Ramo - 16.Bölüm

  Baxış 3,156,053

Ramo

Ay əvvəl

Ayrıcalıklardan yararlanmak için Ramo kanalına katılın: bit.ly/34eUNwx
16. Bölüm'ünde Cihangir’in işaretiyle Ramo ve ailesinin peşine düşen Kürşat, Ramo için büyük bir tehdittir artık. Geri sayım başlamış, Ramo’nun ailesini kurtarması için fitil ateşlenmiştir.
Sibel ve Ramo’yu bir arada gören Nehir’in şüpheleri devam ediyordur. Sibel’in Nehir’i Ramo’yla aralarında bir şey olmadığına dair ikna etmeye çalışırken Ramo için söylediği şey Nehir’i dehşete düşürür. Ramo ve ailesini yok etmek için İstanbul’un altını üstüne getiren Kürşat ise hiç beklemediği bir anda Ramo’yu karşısında bulur. Ramo’nun bu cesur eylemi Cihangir’i bile şaşırtacak türdendir.
Ramo AZposts Kanalına Abone Ol → bit.ly/37j0746
#BKM #Ramo #MuratYıldırım #EsraBilgiç #ShowTV #Dizi #RamBel

Şərh
Ramo
Ramo Ay əvvəl
Ramo dizisinin içeriklerinden ilk siz haberdar olmak istiyorsanız bit.ly/39Fh1rW linke tıklayarak resmi AZposts kanalına abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutmayın!
Terlan Qasimova
Terlan Qasimova 9 gün əvvəl
B. Jkkkkknkmnmnyfhn . Əııpmçlvhhiyy Əııpnçlvhhiyy, ulpööm m m
Рамин Исаев
Рамин Исаев 21 gün əvvəl
🇦🇿🇦🇿
Funda Pehlivan
Funda Pehlivan Ay əvvəl
Şikayetçiyim
Funda Pehlivan
Funda Pehlivan Ay əvvəl
Şikat
İrem Demirci
İrem Demirci Ay əvvəl
@Roblox MPS Türkiye iüüüüüiüi
muhammet akdeniz
muhammet akdeniz 10 saat əvvəl
Kim mi aldı 20 milyonu subhanekeyi mi okuyayım andbdgshcgsjkc
Esra Talay
Esra Talay Gün əvvəl
Ah be bi bilsen ramo senin için yaptığını sen napıyorsun nehirle konuşuyorsun görüşüyorsun
TİKTOK VİDEOLARI
TİKTOK VİDEOLARI Gün əvvəl
İçerde dizisini izleyen varsa o diziye benzettim ben benimle ayni fikirde olan var mı !?
esma
esma Gün əvvəl
nehirin ramoyu uyarmasinin hicbir yarari yoktu ki kiz soyler soylemez geldiler bisi yaomadilar
Гасан Велийев
Гасан Велийев 2 gün əvvəl
Ramo: baksana sana bir sey diyicem Nehir: ne diycen Ramo: seni sevmiyorum artik......😹😹😹👍
Tayyip TEMİR
Tayyip TEMİR 2 gün əvvəl
17.55 Keşke tabancaya şarjör taksaydı Allahtan içeri giren olmadı :D
Gunel Savalanli
Gunel Savalanli 2 gün əvvəl
Nehir ramoyla sevgili olmasin 😡😡😡😡
Sükût-u Hüzün
Sükût-u Hüzün 3 gün əvvəl
Cihangir 'ın karısı ve kızı dışında herkes çok güzel rol yapıyor. Murat ve tayfası çok iyiler.
Ne diyoduk en son
Ne diyoduk en son 3 gün əvvəl
İyi ki yeni başlamışım diziye. Tüm bölümler varken bile heyecanlanıyorum hemen izlemek istiyorum. O bölümleri nasıl beklemiş izleyenler. Her bölüm ayrı heyecanlı. Çok iyiii hiç bitmez umarım.
alara
alara 3 gün əvvəl
ramonun kaçarken nehirin kolundan tutması ama sibelin elinden tutması :’)
Lexa from trikru
Lexa from trikru 3 gün əvvəl
Nehir denen şıllığa da bakın hele
Hamza Sogut
Hamza Sogut 3 gün əvvəl
2:05:50 - demek sendin o? Hasan abi: goodmorniyo 😂😂😂😂😂😂😂😂
Dilara N
Dilara N 3 gün əvvəl
Hasan karakteri cok tatli degil mi ya asgshdjdj
ostopondo bilir
ostopondo bilir 3 gün əvvəl
Bu cihangirin boyu kısa ya Bi o kadar da yerin altında var heralde.
Rasad Mamedov
Rasad Mamedov 4 gün əvvəl
Bozu neden cikardiniz oyunnan filmin icine etdiniz
Kadir Ozturcu
Kadir Ozturcu 4 gün əvvəl
56.58 ben ayakta geçiriverdim puhahshahh
ALFA大 AZRAİL
ALFA大 AZRAİL 4 gün əvvəl
Ramo sevenleri olarak arkanızdayız
SS SR
SS SR 5 gün əvvəl
32:00 tüm pubg silahlri atış oyrenmek isteynler icin
Hasan Yildirim
Hasan Yildirim 5 gün əvvəl
Ilk defa bi dizi Sezon finalinden sonra manyak saglam olmus süper dizi
Mustafa Şakiroglu
Mustafa Şakiroglu 6 gün əvvəl
47:02 de guzel gozlum dedigi an dogunun gelmesi
Abdullahberat Esen
Abdullahberat Esen 6 gün əvvəl
Gud morunu hahahahaha
Sayora Bekmuradova
Sayora Bekmuradova 6 gün əvvəl
😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘rambel
Çağdaş Barış KAYA
Çağdaş Barış KAYA 6 gün əvvəl
Hasana gülmekten diziyi izleyemeyen tayfa ?
Miraga Eliyev
Miraga Eliyev 7 gün əvvəl
tasvir edek ki cihan ordusu ramo ordusu ve eskiya dunyaya hukumdar olmaz cakir beyler facalilar ne olur sizce ve kac bolum gider 😉😁
Kadir Çetin
Kadir Çetin 8 gün əvvəl
53:23 Kürşatın burnu konuşuyor dinlemek isteyenler
Bmw Motorsports
Bmw Motorsports 8 gün əvvəl
Ulan Halef gardaşım nerde ya
Cahit Anlamaz
Cahit Anlamaz 9 gün əvvəl
Ramo: Kürsat iti..... adamda yaninda oturuyor 😂😂😂👍
Shahed Hammad
Shahed Hammad 9 gün əvvəl
Neco nerede neden hala çıkmadı???
Cihat Binici
Cihat Binici 9 gün əvvəl
23.01 Rıza baba ve ekibi 😅👍🏻
Kerim Özen
Kerim Özen 9 gün əvvəl
Kimsesiz Yaşar hikayelerine burdada devam ediyor 😂
Muhammed Veysel Albayrak
Muhammed Veysel Albayrak 9 gün əvvəl
Cihangir' in eşi Ahsen Tam bir at ağızlı.
muhammed akpolat
muhammed akpolat 6 gün əvvəl
Afgshczhjs
Emrah Eroglu
Emrah Eroglu 10 gün əvvəl
goood morinioooong
Emrah Eroglu
Emrah Eroglu 10 gün əvvəl
bana adanali RAMO derler....
Yaman Yaman
Yaman Yaman 10 gün əvvəl
Bu nehirle ramonun yaklaşmasını sevmedim
Eda Kayhan
Eda Kayhan 11 gün əvvəl
Bu kadar az rambelll sahnesi olamaz yaaaa
Eda Kayhan
Eda Kayhan 11 gün əvvəl
Sibel siayh senin için bar olmuş yaaa çok yakışıyor beeeeeeeee
Eda Kayhan
Eda Kayhan 11 gün əvvəl
Ramo ve Sibel sahnelerinden çıkamıyorum beeee
Sobir Qurbonov
Sobir Qurbonov 11 gün əvvəl
O'zbekistondan ko'radiganlar bormi nechtamiz qani kettik.
Sayora Bekmuradova
Sayora Bekmuradova 6 gün əvvəl
👋👋
EZGİ MAY
EZGİ MAY 11 gün əvvəl
Ahh be Ramoo
Mlke Ksy
Mlke Ksy 11 gün əvvəl
Olgun şimşek’in oyunculuğunun ilk defa bu kadar kötü olduğunu görüyorum ya bu dizide çok amatör oynuyo
Zehra Demir
Zehra Demir 11 gün əvvəl
28.09 saniye deki polis 20. Bölümde hamdiyi öldürmüş tü ajshjsgsbs
Aynure İbadova
Aynure İbadova 12 gün əvvəl
Suuuuuuuuuuuuuupeeeeeeeerrrr
Ramazan Yıldırım
Ramazan Yıldırım 12 gün əvvəl
Kralll
يوم جديد وفيديو جديد
يوم جديد وفيديو جديد 12 gün əvvəl
😂😂😂😂😂😂Sebl
lesnac cc
lesnac cc 12 gün əvvəl
ramo gibi bir kocamiz olsa sirtimiz yere gelmez kizlarr 😂😂
muhammet akdeniz
muhammet akdeniz 10 saat əvvəl
Benim gibi yani 😀
Can Bilir
Can Bilir 12 gün əvvəl
24:31 polisler önce arkada duruyor sonra geliyor 😂
Laman S.
Laman S. 12 gün əvvəl
Her kes duygu azalmış falan yazmış. Ben mi mıymıy, sulugözün acaba?? Her bölüm bir çok sahneye ağlıyorum :(
RAMO SAHNELER
RAMO SAHNELER 13 gün əvvəl
Bende ramo güzel sahnelerini atıyorum abone olurmusunuz sayfamın büyümesi için lütfen
Harun Harun
Harun Harun 13 gün əvvəl
Rami çok yakışıklı sinekle filimde yakışıyor👍😄🥰
Harun Harun
Harun Harun 13 gün əvvəl
Yakı yo hep izliyorum
БРЮС БРЮС
БРЮС БРЮС 13 gün əvvəl
Çox bəyəndim bu seryalı on nömrə
Suzan Akkuş
Suzan Akkuş 13 gün əvvəl
Escobar kılıklı treek😅😂
Ela Nur
Ela Nur 14 gün əvvəl
Hafıza kötü rol yakismiyo yaa
Barkın Ögel
Barkın Ögel 15 gün əvvəl
KÜRŞAT: DEMEK SENDİN O RAMO: HASAN: GUT MORINUNG
Omer Aygun
Omer Aygun 15 gün əvvəl
1:39:30 dan itibaren kemanla kurtlar vadisi jenerik müziği çalıyor ...
İsmet Görmez
İsmet Görmez 15 gün əvvəl
Amoo simdi anladim bu bolumde cihangir ramoya silahi tutturdu onla birini vurcak
Bağde A.
Bağde A. 16 gün əvvəl
42:47 bana Adanalı Ramo deler 😂😂😁😁😀😀👍👍👌👌👏👏👏👏👏Adamsın Ramo, severek bakıyorum bu diziyi 😍
Melek Meyer
Melek Meyer 17 gün əvvəl
Ya bu Nehir bir defolup gitsin. Onun yerinde Sibel’i gösterin bizi.
שרהלה אלחרר
שרהלה אלחרר 18 gün əvvəl
I still cant believe that Fatos Neco and bosh died-I actully havnt seen the scond season-I have no desire after I though they died...
Tural Sadıqov
Tural Sadıqov 18 gün əvvəl
Dislike atanlar neyin kafasini yasiyo aceb
Alpaslan Tataroğlu
Alpaslan Tataroğlu 18 gün əvvəl
LAN BU NE REKLAM SİKİCEM REKLAMINIZI
Hüseyin Bayrakçı
Hüseyin Bayrakçı 18 gün əvvəl
Yavuz bu bölümde baya baya Cengiz Atay olmuş 😂😂
Ejder Koc
Ejder Koc 18 gün əvvəl
yasin ejderkoc🤗
Ejder Koc
Ejder Koc 18 gün əvvəl
yasin ejderkoc
Ejder Koc
Ejder Koc 18 gün əvvəl
Yasin
Eren Torlak
Eren Torlak 19 gün əvvəl
20:26 keşke silahın şarjörü olsaydı...
Verora Meshau
Verora Meshau 19 gün əvvəl
Nuk lane hale pa e thirrur Ramon e priten e percollen me pistoleta por zgjuarsia e tija e nxirrte nga balta gjithmone ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱
Verora Meshau
Verora Meshau 19 gün əvvəl
Bosi nje burre i shkurter por eshte kemza e ures shejtan mbi shejtanet 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱
YUŞAA '
YUŞAA ' 19 gün əvvəl
01:52:13 şarkı ne ?
doha Rayyadhi
doha Rayyadhi 19 gün əvvəl
❤️❤️❤️
Zahide Hattapoglu
Zahide Hattapoglu 19 gün əvvəl
Ramo'nun yavuz'a yavvuzz demesi çok iyi ya
Uğur Ünal
Uğur Ünal 21 gün əvvəl
Ramon'un Yavuzz demesi Ömer'in cengiz demesi izledikçe ezeli izliyormuş gibi oluyorum . veri veri nayss
İsa Türk
İsa Türk 21 gün əvvəl
25.30 eller bağlı değil
Zeynep Nur
Zeynep Nur 21 gün əvvəl
Yeni başlayanlar beğensin de sayımızı bilelim
Sudenaz Bayar
Sudenaz Bayar 22 gün əvvəl
2:05:59 Gıdmorinu 😂😂😂
pro çopur
pro çopur 22 gün əvvəl
Mükemel vidyo
Elif Ceylan
Elif Ceylan 22 gün əvvəl
1:16:32 çekim hatası cam yansıması
Berat Savranlar
Berat Savranlar 23 gün əvvəl
18.00 dan itibaren hasan abi telefonla konuşurken silahın şarjörü yok 😅😅
خالد الحرازي
خالد الحرازي 23 gün əvvəl
نريد المسلسل المترجم للعربيه
Kanatlı Dostlar
Kanatlı Dostlar 24 gün əvvəl
çarlı dizisini hatırlayan var mı :=) 28:11 bu ikiliyi yıllar sonra aynı sahnede görüyorum
Ramazan Kaya
Ramazan Kaya 24 gün əvvəl
Lütfen nehir ramo yapmayın kusmak istemiyoruz senaryoyu basitlestirmeyin
tan ibrahm
tan ibrahm 24 gün əvvəl
17:56 mustafanin silahinin jarjörü nerde acaba?
Naáh Ellen
Naáh Ellen 25 gün əvvəl
Alt yozi lutfen böylde cevrelilire
Mais Mirze
Mais Mirze 25 gün əvvəl
Ezel,Cukur,KV hepsinin mixi muthis bir film
Luciswifq
Luciswifq 25 gün əvvəl
Hasan çok gereksiz bi karakter bence ya bi Ramo'ya bak bi ona.Ciddilik diye bişey yok.Ramo'nun başı belaya gire bilir eğer o paralar eksik olursa yine açgözlülük yapıyo
yağız dursun
yağız dursun 25 gün əvvəl
17:57 jarjör efsane deyilmi dhfbfhfj
şule
şule 26 gün əvvəl
Uff bu murat yildirim ne effsane oynuyor ya yakisukluu
ilyas israyilov
ilyas israyilov 26 gün əvvəl
Ulan bu sahil İsmail abi Mecnun abinin mekanı. Yedirmeyin lan başka dizilere
Qerenfil Nebiyeva
Qerenfil Nebiyeva 26 gün əvvəl
Murad Yildirim cox guzel oynuyor
Виктор Елисеев
Виктор Елисеев 27 gün əvvəl
Bu kadarmi acemi oyuncu bas rolde olur abiciim bu ne yaaa?
Mehmet Şahin
Mehmet Şahin 27 gün əvvəl
İzlediğim en kaliteli dizilerden biri ✨
Dilek Yar
Dilek Yar 27 gün əvvəl
Murat Yildirim inanilmaz bir oyuncusun, oynamiyor yasiyorsun
Dilek Yar
Dilek Yar 27 gün əvvəl
Yeni sezonda citayi cok yukseltti bu dizi.
rahib memmed
rahib memmed 27 gün əvvəl
Spoiler ramo sonda ölecek kendi söyledi bu bölümde
Mehmet Can Zengin
Mehmet Can Zengin 28 gün əvvəl
Sibelin annesine noldu arkadaslar
Cihangir Arslan
Cihangir Arslan 28 gün əvvəl
1:39:29 Kurtlar vadisi pusu karacadaglarin muzigi remixlemisler jdjdjdj
Cihangir Arslan
Cihangir Arslan 28 gün əvvəl
İşin arkasindaki ben diilim bu arada
Nurcan Battal
Nurcan Battal 29 gün əvvəl
Murat yıldırım oyunculuk mükemmel
Slk Gnc
Slk Gnc 29 gün əvvəl
Gutmorinog)))))
Ege Aykan
Ege Aykan 29 gün əvvəl
Çukurdan daha iyi bi dizi bu
Ramo - 17.Bölüm
2:14:31
Ramo
Baxış 3M
Ramo - 12.Bölüm
2:22:23
Ramo
Baxış 5M
Sen Çal Kapımı 19. Bölüm
2:14:56
Sen Çal Kapımı
Baxış 2,8M
Uyanış: Büyük Selçuklu 9. Bölüm🏹
2:25:26
Uyanış: Büyük Selçuklu
Baxış 1,3M
Ramo Episode 1
2:32:11
Ramo
Baxış 12M
Ramo - 15.Bölüm
2:26:45
Ramo
Baxış 3,4M
Ramo - 14.Bölüm
2:24:37
Ramo
Baxış 3,1M
Zümrüdüanka 20. Bölüm
2:12:39
Zümrüdüanka
Baxış 185K
Uyanış: Büyük Selçuklu 4. Bölüm🏹
2:11:39
Uyanış: Büyük Selçuklu
Baxış 3,1M
Ramo - 21.Bölüm (Serdengeçti)
2:14:54
9 Kere Leyla | Resmi Fragman | Netflix
2:33
Netflix Türkiye
Baxış 687K
Pavyon Gülü - Güldür Güldür Show 244.Bölüm
16:08
Acemi Anneler 27. Bölüm
58:25
Acemi Anneler
Baxış 88K