Yasak Elma 106. Bölüm

  Baxış 1,761,925

Yasak Elma

Ay əvvəl

Yasak Elma 106. Bölüm Özeti:
Hasan Ali ve Ender yakınlaşması sonrasında, Ender, Şahika’yı son anda yarı yolda bırakır. Bu da Şahika’nın yeni bir plan yapmasına neden olur. Şahika’nın Ender’den alacağı intikam, eski defterleri açmaktan geçecektir.
Yıldız ise annesinin yaptığı büyük bir hatayı kayınvalidesine belli etmeden çözmenin yollarını arar ama kendini daha büyük bir kaosun içinde bulur.
Yasak Elma Resmi AZposts Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
Medyapım Resmi AZposts Kanalı: goo.gl/ZFpCky
Oyuncuları:
Şevval Sam
Eda Ece
Erdal Özyağcılar
Berk Oktay
Nesrin Cavadzade
Barış Kılıç
Şafak Pekdemir
Nilperi Şahinkaya
Melisa Doğu
Barış Aytaç
Serkan Rutkay Ayıköz
Vildan Vatansever
ve Gülenay Kalkan Ünlüoğlu
#yasakelma #106yasakelma #yenibölüm

Şərh
Yasak Elma
Yasak Elma Ay əvvəl
Yasak Elma'nın 106. Bölüm Sahnelerini izlemek için 👉 bit.ly/3mKW9Xx
Mirasu Varli
Mirasu Varli 17 gün əvvəl
MiRA
Mirasu Varli
Mirasu Varli 17 gün əvvəl
MiRA
Lady CAPELLA
Lady CAPELLA 25 gün əvvəl
@Nurcan Elit benide
Lady CAPELLA
Lady CAPELLA 25 gün əvvəl
Sahikada
Lady CAPELLA
Lady CAPELLA 25 gün əvvəl
Ben Azeriyim
Nuran arrowood
Nuran arrowood 3 gün əvvəl
eski dizi bunlar
Merna. Sn
Merna. Sn 3 gün əvvəl
Endara kırmızı çok yakışıyor ama 😍😍❤️
Sehri Məsimli
Sehri Məsimli 5 gün əvvəl
Zehrayı bi tek Caner gerçekten sevdi. Keşke yeniden birlikte olsalar
muhametcan Yeşilyurt
muhametcan Yeşilyurt 6 gün əvvəl
Tüm Müslümanların orucunu kabul etsin Allah 🤲
Zahra Suleymanli
Zahra Suleymanli 7 gün əvvəl
Çağatay:neyi sen yaptın sen babamın izni olmadan tuvalete bile gidemiyosun Hasan Aaaali:yo gidiyo gidiyo gelince gidiyo ÖMSDÖMSSCÖSMDDSCFFFVÖMSMSMCD DCSXSAÖAASAM
Pinar Hoanmli
Pinar Hoanmli 8 gün əvvəl
Filimelemeler
Hazel Demir
Hazel Demir 8 gün əvvəl
Yıldız Çağatay sana ne olsa anlatıyor sen bi demiyorsun kolyeyi
Hazel Demir
Hazel Demir 8 gün əvvəl
Eğer hakir olsaydı sen o yakının sahtesini bile takamazdın görgüsüzce bi hareket
Hazel Demir
Hazel Demir 8 gün əvvəl
Şu Asuman birazda Zeynep kızının olduğunu hatırlayıp onun yanına gitsin gereksiz düne kadar utanan yıldız şimdi annesini evden çıkartmıyor
Yasmin Karmustaji
Yasmin Karmustaji 8 gün əvvəl
su Asuman ve Yildiz'in salakliklari sinirimi bozuyor ya hsdbcjsdvgh
Yasmin Karmustaji
Yasmin Karmustaji 8 gün əvvəl
iyi de onlar koreli diye geldiler zaten arastirsan koreliler cok nadir cince biliyorlar dolayisiyla cagatay niye bunlar cince anlamadi diye suphelendi? birisi anlatsin benim guzel kafam karisti
Yasmin Karmustaji
Yasmin Karmustaji 8 gün əvvəl
genellikle hic kotu yorum yapmam ama hersey'in bir ilki vardir derler sdchbb hv j bu dizide seslerine bile dayanamadiklarim; Hasan Ali ve Asuman
Yildiz Ziaoglou
Yildiz Ziaoglou 8 gün əvvəl
Ender karakterine bayılıyorum yaaa
Yasmin Karmustaji
Yasmin Karmustaji 9 gün əvvəl
Ya bu yıldız da Halit’leyken yaptığı saçmalıkları hala yapmaya devam ediyor ya of offff Çağatay’a söyle işte Çağatay Halit değil ki
Yasmin Karmustaji
Yasmin Karmustaji 9 gün əvvəl
Dolar mı? Evet dolar? Alıp başını giden?! Evet anne piyasanın asi çocuğu olan 🤣🤣 asi çocuk ne ya yıldız 🤣
Yasmin Karmustaji
Yasmin Karmustaji 9 gün əvvəl
Ömer ve Zehra’dan iyi abi kardeş olunur he 😂 Dizilerde olur ya, aynı evde yaşadıktan bir süre sonra abilik yapar filan 😂 aslında güzel olur niye olmasın 🌚
Yasmin Karmustaji
Yasmin Karmustaji 9 gün əvvəl
“Stres’ten iki büklüm oğlumun yanında uyuya kalmışım diye cümlemi düzelteyim” 😂
Мубина f
Мубина f 9 gün əvvəl
Evlanmiş, boşanmiş bu dizi evlenmek boşanmakdan başka hič bir şey değil. Hayatda olmaz şeyler dizida oluyor
kayra flames
kayra flames 10 gün əvvəl
Cansu hapisten kacip asumanada iki sıksın da hem biz hem yildiz rahatlasin. Gorgusuz varoslugun sembolu asuman
Chemen Welinyazowa
Chemen Welinyazowa 10 gün əvvəl
Yildiz gârcekden çok komiksin Diana saril bana sonrada kizjagazi it
Zzz Bbb
Zzz Bbb 11 gün əvvəl
Çırpı bacaklı, at dişli Cansu
BTS ARMY JİN
BTS ARMY JİN 11 gün əvvəl
Yildiz:ev diyil survivor adasi😂😂
Altyn Tachmedowa
Altyn Tachmedowa 12 gün əvvəl
Ah Zehramm üzümlü kekim
Zengin Sosyalist
Zengin Sosyalist 12 gün əvvəl
118
Hüseyin Sever
Hüseyin Sever 12 gün əvvəl
Şahika Hasan Ali’nin çocuğu olacak kadar küçük nasıl eşi oldu kiiiiii ?
Yelo E.
Yelo E. 12 gün əvvəl
Gıcık oluyorum şu Cansuya varya dövesim var
Гульназ Хаджиева
Гульназ Хаджиева 13 gün əvvəl
Yildizin annesi gitsin artik Duşmanima bile boyle bir anne olsun istemem Öööffff çiksin artik şu diziden
Uçan Daire
Uçan Daire 13 gün əvvəl
asuman'ı yaka paça kovasım var.
Birkan Zrlu
Birkan Zrlu 13 gün əvvəl
Bölümleriniz çok güzel
azra_army
azra_army 13 gün əvvəl
Lütfen şu asumanı filmden çıkarın Asuman yüzünden yıldızın başı dertten çıkmıyor koskocaman kolye takıyor kadın düşürdüğünden ruhu duymuyor? Asumanı çıkarıp asumanın olucağı sahneye yıldızla çaytayı koyun komik bölümler koyarsanız daha çok sevilirsiniz umarım bizi anlarsınız sizi seviyorum iyi çalışmalar😚💝
Henna Karli
Henna Karli 13 gün əvvəl
Ayy ben tam bir Zehrayim ya
Yusibi
Yusibi 13 gün əvvəl
Ender niye yilan sahikaya yardim ediyor endere acik sac daha guzel yakiwiyor
Derya Karakuş
Derya Karakuş 14 gün əvvəl
Pembeyle beyazın üstüne kırmızı rujmu sürülür ender
Derya Karakuş
Derya Karakuş 14 gün əvvəl
Asuman nezaman görgülü olucak acaba 1. Bölümden beri izliyorum 105. Bölüm hala görgüsüz iğrenç bir karakter
Ecrin Güzelsöz
Ecrin Güzelsöz 14 gün əvvəl
Herseyde yíldizin annesi yüzünden her gün olay
Yusibi
Yusibi 14 gün əvvəl
bu asumandan biktik defolub gitse de izmire yildizi da bir rahat biraksa
buffalo gold
buffalo gold 14 gün əvvəl
Alıp başını giden? Evet anneciğim,piyasanın asi çocuğu 😂
Hadis
Hadis 14 gün əvvəl
Bilmiyorum niye ama dizideki halit karakterini özledim😐
Kamile Yıldız
Kamile Yıldız 14 gün əvvəl
Camdaki kız daki bebek doktoru Şahika'nın avukatı
Hasret Gültekin
Hasret Gültekin 14 gün əvvəl
Daha yüksek konuşsana Şahika duymadı
Yasemin Demirci
Yasemin Demirci 14 gün əvvəl
Film şahane her bölümünü izledim hiç kaçırmam🤩😍
Leyla Yigit
Leyla Yigit 14 gün əvvəl
KIRILDIMI YOK INCINMIS. / Yıldız vazo kirilinca
Azime Gemici çarkcı
Azime Gemici çarkcı 15 gün əvvəl
Hem komedi hem dram filmi keşke şahika ölmeseydi ve ender caner le aynı evde kalsalardı diyalogları ne kadar sinirim varsa unutuyorum valla
roohiii eoyyy
roohiii eoyyy 15 gün əvvəl
Wher is ahihan n zenab .....😓😓
Gülşen Akat
Gülşen Akat 15 gün əvvəl
Ay Asuman ve yıldızın salaklıkları baydı artık
Ödün Aslı Kocaman
Ödün Aslı Kocaman 15 gün əvvəl
1:28:07 bence Caner ve Zehra yakışır 😍😍😍
Ödün Aslı Kocaman
Ödün Aslı Kocaman 15 gün əvvəl
Matematik dip not bu bölümde integral , 6 basamaklı sayı , kombinasyon ,permütasyon 🤣
Ödün Aslı Kocaman
Ödün Aslı Kocaman 15 gün əvvəl
1:05:20 Çağatay abi diyo sanki Çağatay bey diyomus 🤣🤣🤣
proyunus19 ve Ailemiz
proyunus19 ve Ailemiz 15 gün əvvəl
Halit öldü ya daha iyi oldu bence evt fiyen1+
İngilizceci Mimi
İngilizceci Mimi 15 gün əvvəl
Senarist kim
Yagmur Ates
Yagmur Ates 15 gün əvvəl
Ömer'i çok mu aradiniz tipe bak
Sude Tetik
Sude Tetik 16 gün əvvəl
arkadaşlar bir şey sorucam ben daha dun baktım kanala vdeo yoktu ama şimdi bakıyorum 2 hafta önce yayınlanmıs diyo bu birtek bnedemi oluyo yoksa sizdedemi aynı
Ayşegül
Ayşegül 16 gün əvvəl
Enderin eyelinerını artık şöyle yapmayın iğrenç duruyor.
Elooo 23
Elooo 23 16 gün əvvəl
107 bölümü bir türlü bulamadım AZposts da
Салтуха А
Салтуха А 17 gün əvvəl
Hasan Ali: sana ben duşmüşüm, şansına küs evladım🤣
Салтуха А
Салтуха А 17 gün əvvəl
🇰🇬🇰🇬🇰🇬Кыргыздар барсынарбы?
Ali Alipour
Ali Alipour 17 gün əvvəl
😍😍
Ali Alipour
Ali Alipour 17 gün əvvəl
Çok guzeeel🤩🥰👌
Ajda Kusanc
Ajda Kusanc 17 gün əvvəl
Ender hanım gözleriniz çok güzel 🥰
Beyhan Yaman
Beyhan Yaman 17 gün əvvəl
Camer ve zehra bir birine çok yakışıyorlar
Neva Ekren
Neva Ekren 17 gün əvvəl
Asumana bi tek ben mi gıcık oluyorum
Sadakat Sadak
Sadakat Sadak 17 gün əvvəl
Kaynanasini bir şey yaptiği yok annesi abtal anne kiz yalanci şunlari işina bak
مرام ست
مرام ست 17 gün əvvəl
Zehra nın kafesine ne oldu untum😕
gokhan turan
gokhan turan 17 gün əvvəl
3 kere evlenip bosanan zehrayla evlenmek 🤔
Khurshed malik Malik
Khurshed malik Malik 17 gün əvvəl
I m from Pakistan in urdu it is shajre mamanoo
Khurshed malik Malik
Khurshed malik Malik 17 gün əvvəl
I m from Pakistan in urdu it is shajre mamanoo
SS 1905
SS 1905 20 gün əvvəl
Who lost okey de , I will find - Yildiz
Damla Zulfuqarova
Damla Zulfuqarova 20 gün əvvəl
Vaxt var idi Asuman Yildiza agil verirdi. Indi ise Asumana Yildiz agil verir . Bu nedir
vefa kerimli
vefa kerimli 20 gün əvvəl
Zehra caner 😍
Hosna Boukhalfa
Hosna Boukhalfa 20 gün əvvəl
Yıldız sadece anısı ou problem yapyour 😂😂
Ayse Demir
Ayse Demir 21 gün əvvəl
Dizinin en şişkoları Asumanla Yıldız
Rüstem Balaceyev
Rüstem Balaceyev 21 gün əvvəl
Caner gine Zehraya aşk ola bilirmi
sjsjskamwks
sjsjskamwks 21 gün əvvəl
Hiç bi zaman yorumum tutmadı. Tutsada mutlu olsam biraz🙂
Yazgul Alinbas
Yazgul Alinbas 17 gün əvvəl
Ben beğendim benim yorumumu likeleri 300 lere gelmisti o yüzden bu mutluluğu biliyorum umarım sende yaşarsın 😁😉😋
Konul Ismayilova
Konul Ismayilova 22 gün əvvəl
Ay Hasanali bey cok gulyorum sana
İlkeddin Zirdeli
İlkeddin Zirdeli 22 gün əvvəl
Utanmadan birde hülerek konuşuyor bu Asuman. Bıktım artıq ya bundan
adel idil
adel idil 22 gün əvvəl
Ömerle Zehrayı daha çok yakistirıyorum
LILIANA LUMINIȚA REDNIC
LILIANA LUMINIȚA REDNIC 22 gün əvvəl
Shov nu z😲❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️🎁🎁🎁
Jasur Narzullayev
Jasur Narzullayev 22 gün əvvəl
Ferida "Annemdan yadigar vazo" Yildiz" Siza babanizdan hech bishey kalmadimi hep annem diyorsinuz"))))
Gülcan Kocaoglu
Gülcan Kocaoglu 22 gün əvvəl
Ömer arka planda kaliyor ya biraz daha sahnesi olsun lütfen ya
NERMİNE SEFERLİ
NERMİNE SEFERLİ 23 gün əvvəl
Zehlem gedir asumandan həmişə. Yıldızın başını belaya soxur
Narmin Abbasova6
Narmin Abbasova6 23 gün əvvəl
Su Saika durmadan biwey icmek zorundami hep
AshPlays YT
AshPlays YT 23 gün əvvəl
Lan hasan aaaaaggggli neden Sedai Cay getireyim mi dedi ve hasan agggli leymonlu olsun dedi :e
AshPlays YT
AshPlays YT 23 gün əvvəl
Bi dk ya Olm Bunlar Neden Dayana Diyor xD bi yildiz Diana diyor
AshPlays YT
AshPlays YT 23 gün əvvəl
Bi dk ya Olm Bunlar Neden Dayana Diyor xD bi yildiz Diana diyor
AshPlays YT
AshPlays YT 23 gün əvvəl
Yorumlarin 90% Tum Oruc tutanlarin orucu Kabul olsun Amin Xd Hah Bide Oruc Tutanlarin Orucu Kabul Olsun..
Safura Necefzade
Safura Necefzade 23 gün əvvəl
Ya yıldız hasanalinin verdiği sandık dolusu altınlardan satsa para aramaya gerek kalmazdı. Asumanı çıkarın ya hep yıldızın başını yakıyo
aişe nur
aişe nur 23 gün əvvəl
Feridenin ilk bölümlerden beri "ben söylemiştim bunlar şebeke" cümlesi baydı artık.
Mehriban Nesibli
Mehriban Nesibli 23 gün əvvəl
Zehranin şahikanin elinden kurtulmasi iyi oldu ilac veripde ne hala getiriyordu kizi asumanin sahnelerini sevmiyorum herzaman yildiza problem oluyor
Nevra Elisavet A
Nevra Elisavet A 23 gün əvvəl
Gerçekten bu sefer Şahika haklı. Ender küçücük bir oyun için, küçücük bir kompleks için bunu yaptı. eğer Şahik olmasaydı o zaman hisseleri nasıl geri alacaktı? Şahika kendine riske attı...bu ender yapamazdı. Ölümden döndü be kadın. (Yok ben hayati değilim 🤣) Ender fakir kalırdı. Onun sayesinde her şeyi geri kazandı, nankör Endoş...
Aişə Əliyeva
Aişə Əliyeva 24 gün əvvəl
Ilk bölümdən izləyən neçə nəfərik?
Alper K
Alper K 24 gün əvvəl
Biktim bu yildiz'in annesinden. Hep bi olay hep bi problem cikartiyor. Gitsin artik Bursa'ya. 😒
Sehmuz Celik
Sehmuz Celik 24 gün əvvəl
Hep bizi kandiyorlar
h571 632
h571 632 24 gün əvvəl
1:07:27 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Muhaya Babajanova
Muhaya Babajanova 24 gün əvvəl
Gerçegi söýlemek her zaman en iyisi gercekleri söylemelidiler
Nuran arrowood
Nuran arrowood 24 gün əvvəl
heheheh teppenim tasini attirma cok komik
Luisa Sosa jarauta
Luisa Sosa jarauta 24 gün əvvəl
En español grasias
Farzana Choudhury
Farzana Choudhury 24 gün əvvəl
If a daughter has mother like Asuman she doesn't need any enemy to break her home.
Meryem Ozkara
Meryem Ozkara 24 gün əvvəl
Asumani cikartin ya yeter bozuyor Yildizin durumunu her zaman yalan soylyolar ne kadar guzel bir mesag ... Yildiz aslinda gidip herseyi tek tek anlatsa hersey daha kolay olur ama nerdee... Filmden skldim iyli enderle caner var
Muhammad amin Abdurahim
Muhammad amin Abdurahim 24 gün əvvəl
Hammelani ramazan oyi bilan
Yasak Elma 107. Bölüm
1:51:29
Yasak Elma
Baxış 1,6M
Yasak Elma 105. Bölüm
2:01:47
Yasak Elma
Baxış 1,7M
Aydın Sani - Maraqsız
2:23
Aydın Sani
Baxış 112K
Orxan Lokbatanli - Qəribsəmişdim 2021
3:34
Orxan Lokbatanli Official
Baxış 547K
Yasak Elma 102. Bölüm
2:06:33
Yasak Elma
Baxış 1,9M
Yasak Elma 1. Bölüm
1:28:04
Yasak Elma
Baxış 10M
Yasak Elma 104. Bölüm
1:39:53
Yasak Elma
Baxış 1,8M
Yasak Elma 101. Bölüm
1:45:54
Yasak Elma
Baxış 1,8M
Yasak Elma 110. Bölüm
1:48:40
Yasak Elma
Baxış 999K
Teşkilat 10. Bölüm
2:09:02
Teşkilat Dizisi
Baxış 1,9M
Bir Zamanlar Çukurova 96. Bölüm
2:20:15
Bir Zamanlar Çukurova
Baxış 703K
Yasak Elma 108. Bölüm
1:59:32
Yasak Elma
Baxış 1,5M
Aydın Sani - Maraqsız
2:23
Aydın Sani
Baxış 112K
Orxan Lokbatanli - Qəribsəmişdim 2021
3:34
Orxan Lokbatanli Official
Baxış 547K
Baht Oyunu Fragmanı
1:47
KanalD
Baxış 869K
Maraşlı 17. Bölüm
2:17:24
Maraşlı
Baxış 2,1M
BARABULA - Fortune
0:22
BARABULA
Baxış 29M