Kefaret 2. Bölüm 1. Fragmanı

  Baxış 658,466

FOX

2 ay əvvəl

Kefaret 2. Bölüm 1. Fragmanı
Müzik öğretmeni Zeynep (Nurgül Yeşilçay) beş yıl önce iki küçük çocuğu ve doktor kocası Ahmet ( Yurdaer Okur) ile yeni tayin oldukları kasabadaki güzel evlerine taşınırken geleceklerinin o yaz sabahı gibi mükemmel olacağından emindi. Doğum gününde bir dilek diledi. Sonraki beş yıl içinde her şeyini kaybetti.
Sinan komiser (Mert Fırat) Zeynep'i terk etmedi. Sinan, Zeynep'e duyduğu büyük aşk yüzünden işinden oldu. Zeynep kaybettiklerini geri alabilmek için son bir yol denedi. Sinan ile Zeynep el ele verip inatla her şeyi teker teker geri aldılar.
Bir fazlasıyla!
Oyuncular:
Nurgül Yeşilçay
Mert Fırat
Yurdaer Okur
Özge Özacar
#FOX #Kefaret #FOXPlay

Şərh
ʕ•ᴥ•ʔʕ•ᴥ•ʔʕ•ᴥ•ʔ
ʕ•ᴥ•ʔʕ•ᴥ•ʔʕ•ᴥ•ʔ Ay əvvəl
Oradaki küçük kızın adı ne
OSMAN EREN AVŞAR
OSMAN EREN AVŞAR Ay əvvəl
Hala bu film devam ediyomu
GÜNEL GƏNCƏLİ
GÜNEL GƏNCƏLİ Ay əvvəl
Maraqlı bir dizi fərqli tərzdə
zr
zr Ay əvvəl
Nurgül Yeşilçay artık başka senaryolarda görmek istiyoruz seni 😒hep aynı senaryolar çekiliyor, yazık olacak yeteneğine oyunculuğuna, mesela ilk aklıma gelen!! okumuş güçlü bir kadın olarak dizi konusu olsa keşke...
Sibel Elif
Sibel Elif Ay əvvəl
O kız çocuğu gerçekten Zeynep'in mi yoksa ölmek üzere olan bir baba kızını emanet etmek için Zeynep'i mi seçti ?
Gulgun Ekmekcioglu
Gulgun Ekmekcioglu Ay əvvəl
Biraz saç degisikligi güzel olur Nurgül hanıma
Gulgun Ekmekcioglu
Gulgun Ekmekcioglu Ay əvvəl
Aynen Nurgul yesilcay her rolu oynar,
Sibel Elif
Sibel Elif Ay əvvəl
Bu ne böyle ya, 5 yıl önce 5 yıl sonra saçma sapan parça parça dizi mi olur
Kara Sevda
Kara Sevda Ay əvvəl
Dizi çok güzel kaliteli gittikçe dahada güzel olacak dizi
Seher Demircan
Seher Demircan Ay əvvəl
Bence o çocuk aranan çocuk değil adam hasta ölecek ve ölmeden önce kızını nurgül yesilcaya verecek senin kızın diye. Gerçekten kızı olsa neden o adama baba desin ki anlamadım 🙄 Ama güzelmiş dizi beğendim
hacer baraklıoglu
hacer baraklıoglu Ay əvvəl
Gerçekten güzel bir dizi emenize saglik
Usert Fbi
Usert Fbi Ay əvvəl
Aaaa bu şey deyili ecrin su çoban tanıdım ben
mert tkmr dede
mert tkmr dede Ay əvvəl
Nürgül yeşilcay cok yaşlanmış yüzünün o güzelligi kalmamış şiş gibi duruyor
Nehir Bulut
Nehir Bulut Ay əvvəl
Bu film tutar yerimi alayım
bestcondoms
bestcondoms Ay əvvəl
Botoks ve dolgulardan dolayı oynadıgı tole konsantre olamıyorum, bir de hep aynı oyunculuk tonlamalar yukselmeler 😆 sanki onceki dizideki aynı kadın baska çocukları oldugu paralel evrende...
Duyguşun kedileri
Duyguşun kedileri Ay əvvəl
Ecrin su çoban değilmi o
Duyguşun kedileri
Duyguşun kedileri Ay əvvəl
@Ada GÖKTAŞ evt bencede değil
Ada GÖKTAŞ
Ada GÖKTAŞ Ay əvvəl
Benziyo ama değil herhalde
Hatice Uzun
Hatice Uzun Ay əvvəl
Ya Can 'a yazık değil mi ? O çocukla ilgilenen yok!
Z. SAVAŞ
Z. SAVAŞ Ay əvvəl
5 yaşind kaybolan çocuk geçmişten annnesiini ailesini falan hatırlamazmı ya
Cansu BAY
Cansu BAY Ay əvvəl
@Z. SAVAŞ ben sahsen 3 yasimi hatirlamiyorum 😂
Z. SAVAŞ
Z. SAVAŞ Ay əvvəl
@Cansu BAY 3 yaş çok küçük degil
Cansu BAY
Cansu BAY Ay əvvəl
3 yaşında kayboluyor bence hatırlamaz
Gunel Tagiyeva
Gunel Tagiyeva Ay əvvəl
Cok guzel bir DiZi nurgul Needed biz orda
Gamze
Gamze Ay əvvəl
Bu rol yapmayi bilmeyen, itici kadını neden ısrarla dizilere sokuşturup duruyorlar anlamıyorum
Resad Eliyev
Resad Eliyev Ay əvvəl
Gulserenin basqa cur cekilisi
D.W
D.W Ay əvvəl
Her fragmanın başına kocaman Zülfü Livaneli yazıyorsunuz ama dizinin kitaptaki hikaye ile tek ortak yanı ortada çocugu kaçırılan bir kadın olması. Ne aile ilişkileri ne de gidişat hiç de kitaptaki gibi degil. Bari sadece esinlendik deseydiniz.
Leyla Filiz
Leyla Filiz Ay əvvəl
Nurgul Yesilcay cok cirkin..o canim guzelligini yok etti... hic mimik yok gozleri acilii sadece korku filmi ceviriyo gibi o ne gıı 😳
Betul Sogut
Betul Sogut Ay əvvəl
rezalet
Humakuşu Huma
Humakuşu Huma Ay əvvəl
Tutmaz bu dizi
Çiğdem Koç
Çiğdem Koç Ay əvvəl
KAMERA ÇEKİŞ ACILARI NE YA İZLERKEN MİDEM BULANDI O NASIL BİR KAMERA SALLAYIŞ DÖNDÜRMEDİR
Süreyya Atik
Süreyya Atik Ay əvvəl
sonunda sacmalamazlarsa harika bir dizi ozan güvenide kadroya alin nurgül yesilcay la cok güzel uyum sagliyolar nurgül yesilcayin kardesi olabilir ozan güvende gelsin ltfn
maryam beauty
maryam beauty Ay əvvəl
Lütfen kanalı internetten canlı olarak gösterin, lütfen.
s d
s d Ay əvvəl
Nurgül yeşilçayda mimik namına bişey kalmamış 👎🏻
Jgg Jkh
Jgg Jkh Ay əvvəl
Cocuk kimden
Gülten Genç
Gülten Genç Ay əvvəl
Nurgül Yeşilçay oyunculuk kocaman bir 0
Tuğba ç
Tuğba ç Ay əvvəl
yapmayin allahaskina.haksizlik ediyrsnz nurgule
Nuray Baku
Nuray Baku Ay əvvəl
Gecə filminin bas rollari yene bir yerde
Gönül Mendil Kömürcü
Gönül Mendil Kömürcü Ay əvvəl
Hiç oyunculuk yok bu kadinda üzgünüm 0
Miri Yusifzade
Miri Yusifzade Ay əvvəl
Diyer dizidede cocuklarini goreniyordu
Canan Alara Salihoglu
Canan Alara Salihoglu Ay əvvəl
Güzel Dizi🤍🧚‍♀️👍
Hilal Arıcı
Hilal Arıcı Ay əvvəl
Yekta her yerde yekta😂😂
Zeynep Uygun
Zeynep Uygun Ay əvvəl
Bu kadın her filmde çocuk acısı çekiyor
Diziler Hakkında Herşey
Diziler Hakkında Herşey Ay əvvəl
"İnsanlar sevdiklerinin gözlerini unutmazlar"
Kara Sevda
Kara Sevda Ay əvvəl
Nurgül yeşilçayla mert firatın arasında 4 yaş var aralarında fazla yaş farkı yok yaşa takılanlar öbür dizilerde oyuncuların arasında fazla yaş farkı olsa bile kimse bişey demiyor
Nevyana Todorova
Nevyana Todorova Ay əvvəl
bence de
ARKA Sokaklar
ARKA Sokaklar Ay əvvəl
Bence bu filmi Hiç güzel değil savaşçı çıksın bence
Deniz Uyar
Deniz Uyar Ay əvvəl
Nurgül yesılcay var dıye izledim surekli gecmis e donuyor gecmis e döneceğine senarist bir kerede gecmis anlat zırt pırt gecmıse nıye donuyorsn sen ileriyi anlatsana
Serkan Yıldırım
Serkan Yıldırım Ay əvvəl
Şu kadına başka bi rol verin artık.Her dizisinde çocuklarını arayan bi kadın migdem kalktı ya.Nurgül e başka senaryolar lazım!...
Tuğba ç
Tuğba ç Ay əvvəl
kesinlikle ben de ayni seyi dusundm.
yurdagül Yildirim
yurdagül Yildirim Ay əvvəl
Herkes Ask acısı ceker bu Kadında Cocuk sevdası
MUSTAFA Okçu
MUSTAFA Okçu Ay əvvəl
Nurgül Yeşilçay başrole hiç olmamış yaşı geçmiş artık
Susenim
Susenim Ay əvvəl
Tutmaz bu dizi. 4-5 bölüm gedər, ya da getməz
Brawl Delisi
Brawl Delisi Ay əvvəl
Dizi de birşeye benzemiyor zaten
Tuğba ç
Tuğba ç Ay əvvəl
@ayse fatma ona bakarsaniz gercek hayatta kadin erkekten 10 yas buyuk olup birliktelik yasayabiliyrlar.ya da evleniyrlar.ayrica nurgulle mert arasinda 3 4 yas falan var.ben ona degil de senaryoyu begenmedm.nurgulu artik farkli rollerde gormek isterdm
Susenim
Susenim Ay əvvəl
😀 😀 😀 😀
ayse fatma
ayse fatma Ay əvvəl
@Susenim Aynı fikirdeyim. Torpilli kaşın galiba, zaten aralarında baya yaş farkı da var. 😄
Susenim
Susenim Ay əvvəl
@ayse fatma kuyu dibinden gelen boğuk sesiyle mız mızlanıyo. Ne görüntüsü var, ne sesi. Hele bi de seyirciden belkiyolar ki, Mert Fırat gibi birinin buna aşık olduğuna inanalım. Hiç uyumlu değiller🤦‍♀️
Sana Ne
Sana Ne Ay əvvəl
Gülperi ayri bi versiyo da gibi
Meryem Tunc-Yapici
Meryem Tunc-Yapici Ay əvvəl
Estetikle kendini mahf eden lerden ya yüzünde bir mimik kalmamis izlenmez yüz ona ayit degil sanki nurgül yeşilcay
Nare Sancar
Nare Sancar Ay əvvəl
Ağız kısmı tuhaf oluyor konışueken
Studentka
Studentka Ay əvvəl
@İlovski hayır dolgu yaptırıyor çok belli. Bir daha yapmam dedi zaten söylediğiniz gibi
İlovski
İlovski Ay əvvəl
sonradan çok pişman oldum demişti, botoks yüzünde alerjik reaksiyon yapmış.. kötü baht işte, ama hala inatla yaptıemaya devam etmiyordur diye düşünüyordum ama sanırım ediyor.. yazık etmiş
Cansu Orhan
Cansu Orhan Ay əvvəl
Ghy ve bu nedenle ve
MelŞah Mutfakta
MelŞah Mutfakta Ay əvvəl
Selamlarrr 🙋🌸🙋🌸 Başarılarınız daim olsunn çokk yeni bir kanalım desteğe bekliyorum herkesi 🙏🙏🙏
Kara Sevda
Kara Sevda Ay əvvəl
Arkadaşlar ne bu böyle kıskançlık yapar gibi tutmaz tutmaz felan begenmiyorsanız izlemezsiniz burda yorum yapan bazıları çok saçma saçma konuşuyorsunuz
tuğba Nurr
tuğba Nurr Ay əvvəl
Aaaa yektaaa
Kara Sevda
Kara Sevda Ay əvvəl
Bu dizinin senaryosu oyuncuları müzikleri çok iyi çok güzel farklı bir havası akışı var kaliteli çok güzel bir dizi
Utku Sarsu
Utku Sarsu Ay əvvəl
Elifin büyümüş hali ni oynayan kızın ismini ve soyismini bilen var mı???
Utku Sarsu
Utku Sarsu Ay əvvəl
@SÜLEYMAN GÖKALP Hiç benzemiyo
Sabiha Akbaş
Sabiha Akbaş Ay əvvəl
O küçük kız egeyle önceden tanışıyordu dizinin adınıda söyleyebilirim,(BENİM TATLI YALANIM)
Mehmet Kaplan
Mehmet Kaplan Ay əvvəl
PLAYSTATİON 5 ÇEKİLİŞİ YUMULUN ay.link/e7Iy8
Nazlı Dumam
Nazlı Dumam Ay əvvəl
Üvey anneden anamı olur be.
Burhan Demir
Burhan Demir Ay əvvəl
MÜKEMEL
Esra Şeker
Esra Şeker Ay əvvəl
Bu kız çocuk kimdi biri söylesim
Ayse Ilhan
Ayse Ilhan Ay əvvəl
Rica ederim
Esra Şeker
Esra Şeker Ay əvvəl
@Ayse Ilhan tşk ederim
Ayse Ilhan
Ayse Ilhan Ay əvvəl
Benim tatli yalanim dizide star tv de yayinlanmisti
Mehmet Tuncer
Mehmet Tuncer Ay əvvəl
çok güzel
Katalog Avcısı
Katalog Avcısı Ay əvvəl
En güncel indirim katalogları için kanalıma göz atıp abone olmayı unutmayıın🥳
Camalova Rahile
Camalova Rahile Ay əvvəl
Bıktım Nurgül yesilcayi aynı rollerde gormekten.. mesela paramparça gulperi hep aynı rollerdi hep bir çocuğunu bulamayan ya da cocuklariyla problemi olan yalnız ya da güclü bir kadın olma peşinde olup hep bir erkege sığınan kadın rolu .
FATMA İLE HERTELDEN
FATMA İLE HERTELDEN Ay əvvəl
YOZGATLIYİM ANKARA'DA Yaşıyorum POLİS eşiyim 3 çocuk annesiyim tanışalım olurmu CANLARIM 🙋🥰❤️🌹🌹❤️🥰
Ebubekir Altun
Ebubekir Altun Ay əvvəl
Filmi tv de izledim baya başarılı
Deniz Bukak
Deniz Bukak Ay əvvəl
Sadece aşk ve cezada süper oynadı o diziyi izledim lütfen sen dizide oynama çok yapmacık ve itici erken final yapar bu dizi
Soothing music for pets
Soothing music for pets Ay əvvəl
app.hps.im/d7ct/cd64b850 Linkteki listeyi takip edip paylaşan herkese 10 TL değerinde hepsiburada hediye çeki
Gunka Esedzade
Gunka Esedzade Ay əvvəl
Bu kadın da her dizide çocuğun arıyor. Hepsi aynı.
J-HOPE MANG
J-HOPE MANG Ay əvvəl
Katılıyorum
Army kuşu
Army kuşu Ay əvvəl
😂😂
yağmur kitap
yağmur kitap Ay əvvəl
Pazar günü olması kötü olmuş em düşük reyting günü çünkü
Nilufer Ozaydin
Nilufer Ozaydin Ay əvvəl
Oglu babasina sevgilisini öldürdum diyo babada hic tepki yok birde bu kocalarin sevgilisi niye en yakin arkadasi oluyo yahu arkadasliktan sogutucaksinoz insanlari alisamadim henuz bu diziye
Nilufer Ozaydin
Nilufer Ozaydin Ay əvvəl
@BaLkız Ve Annesi ben buna pek inanmiyorum insan olanin kadin erkek fark etmez kalbi guzel temiz olsun
Nilufer Ozaydin
Nilufer Ozaydin Ay əvvəl
@BaLkız Ve Annesi ben buna pek inanmiyorum insan olanin kadin erkek fark etmez kalbi guzel temiz olsun
Nilufer Ozaydin
Nilufer Ozaydin Ay əvvəl
@Leyla Filiz ilk bölumude zaplarken tesaduf oldu tekrarini yakalamistim suda var nurgul yesilcay cok severim obür dizilerimle cakismassa seyrede bilirim
Leyla Filiz
Leyla Filiz Ay əvvəl
Alisamadim diyosun..ilk bolumu izledin henuz
BaLkız Ve Annesi
BaLkız Ve Annesi Ay əvvəl
Ne gelirse hep en dibindekinden gelir çünkü burda gerçekçi olmuşlar 😌
Mehemmed Nureliyev
Mehemmed Nureliyev 2 ay əvvəl
"İnsanlar sevdiklerinin gözlerini asla unutmazlar"
Nare Sancar
Nare Sancar Ay əvvəl
Unuturlar annem unuturlar 😁
Kövsər Bauramova
Kövsər Bauramova 2 ay əvvəl
💁🏻‍♀️Eziz xanımlar her bir xanıma ☘️"Sibir Sağlamlığı"nda iş teklif edirem.Satışımıza söz ola bilmez👏🏻Mehsullarımız tam tebii ☘️bitki terkibli,terkibinde heç bir ximya olmayan 🇷🇺Rusiya istehsalıdır.Her mehsulun 25 % i özümüze qayıdır..Artan 💸💳maaş.. 🎁 Hediyyeler,möhteşem kompaniyalar .. Sağlam şekilde 💁‍ 🔴Arığlama programları 🔴Mede bağırsağ xestelikleri 🔴Ürek-damar xestelikleri 🔴Baş-beyin xestelikleri 🔴Qaraciyer 🔴Böyrek 🔴Varikoz 🔴Babasil 🔴Oynaq xestelikleri ve bir çox xesteliklerin müalicesi tam bitki terkibli "Sibir sağlamlığı"nın mehsullarıyla heyata keçirilir.. 🔴Uşaqlar ve böyükler üçün 🐟 yağları 🔴Güclü immunitet mehsulları 🔴Yaddaş güclendirici mehsullar 🔴Müalicevi 🦷 mecunları 🔴Müalicevi üz ve el kremleri ve s. 🔴Hekimlerimizin ve Dietoloqlarımızın meslehetleri ödenişsizdir.. 🔴Mehsullarımızın tam bitki terkibli ve terkibinde heç bir kimyevi qatqısı olmadığı 🇱🇷Amerika ve 🇩🇪Almaniya dövletleri terefinden tesdiqlenmişdir☝🏻 🔴Özüne güvenen,Meqsedli,Men bu işde işleyib uğur qazanaram deyen bacarıqlı🙎🏻‍♀️Xanımları bizimle işleyib uğur qazanmağa devet edirem..Bizimle birge 🌹müellimeler,🌹Herbiçi xanımlar,🌹Hekimler,🌹Kasmetoloqlar ve.s sahenin üzvleri çalışır.👆🏻Heç bir işde olmayan inanılmaz gözel kollektiv😇 edirem... Whatspp 0514327330 insta @saglam_ariglam_k_b
Studentka
Studentka 2 ay əvvəl
Özge Özacarı ilk kez izliyorum bu dizide. Oyunculuğuna çok beğendim
Ela K
Ela K Ay əvvəl
Ben de ilk kez izledim Kız çok güzel oyunculukta öyle ama diziyi sevemedim
Studentka
Studentka Ay əvvəl
@Selin S peki
Selin S
Selin S Ay əvvəl
Lise devriyesi'nde de oynuyordu çok güzel bir dizi izleyebilirsiniz zaten 11 bölüm
Fatih Aygün
Fatih Aygün 2 ay əvvəl
Öğretmen geri gelsin !!!!!!
Sevinc Alıyeva
Sevinc Alıyeva 2 ay əvvəl
Arızayla eyni gundə olması reytinqi zorluyacak.keske salı olsaydı.
Kamila كاميلا
Kamila كاميلا 2 ay əvvəl
azposts.info/soft/fJpsf2XWfHCfoJU/video.html #hande
Ahmet Uyanık
Ahmet Uyanık 2 ay əvvəl
Nurgül yeşilçay gitmemiş bu diziye deniz Çakır olsa sanki daha iyi olurmuş başroldeki mert fırat, a yaşlı gelmiş
Nurşen Duran
Nurşen Duran 2 ay əvvəl
👍👌
chris chris
chris chris 2 ay əvvəl
Yaslanmislar artık.
Semra Deniz
Semra Deniz 2 ay əvvəl
Bitmesin ya guzel dizi
Hkfjgj Vnhkhh
Hkfjgj Vnhkhh 2 ay əvvəl
Dizi anlamlı ama ilk bölüm başları sıkıcıydı sonlara doğru biraz iyi olmaya başladı hadi bakalım tutmayacak gibi gözüküyor
Yara Al -Massry
Yara Al -Massry 2 ay əvvəl
اسم المسلسل؟ Şovun adı?
Zeynel Çapar
Zeynel Çapar 2 ay əvvəl
o kadar yorum okuyom burda nurgül süper oyunculuk fılan bır tek kadın oyuncu tanırım hepzini cebindenden cıkarır cansu dere gercekten oyuncu
Studentka
Studentka Ay əvvəl
@Deniz Bas aynen Cansu Dere ne Allah aşkına.
Deniz Bas
Deniz Bas Ay əvvəl
Cansu dere botokstan yuzu hareket etmiyor artik robot gibi.oyunculuk yok kopyala yapistir.nurgul dogal
Studentka
Studentka 2 ay əvvəl
Nurgül Yeşilçay Cansu Dereden daha iyi bir oyuncu. Nurgül'ün filmlerdeki performansları mükemmek bir de Kösem
Figen bozkurt
Figen bozkurt 2 ay əvvəl
Sanki Gülseren ve Gülperiyi görüyorum
Kara Sevda
Kara Sevda 2 ay əvvəl
Çok güzel bölüm geliyor bu dizi gittikçe dahada çok güzel olacak
Nisan Kaya
Nisan Kaya 2 ay əvvəl
Yasak elmayı eledim bu filim sırada gerci erdal özyağcılar geldi filime ama ender şahika onlardan sıkıldım
farina nadeem
farina nadeem 2 ay əvvəl
Beautiful story❤❤
Ali Kuzu
Ali Kuzu 2 ay əvvəl
Boşverin bu diziyi ya pazar günü artık ARIZADA buluşalım
Ali Kuzu
Ali Kuzu Ay əvvəl
@Kara Sevda öncelikle özür dilenecek hiçbirşey yok böyle saygılı olduğun için çok teşekkür ederim
Kara Sevda
Kara Sevda Ay əvvəl
@Ali Kuzu kötü bişey olduğunu söylemedim zaten sadece buraya yazsanda insanlar istediklerini izler yani eğer yanlış anlaşıldıysam özür dilerim buraya yazsanda yani bişey ifade etmez yani yine insanlar gidip istediklerini izler diyorum yine
Ali Kuzu
Ali Kuzu Ay əvvəl
@Kara Sevda haklısın ben sadece sana Arıza nın daha güzel olduğunu yani size dizi öneriyorum bunda kötü hiçbirşey yok
Kara Sevda
Kara Sevda 2 ay əvvəl
Ya kardeşim kim ne isterse izler
El Profesor
El Profesor 2 ay əvvəl
YURDAER OKUR NURGÜL YEŞİLÇAY MERT FIRAT TOLGA GÜLEÇ EGE KÖKENLİ ÖZGE ÖZACAR
Ayşegül Savaş
Ayşegül Savaş 2 ay əvvəl
Biraz karışık bir dizi 👍
Masall Duman
Masall Duman 2 ay əvvəl
Muhteşem bir dizi 👍
Ayse Esgerova
Ayse Esgerova 2 ay əvvəl
Büyük ihtimalle bu yakınlarda final olaxak
LoVeNY4EvEr
LoVeNY4EvEr 2 ay əvvəl
Guzel dizi
Little boy
Little boy 2 ay əvvəl
Nurgul cok guzel oyuncusin! Bekliyorum devamini
Нурджан Мехмедов
Нурджан Мехмедов 2 ay əvvəl
❗⚠️Beni Affet bölüm 1 ve 2 çok güzel!!!ABONE OL BENİ AFFET!!!
Çünkü Keyfimin Kâhyası Buna Karar Verdi
Çünkü Keyfimin Kâhyası Buna Karar Verdi 2 ay əvvəl
Uğruna velayet davasında taş üstünde taş bırakılmayan mila ve babası serhan akSssaKta buradaymış bide merve queen olsa ne izlenir be yine utc damarım atmaya başladı gidipte biraz gerileyim
Betül Kılcı
Betül Kılcı 2 ay əvvəl
Abonelik isteyenlerde hiç bi fragmanı kaçırmıyor! 🙄
Betül Kılcı
Betül Kılcı Ay əvvəl
Çok itici geliyor nedense bana
J-HOPE MANG
J-HOPE MANG Ay əvvəl
Ayn
Lejand Ranplasan
Lejand Ranplasan 2 ay əvvəl
Murat Soner neredesin Reis 🤣🤣🤣🤣 ne zaman gömecen merakla bekliyorum
Salih Alıcı
Salih Alıcı 2 ay əvvəl
azposts.info/soft/f8mhiZPGqH-Kpcg/video.html aninda dil değiştirebilen kadir abimiz 😄⏭️
Bally Gundeniz
Bally Gundeniz 2 ay əvvəl
Sorry she is a terrible actress, she speaks through gritted teeth and is annoying! Very typecast ! I’m a strong woman vibe but sorry very fake! Bye girl I’m out!
İchigo İchigo
İchigo İchigo 2 ay əvvəl
Ben aşk acısı çekerken şarkı dinliyordum bu fragmana denk geldim NİYE BEN BE NİYE😐
dilara çetin
dilara çetin Ay əvvəl
Kimse için üzülmeye değmez inan bak kimse Sana 1 gününü geri vermez boşver üzülme geçer bugünlerde
İchigo İchigo
İchigo İchigo Ay əvvəl
@Gul Guler cidden insanın sevdiği biri egoist olunca zor insan üzülüyor o bana layık deyil
Gul Guler
Gul Guler Ay əvvəl
@İchigo İchigo geçecek boş ver degmez
İchigo İchigo
İchigo İchigo Ay əvvəl
Zamanla geçiyor herhalde
Gul Guler
Gul Guler 2 ay əvvəl
Aynen
Ramal Kazimov
Ramal Kazimov 2 ay əvvəl
N A R E. Sancar azposts.info/soft/rJh7oKG3eqqZe7Y/video.html 🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿
Kefaret 2. Bölüm
1:51:28
Kefaret
Baxış 1,2M
Bir Zamanlar Çukurova 79. Bölüm
2:26:43
Bir Zamanlar Çukurova
Baxış 2,7M
الكفارة الحلقة 1 Kefaret
1:46:11
Kefaret مسلسل الكفارة
Baxış 1,7M
Yasak Elma 94. Bölüm
1:53:56
Yasak Elma
Baxış 1,1M
Kefaret 9. Bölüm
2:08:05
Kefaret
Baxış 518K
Akrep 6. Bölüm
2:35:38
Akrep
Baxış 737K
Mucize Doktor 46. Bölüm
2:09:14
Mucize Doktor
Baxış 496K
Çocukluk 1. Bölüm
2:31:56
Çocukluk
Baxış 4,7M
Kefaret 1. Bölüm
1:48:57
Kefaret
Baxış 2,4M
Sol Yanım 1. Bölüm
2:05:38
Sol Yanım
Baxış 6M
Bir Zamanlar Çukurova 79. Bölüm
2:26:43
Bir Zamanlar Çukurova
Baxış 2,7M
Yuxu Kimi (30-cu seriya)
1:21:48
ATV Cinema
Baxış 111K
Ata Ocağı (684-cü Seriya) ANONS
0:44
Xəzər Film
Baxış 57K
Kefaret 9. Bölüm
2:8:05
Kefaret
Baxış 506K
Uyanış: Büyük Selçuklu 17. Bölüm🏹
2:33:56
Uyanış: Büyük Selçuklu
Baxış 2,4M
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 179. Bölüm
2:18:33
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 3,4M
Masum 306. Bölüm Fragmanı - 22 Ocak Cuma
1:10