakaL bc 3 gün əvvəl
yiğitin yanında ilayda ve öykü. birde sinsilerden sergen bu isimler gittikten sonra ancak rahat nefes alırlar hepsinin gitmesi zaman alır ada da iyice karışır
NABLYUDATEL-K 6236
NABLYUDATEL-K 6236 3 gün əvvəl
İlayda avantaja başlamadan bile elendi . İlayda senin ne işin var orda ,git dedenin kartinda paralar birikmiş
Yasemin Çavuş
Yasemin Çavuş 3 gün əvvəl
O değilde batu abiye gerçekten üzüldüm . Dediğini bi anlasalar , destekleseler kavga ve polemik hiç olmayacak. Umarım hâyâl ettiği yerde olur
Min Yoongi
Min Yoongi 3 gün əvvəl
Admin ne saçmalıyon koalisyon ne ya😄
Emir Beart Ekinci
Emir Beart Ekinci 2 gün əvvəl
algı yapıyolar batuhanın haklı gösterilmesi lazım sonuçta .DD
Cansu Öztürk
Cansu Öztürk 3 gün əvvəl
Koalisyon ne yaa başlığa bak
Emir Beart Ekinci
Emir Beart Ekinci 2 gün əvvəl
BU SENEKİ ADMİN ERGEN alakasız şeyler yazıyo başlıklara
Defne joy foster fan
Defne joy foster fan 3 gün əvvəl
İLAYDA😍
Defne joy foster fan
Defne joy foster fan 3 gün əvvəl
İLAYDA ŞEKER❤
Defne joy foster fan
Defne joy foster fan 3 gün əvvəl
İlayda Şeker❤
Defne joy foster fan
Defne joy foster fan 3 gün əvvəl
İlayda Şeker❤
Black Pink
Black Pink 3 gün əvvəl
Koalisyon ne alaka?
Black Pink
Black Pink 2 gün əvvəl
@Emir Beart Ekinci Allah akıl fikir versin inşallah ldldldlslsllddş
Emir Beart Ekinci
Emir Beart Ekinci 2 gün əvvəl
ilayda yiğitin yada başka birinin gitmesini istemiyorum dedi ya koalisyonmuş gibi gösteriyolar bazıları da kanıyo buna .d
Furkan Bilici
Furkan Bilici 3 gün əvvəl
Şampiyon ilayda şeker. yalanı yok oynamıyor da samimi şov peşinde de değil helal sana
OT7 BANGTAN SONYEONDAN forever bts
OT7 BANGTAN SONYEONDAN forever bts 3 gün əvvəl
Insallah gonuller dokunulmazligi kaybeder ve hanzade gider aminn
HUMRA and daddy Na
HUMRA and daddy Na 3 gün əvvəl
Salam kanalima devetlisiz 🌼.
Beyza Nurr
Beyza Nurr 3 gün əvvəl
Ben Sergenleri destekliyorum devam lxkfslfkdk
TheGrande
TheGrande 3 gün əvvəl
İlayda,Sergen ve Yiğit favorilerim.
Busenur
Busenur 2 gün əvvəl
@ZadakaL bc bunlar mı sinsi gülüyüm bari
TheGrande
TheGrande 2 gün əvvəl
@ZadakaL bc batuhan'in içinde bulunmadığı kişiler sinsi değildir. Tşk
ZadakaL bc
ZadakaL bc 3 gün əvvəl
nasılda sinsi 3 lüyü seçtin helal sana
Muhabbat Hajıyeva
Muhabbat Hajıyeva 3 gün əvvəl
Unlilere ne oldu nezare geldiker valla
Seda Meric
Seda Meric 3 gün əvvəl
Kes admin yeter herkesi bi kotuleme pesindesin ne koalisyonundan bahsediyosun gitmedigini istemiyo diye koalisyonmu yapmis oluyo yemin ediyorum seni bazen seviyorum bazen sevmiyorum admin dus sevdigimiz insanlarin yakasindan bikerede kotuleme kimseyi ya
Zaman yolcusu
Zaman yolcusu 3 gün əvvəl
İlayda kurban olayım yiğite aşık olma Sen daha iyilerine layıksın.
Love Queen
Love Queen 2 gün əvvəl
İlayda Yiğite aşık değil, Yiğit sanki İlayda'ya aşık
Zaman yolcusu
Zaman yolcusu 2 gün əvvəl
@cutvil vilcut sg
cutvil vilcut
cutvil vilcut 2 gün əvvəl
ilayda batuhan in
Zaman yolcusu
Zaman yolcusu 2 gün əvvəl
@İNGİLİZCE ÖĞRENİYORUM yaş onemli degil ona bakarsan 50 yaşındaki kadın 26 yaşındaki adama aşık oluyo
İNGİLİZCE ÖĞRENİYORUM
İNGİLİZCE ÖĞRENİYORUM 3 gün əvvəl
Knk yiğit 20 yasi nda ilayda 26
erkan hasan
erkan hasan 3 gün əvvəl
yigit elendi bile
BS’ 21
BS’ 21 3 gün əvvəl
Bence de Yiğit gitmesin, henüz ona şans vermediler..
Mahmut mahmutoğulları
Mahmut mahmutoğulları 3 gün əvvəl
Aga bence de öyle ama yiğit gitmeyi hakediyor berkayla birlikte geldi bi ona bak bide yiğite zaten pek ışık da yok kalsada
LOVELYN_TVT
LOVELYN_TVT 3 gün əvvəl
Ayn yaa her geleni gönderiyorlar yarın yeni biri gelecekmiş onuda gönderirler
HUMRA and daddy Na
HUMRA and daddy Na 3 gün əvvəl
Salam kanalima devetlisiz 🌼.
Busra Yilmaz
Busra Yilmaz 3 gün əvvəl
Adminnn ilayda yla derdin ne??? Ne alip veremedigin var yani???? Niye kizi kucuk dusurcek videolar atiyon hosuna mi gidiyo??
Busra Yilmaz
Busra Yilmaz 3 gün əvvəl
@sera __ o zaman ekip ne istiyo ilayda dan😂
sera __
sera __ 3 gün əvvəl
Admine verilen videoları paylaşıyor. Ekip seçiyor videoları.
Koray Korii
Koray Korii 3 gün əvvəl
hiçbirsey olmaz dedigimiz hanzade öyküden daha çok katkı sağlıyor kendi takımına bu öykü celik derhal yazılmalı potaya
Nora Gami
Nora Gami 2 gün əvvəl
Performansı kötü hem de adayı karıştırıyor
hshshs
hshshs 3 gün əvvəl
Oykunun İsmaille Batuhanin atasını bozmak için İsmaili qaza gətirdiyini görüncə cildiriyorum Gərcəktən çok fazla olmaya başladın ama böyle yaptikca survivorda zaten az kalan hayatını daha da kisaltiyosun haberin yok
Samir Əmircanlı
Samir Əmircanlı 3 gün əvvəl
Batuhan zaten repörtajda İsçailin dalınca Salladı..arkaçdan hancerledi dedi..Aralarımı kalmış ki Bozsun..!!!
Eğlenceye Gel
Eğlenceye Gel 3 gün əvvəl
İlayda noooonono yiğit yesssss Batuhan tamam
Nurr
Nurr 3 gün əvvəl
İnşallah İlaydala Batuhan sevgili olurlar sanki yiğitin ilaydada gözü var gibi
HUMRA and daddy Na
HUMRA and daddy Na 3 gün əvvəl
Salam kanalima devetlisiz 🌼.
Nzrn D
Nzrn D 3 gün əvvəl
Batuhan üzerinden bu boş algıkarı yapan birde kimler? YİĞİT ÖYKÜ DKĞAN GONCA SERGEN.Hepsi bir birinden boş.Yok Batuhan takım kuruyormuşta yok bilmem ne.Sizde akıl mantık olmadığını görünce tabiiki ön plana çıkmak zorunda.Tüm algılara rağmen Yanındayız Batuhan ♥️
Like dynamite
Like dynamite Gün əvvəl
İlayda da var barışta öyle
Nzrn D
Nzrn D 3 gün əvvəl
Oyun bile kazanamadığnızda Batuhanın üzerie kalıyor.Beceriksizseniz Batuban ne yapsın be.
Nzrn D
Nzrn D 3 gün əvvəl
Adada her kes bir Batuhaanı aşağı çekme derdinde.Neymiş takımları kuruyormuşta bilmem ne .Sizde akıl mantık olduğunu göremeyince tabiiki ön plana çıkacak .Bahaneler bahaneler.Ama ben sizin yüzünüzü Batuhan 1 çıkınca göreceğim.El aleme dert olmuşsun Batuhan .Yanındayız her zaman ♥️♥️Tüm algılara rağmen
Damla
Damla 3 gün əvvəl
Bence de gitmesin yiğit 2de 2yapti ve yeni geldi
Medine Çopur
Medine Çopur 2 gün əvvəl
Sadece bir kez 2de 2 yaptı.Bir daha yapamaz.
Jaime vardy
Jaime vardy 3 gün əvvəl
Ama knk herkes senin gibi düşünmüyor gidiyor İlayda öykü oy atıyor yada çağrıya bunlar performans kötü acilen elenmesi lazım karakterine bişey demiyorum bakın ama bu 3 gönüllerden Hanzade Dora Aleyna c sırasıyla gitmeli bence sorna yiğit öykü u gidişata göre doğan ve Reşat
¿Deniz Sevilla?
¿Deniz Sevilla? 3 gün əvvəl
Evet işte yeni gelenlere hiiçç hak vermiyolar
yunus emre dağlarkıran
yunus emre dağlarkıran 3 gün əvvəl
Doğan geldiğinden belli takım kazanamadı
HUMRA and daddy Na
HUMRA and daddy Na 3 gün əvvəl
Salam kanalima devetlisiz 🌼.
WhatTheHell Sabo
WhatTheHell Sabo 3 gün əvvəl
Öykü'm.
Kara Sıfat
Kara Sıfat 3 gün əvvəl
yiğit bağ hele ilaydYA yan gözle bakma seni linçleriz
Yakup Boz
Yakup Boz 2 gün əvvəl
💟😀😁
hshshs
hshshs 3 gün əvvəl
Aynənnn😅
Diyetteki Sosyolog
Diyetteki Sosyolog 3 gün əvvəl
Ben 35 KİLO VERDİM gel benimle ZAYIFLA sayfama bak
BRAWL. GOKER Absalamov
BRAWL. GOKER Absalamov 3 gün əvvəl
Ilayda allah awkina sen oyun al
Evin Karadaşlı
Evin Karadaşlı 3 gün əvvəl
İlayda da cidileşmiş artık performansı da artıyor gittikçe bakalim ne olucak
NABLYUDATEL-K 6236
NABLYUDATEL-K 6236 2 gün əvvəl
İlaydanin yeri değil survivor . Ondan şampion olamaz , 300000 leopar gibi kizlarin içinden ilaydayi survivora alan, survivora sabotenin kralini yapmiş
Deniz 122
Deniz 122 2 gün əvvəl
@NABLYUDATEL-K 6236 onun dengesi zaten kötü o yüzden hem dokunulnazlikda iyi performans yapti taktikleride iyiydi sadece bir an elindekini unuttu
Evin Karadaşlı
Evin Karadaşlı 3 gün əvvəl
@NABLYUDATEL-K 6236 avantaj oyunundan sonra 2 nci dokunulmazlık oyununda cidileşmişti dengesi kötü olduğu halde çok iyi savunma yaptı hanzadeyi yenebilirdi ama şans
NABLYUDATEL-K 6236
NABLYUDATEL-K 6236 3 gün əvvəl
Avantaja başlamadan bile elendi ,
Aastha
Aastha 3 gün əvvəl
Reşat ve Hanzade elense de poyraz kendine gelse
Melda Ceylan
Melda Ceylan 2 gün əvvəl
Bencede
Evin Karadaşlı
Evin Karadaşlı 2 gün əvvəl
Poyraz zaten diğer kızlara göre hanzadeyi daha çok seviyor
Yuri Chan
Yuri Chan 3 gün əvvəl
@aedon n 👏
aedon n
aedon n 3 gün əvvəl
Ya hep bunu diyorsunuz da Poyraz'ın aklı yok mu ne kendine gelicek bana arkadaşını soyle sana kim olduğunu söyleyeyim demişler. Demek ki Poyraz bu
sema yüce
sema yüce 3 gün əvvəl
Aynen
Sosa.
Sosa. 3 gün əvvəl
*Video geldiği anda burada olan kimler var görelim ❤️❤️*
LOVELYN_TVT
LOVELYN_TVT 3 gün əvvəl
Benn❤️💜
Aymira Akın
Aymira Akın 3 gün əvvəl
Sosa bende dedim nerde kaldın
Lingo Lingo Şişeler
Lingo Lingo Şişeler 3 gün əvvəl
İlayda hadi 1 puan kazan bu gün şekerim
Çınar Bebek Tube
Çınar Bebek Tube 3 gün əvvəl
İlaydanın dedesi 😂♥️
ɢᴀᴄʜᴀ milkʕ•ᴥ•ʔ
ɢᴀᴄʜᴀ milkʕ•ᴥ•ʔ 3 gün əvvəl
Inş ünlüler kaybeder amin amin amin amin amin amin amin amin
ɢᴀᴄʜᴀ milkʕ•ᴥ•ʔ
ɢᴀᴄʜᴀ milkʕ•ᴥ•ʔ 3 gün əvvəl
@Mimi Moza yav hehe
Mimi Moza
Mimi Moza 3 gün əvvəl
@ɢᴀᴄʜᴀ milkʕ•ᴥ•ʔ Sen oyle san 🤣🤣
ɢᴀᴄʜᴀ milkʕ•ᴥ•ʔ
ɢᴀᴄʜᴀ milkʕ•ᴥ•ʔ 3 gün əvvəl
@Mimi Moza açlıktan geberecekler
Mimi Moza
Mimi Moza 3 gün əvvəl
Inşallah Gönüllülerrr kazanmas🤮👎👎
Captan Nautilus
Captan Nautilus 3 gün əvvəl
Ilayda kendi ayagina sikmaya basladin..!Biz seni hic bir ittifaka girmeyip dogal oldugun icin sevdik ve destekledik ama sen bokunu cikarmaya basladin...Cagriyi yazarken performansin kotu diye seni yaziyorum dedin ya sok oldum ben..Bu degisimin beni sogutmadi desem yalan olur..
Captan Nautilus
Captan Nautilus Gün əvvəl
Gordunuzmu Cagri kacinci sirada? Sms gucu budur...
Captan Nautilus
Captan Nautilus 2 gün əvvəl
@TOXİN İlayda son sırada 😊
TOXİN
TOXİN 2 gün əvvəl
@Captan Nautilus e performansı kötü zaten kız yanlış birşey demedi ki ? Genel listeye bak görürsün zaten kim kaçıncı sırada
Captan Nautilus
Captan Nautilus 2 gün əvvəl
@TOXİN Sen hala benim yorumum da anlatmak istediğimi anlamamişsin.! Ben yazmasın demiyorum ( Performansın kötü diye yazıyorum) sözlerine kızıyorum ben.! Bu hafta ne güzel yazdı ve sustu bak.!
TOXİN
TOXİN 2 gün əvvəl
@Nurr :))
Fatma'nın Keçi Çiftliği
Fatma'nın Keçi Çiftliği 3 gün əvvəl
Hayrettin gitti ,Poyraz bu sefer en güçsüz Yiğit diye gitti Yiğit i seçti ama 3 de üç yaptı Yiğit helal..
Fatma'nın Keçi Çiftliği
Fatma'nın Keçi Çiftliği 2 gün əvvəl
@ZadakaL bc aynen katılıyorum ağzına sağlık 🙏
ZadakaL bc
ZadakaL bc 3 gün əvvəl
@Bade Deniz siz nerenizle izliyorsunuz ben bilmiyorum :) Karışıklık oldugu için poyrazı seçen kişi ismail yani poyraz ismaili secmedi ismail boyundan ve kol uzunlugundan dezavantajı olmasına ragmen poyrazı seçti. Poyraza kalsa dogan ve yigitten baskasıyla oynamaz zaten berkay gelince toz duman oldu havasıda söndü
Bade Deniz
Bade Deniz 3 gün əvvəl
Doğan daha mı iyi olurdu? Tabiki boydan Yiğit i seçecek. Ismail ile ne oldu gördük. Yani Poyraz yine ona yakışan seçim yaptı. 😀
**gєcєчє αşık
**gєcєчє αşık 3 gün əvvəl
Az önce İlayda, Hanzade'yi bir güzel patakladı, içimin yağları eridi resmen kdmjjemsndjdm
Sinem Gülcemal
Sinem Gülcemal 3 gün əvvəl
Hanzade kazandı fakat hanzadenin korkusu yüzünden okunuyordu.
HUMRA and daddy Na
HUMRA and daddy Na 3 gün əvvəl
Salam kanalima devetlisiz 🌼.
**gєcєчє αşık
**gєcєчє αşık 3 gün əvvəl
@EAGLE PAW yahu ben ilayda kazandı demedim ki patakladı dedim.
¿Deniz Sevilla?
¿Deniz Sevilla? 3 gün əvvəl
@Zaman yolcusu işte ilayda oatakladı diyo ya o bende ona evet işte ama dedim yüksek ihtimal anlatamadım ama
Zaman yolcusu
Zaman yolcusu 3 gün əvvəl
@¿Deniz Sevilla? ne ama
Nəzrin Həsənova
Nəzrin Həsənova 3 gün əvvəl
Bu dokunulmazlığı ünlüler kazanacak söyleyenler(ben)
Metehan Baytar
Metehan Baytar 3 gün əvvəl
Mert öcal İlayda'nın sesini duy ve Yiğit'e o yat
Ortanca Çocuklar
Ortanca Çocuklar 3 gün əvvəl
*Merhaba arkadaşlar İyi akşamlar özür dilerim verdiğim rahatsızlık için. 8 aydır haftalık düzenli yayınlar yapıyoruz. Beğenirseniz destek olmanızı çok isteriz hiçbir gelirimiz olmadan bu işi yapıyoruz. Her yere yazdığımız için kusura bakmayın başka insanların da görmesi için yazıyoruz hepinize iyi günler.*
Brawler Çağan
Brawler Çağan 3 gün əvvəl
Aşk mı başlıyor🤣🤣🤣🤣(Şakasına söylenmiştir)
Kullanıcı -
Kullanıcı - 3 gün əvvəl
Reşat lütfen sus artık😢
buse
buse 3 gün əvvəl
ay cidden susmuyor izlerken sinir krizi geçiriyorum
Beyza Nurr
Beyza Nurr 3 gün əvvəl
Susmuyor off susmuyor
Champ
Champ 3 gün əvvəl
Valla aynen umarm defolup gider
KAANYT
KAANYT 3 gün əvvəl
Survival
Şeyma Uzun
Şeyma Uzun 3 gün əvvəl
Allah aşkına İlayda nın yaptığı koalisyondan ne olacak 😂
Aycan Yanac
Aycan Yanac 3 gün əvvəl
Sjjsj
Hakan Yazici
Hakan Yazici 3 gün əvvəl
İlayda işte özlenen survivor. Bam bam bam yürü be ilayda
pelinyon mügemin
pelinyon mügemin 3 gün əvvəl
ilayda seni seviyorum be❤🍭🍬
Fatma'nın Keçi Çiftliği
Fatma'nın Keçi Çiftliği 3 gün əvvəl
Reşat gözlere takmış bugün
Champ
Champ 3 gün əvvəl
@Fatma'nın Keçi Çiftliği dua edelim elensin
Fatma'nın Keçi Çiftliği
Fatma'nın Keçi Çiftliği 3 gün əvvəl
@Champ hiç sevemedim hep bı hinlik hissediyorum onda
Champ
Champ 3 gün əvvəl
Aynen susmadı bi iyiki oyun aldı. umarm hemen defolup elenir
Rüstəmov
Rüstəmov 3 gün əvvəl
Bence bu günde Ünlüler kayb edecek 🙃
ŞABAN YÜKSEL
ŞABAN YÜKSEL 3 gün əvvəl
DRON çekimlerini sevenleri KA-NA-LI-MA bekliyorum dostlar
AlmiTuğ K.
AlmiTuğ K. 3 gün əvvəl
İlk görüntüleyenlerden olmak hoşuma gidiyor
Sadiq SZ
Sadiq SZ 3 gün əvvəl
Azərbaycandan salamlar.👍🏻🇦🇿🇹🇷
Sueda Atmaca
Sueda Atmaca 2 gün əvvəl
Aleyküm Selaam
gizem
gizem 3 gün əvvəl
Ah İlayda ah minnosum benim
Fırat Aras
Fırat Aras 3 gün əvvəl
*Değerli arkadaşlar* *Başıboş tatlı bir kedi yanıma gelip kendini sevdirmek istedi* *Videoyu İzlerseniz sevinirim* *Mutlu akşamlar*
Berfin NİLSU AKTAŞ_fc
Berfin NİLSU AKTAŞ_fc 3 gün əvvəl
Kanalımı tanıtabilir msin lütfen
AlmiTuğ K.
AlmiTuğ K. 3 gün əvvəl
İnşallah bu dokunulmazlığı ünlüler kazanır
Nur Nur
Nur Nur 2 gün əvvəl
Ama kaybetdiler
Mimi Moza
Mimi Moza 3 gün əvvəl
Inşallah🤲👍
Riverdale x Harry potter
Riverdale x Harry potter 3 gün əvvəl
Amin
Elif
Elif 3 gün əvvəl
Ünlüler kazansın da Hanzade ve Reşat elensin, şu beladan kurtaralım Poyraz'ı sksnsknsjs
Evin Karadaşlı
Evin Karadaşlı 3 gün əvvəl
İNŞALLAH
¿Deniz Sevilla?
¿Deniz Sevilla? 3 gün əvvəl
Tam telefon elimdeyken atıyorlar videoları çok hızlı geliyom hoşuma gitti shxvdvdv😂😂
HUMRA and daddy Na
HUMRA and daddy Na 3 gün əvvəl
Salam kanalima devetlisiz 🌼.
¿Deniz Sevilla?
¿Deniz Sevilla? 3 gün əvvəl
@Yağmur Tekedere😂❤️
Yağmur Tekedere
Yağmur Tekedere 3 gün əvvəl
Ay aynı benim kafa😂
Melisaa Tekdogan
Melisaa Tekdogan 3 gün əvvəl
Poyrazim,Sevgilim,askim,bebegim,dunyam,herseyim seni okadar ozledimki anlattamam birtanem. Seni cok seviyorum askim bu yureklerde tek bir isim var oda poyraz. Seni kucuk sanan rakiplerine cevabini parkurlarda ver ve herkes unluler takimi dahil senin performansini kiskaniyorlar sen onlarin inadina performansini yukselt. Dualarim seninle, seni cok seviyorum birtanecik poyrazim❤️❤️💙💙 Poyraz, sen nereye ben oraya Canim ,askim sana sonsuz...❤️❤️❤️ Poyrazimmmmmmm sampiyonummm gonlumun efendisi
gizem
gizem 3 gün əvvəl
@¿Deniz Sevilla? aynen
¿Deniz Sevilla?
¿Deniz Sevilla? 3 gün əvvəl
Bide buna inaniyoar like fln atıyorlar o da amacına ulaşıyor linkleri alıuo
¿Deniz Sevilla?
¿Deniz Sevilla? 3 gün əvvəl
@Aysenur Dayanmaz nerden biliyosun nicki ni melisa yapmadığını herşeye inanmayın Allah aşkına
Nəzrin Həsənova
Nəzrin Həsənova 3 gün əvvəl
Poyrazın sevgilisi bu kadar gerizekalı olamaz..haa özlüyorsan da bunu buraya yazmana gerek yok ki öyle sevgililik gibi bir şey yok
Aysenur Dayanmaz
Aysenur Dayanmaz 3 gün əvvəl
Poyrazin sevgilisi @melisaa tekdogan canim
EVRENTUĞ
EVRENTUĞ 3 gün əvvəl
*Özür dilerim* *Bu hayata geldim geleli kimsem yok ufak bi köpeğim var senelerdir göçebe hayatı yaşıyorum youtubeda her anımı kaydediyorum desteğinize ihtiyacım var*
Black Curse
Black Curse 3 gün əvvəl
her videonu izliyorum evren abi devam et çok kaliteli ve keyifli videoların var :) ☺💕💕❤❤
Eren Berkay Çoşkun
Eren Berkay Çoşkun 3 gün əvvəl
neye inanıyorsan onun aşkına sus artık yorum yapma spamı bırak yeter bu nasıl bir aymazlıktır bu nasıl bir demagojidir sus artık zamanımı çalıp duruyorsun yeter ya
munno fan
munno fan 3 gün əvvəl
Yiğit poyrazı yendiğin de benche gitti herkesin uzattığı eli aldı öyküyü görmedi almadı onun elini öykü Bi bozuldu içimin yağı eridi resmen
munno fan
munno fan 3 gün əvvəl
@Zaman yolcusu bak bu baya iyiydi
Elif Arığtekin
Elif Arığtekin 3 gün əvvəl
@Zaman yolcusu 😂😂😂😂😂😂
Irmak
Irmak 3 gün əvvəl
@Zaman yolcusu olm uvufhufhduhefuhfu
Zaman yolcusu
Zaman yolcusu 3 gün əvvəl
Öykü hakim olmuş. savcı barış. avukat ismail. hükümlü batuhan
munno fan
munno fan 3 gün əvvəl
@Irmak bunlara 4 kelime yazdığına değmez salla gitsin
İlayda, Batuhan'ı İfşa Etti! | Survivor 2021
08:20
Resul Abbasov - Sevgililer günü (POPURİ) 2021
2:41
Resul Abbasov Official
Baxış 336K
Bu Şəhərdə - Qaynananın vaksini
13:23
Bu Şəhərdə
Baxış 569K
İşte O Ağlatan Mesaj... | Survivor 2021
16:49
Survivor Türkiye
Baxış 339K
Survivor Panorama 45. Bölüm | 24 Şubat 2021
1:24:48
Ayşe'den Reşat İTİRAFI | Survivor 2021
04:42
Survivor Türkiye
Baxış 72K
Resul Abbasov - Sevgililer günü (POPURİ) 2021
2:41
Resul Abbasov Official
Baxış 336K
Bu Şəhərdə - Qaynananın vaksini
13:23
Bu Şəhərdə
Baxış 569K
Qayıdış (17-ci Seriya)
43:08
Xəzər Film
Baxış 41K
Benim Adım Melek 53. Bölüm
2:27:55
Benim Adım Melek
Baxış 1,1M