Eda tehlikede! - Sen Çal Kapımı 15. Bölüm

  Baxış 2,073,440

Sen Çal Kapımı

Ay əvvəl

Eda ormanda tek başına!
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi AZposts Kanalı: bit.ly/3dxNPVW
Hande Erçel ve Kerem Bürsin’ e; dizide Neslihan Yeldan, Bige Önal, Evrim Doğan, İsmail Ege Şaşmaz, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Sitare Akbaş, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt, İlkyaz Arslan ve Ahmet Somers gibi birbirinden başarılı isimler eşlik edecek.

#ruhikizim #KeremBürsin #HandeErçel

Şərh
Sen Çal Kapımı
Sen Çal Kapımı 18 gün əvvəl
Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 : bit.ly/3dxNPVW
Yaprak Tuncer
Yaprak Tuncer 9 saat əvvəl
Saçma
LANA LUNA LİLİ
LANA LUNA LİLİ 3 gün əvvəl
Bu dizi kendini niye bu kadar mükemmeliyetçi yapıyor bir bakayım dedim iyiki 3. Bölümde izlemeyi bırakmışım.
Ofelia Miranda
Ofelia Miranda 3 gün əvvəl
Comentarios21k
Sudenaz Fıçıcı
Sudenaz Fıçıcı 5 gün əvvəl
Erkenci kuşa benzemiş
Agustina Rivero
Agustina Rivero 5 gün əvvəl
Sanem y Can vibes!!!!
Səlvi Mammedoffa
Səlvi Mammedoffa 8 gün əvvəl
Erkenci kuş aklima geldi ilk ordada böyle sahne vardı
Neslihan Yıldız
Neslihan Yıldız 11 gün əvvəl
Erkenci kuş sahnelerinden biri daha çalınmış
Neslihan Sarı
Neslihan Sarı 12 gün əvvəl
Bence insan sevdiğini öyle sakin sakin arayıp o halde buluncada o kadar sakin karşılayamaz . Aşk denilen duyguyu o kadarda iyi yansıtamıyorlar diye düşünüyorum.
Yasemin Budak
Yasemin Budak 12 gün əvvəl
Serkan ile eda çok büyük bir kavga etsinler sonra eda araba çarpsın , yüksekten düşsün. Falan sonra serkan pişman olsun birdaha hiç bırakmasın
S S
S S 12 gün əvvəl
10 cmlik cukurda da uyuyo pozisyonda bayilmazsin
nyks eylül
nyks eylül 13 gün əvvəl
bu klasik buradada yaşandı 10 numara
Bilge Su Yalçınlkaya
Bilge Su Yalçınlkaya 13 gün əvvəl
gerçek aşk insana neler yaptırıyor hissetti eda nın orada olduğunu
DİZİ FANATİĞİ
DİZİ FANATİĞİ 16 gün əvvəl
O küçücük çukura nasıl düştü ve çıkamadı hadi onu da geçtim hiç mi saçı bozulmadı
wassila mehenni
wassila mehenni 17 gün əvvəl
يشبه لمشهد سنام في مسلسل طائر مبكر
Semih Soylu
Semih Soylu 18 gün əvvəl
Tatsız olay yaşandı dedikten sonra serkanın aklına eda gelmesi 😂😂
Gül Deren
Gül Deren 18 gün əvvəl
AYNİ ERKENCİ KUŞ DAKİ SAHNE .AMA BEN ONDA İCİM ERİMİSTİ. BU NE DUYGUSUZ VE YAPMACIK SAHNE
Elif Sabancaoglu
Elif Sabancaoglu 20 gün əvvəl
Amman
akyuz dogukan
akyuz dogukan 20 gün əvvəl
DOGUKAM
Zerşin Pamuk
Zerşin Pamuk 20 gün əvvəl
3 .12 çukur okadar ķuçukku
Burak Demici
Burak Demici 21 gün əvvəl
Nedense hepde başrol düser başlrol bulur jgciyykrxutxtxudr6rdturyiyryrubditoutfyifgitiyr
Büşra Çevik
Büşra Çevik 21 gün əvvəl
klişeler klişesi bi dizi cidden
Niran Öztürk
Niran Öztürk 21 gün əvvəl
Gebersin 😒😒
Haci Yigittekin
Haci Yigittekin 21 gün əvvəl
Keske eda ölseydi çukurfa seranay sarikaya gelseydi zaten yakisiyor kerem bursinle
Fatıma ERTAŞ
Fatıma ERTAŞ 22 gün əvvəl
Yanlız eda diyince ilk ayağa kalkanın serkan ve ceren olması (ceren zaten kalkardı ama serkan)😀
Deniz Mehdizade
Deniz Mehdizade 23 gün əvvəl
16 bolumu tapamiyorum..TV den deyil burdan izləyirik.
Em Sa
Em Sa 23 gün əvvəl
Ay kiz sacinin kenarini da duzelteydin bari oradi kalmis nasi dustun boyle😂😂
Zehra Okur
Zehra Okur 23 gün əvvəl
Erkenci kus sahnesi gibi olmus
Zeliha Konukcu
Zeliha Konukcu 23 gün əvvəl
Edanin acitasyon bölümleri öldürüyor beni
Fariz Abdullayev
Fariz Abdullayev 23 gün əvvəl
.
Nurcan Yilmaz
Nurcan Yilmaz 23 gün əvvəl
Ok oooooooo
Qwer Asd
Qwer Asd 24 gün əvvəl
Onun ikinci kısmı nedir 🤔
Aslan Aydoğdu
Aslan Aydoğdu 24 gün əvvəl
Erkenci kuş 19. Bölümde Sanem de çukura düşüyor aynı sahne
Peri Naz
Peri Naz 24 gün əvvəl
Çok sevindim
Maksat Aklyýew
Maksat Aklyýew 24 gün əvvəl
Melo nerde dizide nese yaratan oymus. Melosuz bolum tatsyz oldu
Erkan Eroglu
Erkan Eroglu 24 gün əvvəl
yaaa dizinin bütün sahneleri afili😂😂
Erkan Eroglu
Erkan Eroglu 24 gün əvvəl
erkenci kuşun senaryosuna ne kadar da benziyo
AYNUR ADMIŞ
AYNUR ADMIŞ 24 gün əvvəl
Edanın ne kadar seveni varmış
Seçkin Gündüz
Seçkin Gündüz 24 gün əvvəl
çok doğru
Seçkin Gündüz
Seçkin Gündüz 24 gün əvvəl
hhh
Hamdi 06
Hamdi 06 24 gün əvvəl
Aynen
Kader Aydın
Kader Aydın 24 gün əvvəl
Ya bu dizi hic bitmesin
Dreams💭
Dreams💭 24 gün əvvəl
Serkan, Eda deyince sanki baska birine sesleniyo gibi. Eda Yildiz demeye devam
Bensu Aydın
Bensu Aydın 25 gün əvvəl
Aynı sahne erkenci kuş da da vardı lütfen biraz yenilikçi olun
leila nero
leila nero 25 gün əvvəl
This Part it’s like by Erkenci kus
Duygu Usgun
Duygu Usgun 25 gün əvvəl
Bence buda final yapacak
Nurdan Aydın
Nurdan Aydın 25 gün əvvəl
Erkenci kuştan mı alındı sahne ben biraz benzettim de
Aldina Salim
Aldina Salim 25 gün əvvəl
Erkenci Kus also had same type of scene....
Zilan Çevik
Zilan Çevik 25 gün əvvəl
Erkenci kuşa benziyor bu bölüm
Dilaver Çonoğlu
Dilaver Çonoğlu 25 gün əvvəl
Çok güzel filim
Leyla A.
Leyla A. 25 gün əvvəl
Beğen son rakamına bak ne çıktı yaz 👇 1.Eda 2.Serkan 3.Melek 4.Fifi(Figen) 5.Ceren 6.Engin 7.Pırıl 8.Alptekin 9.Ferit 0.Selin Sevgiler hepsine💕
Heba Rahf14
Heba Rahf14 25 gün əvvəl
شو اسم المسلسل
Zvezda Mihaylova
Zvezda Mihaylova 25 gün əvvəl
Ih ideil
Melis Kaygın
Melis Kaygın 25 gün əvvəl
Bu sahnenin aynısı erkenci kusta da vardı ama sen çal kapiminda ayrı bir güzel olmuş 😍🤩🤗
aleyna Kılıçaslan
aleyna Kılıçaslan 25 gün əvvəl
bu sahne ful doğal halleri bence
aleyna Kılıçaslan
aleyna Kılıçaslan 25 gün əvvəl
eda dışında orayı nası görmessin yaa
Ayşenur Şener
Ayşenur Şener 25 gün əvvəl
Sanki erkenci kus gibi olmua
İkra Berra Baktemur
İkra Berra Baktemur 25 gün əvvəl
Erkenci kuşun sahnesine çok benziyo
kezban ceylan
kezban ceylan 25 gün əvvəl
Bunlar niye 2sn de panikliyo tuvalete belil
Melekidis
Melekidis 26 gün əvvəl
Bende eda gibi çukura bu kadar estetik bir şekilde düşüp güzel görünebilir miyim acaba
Bersu meryem Kurt
Bersu meryem Kurt 26 gün əvvəl
Off klasik Türk dizisi
Sevgi Yıldırım
Sevgi Yıldırım 26 gün əvvəl
Lütfen tek parça olsun çok sevinirim😍
Sevgi Yıldırım
Sevgi Yıldırım 26 gün əvvəl
Bu bölümün niye tek parçası yok 😔
unknown user
unknown user 26 gün əvvəl
Çukur sahnesi o kadar saçma ki, kız yarım metrelik çukura düşmüş, saçı bozulmamış, üstü başı kirlenmemiş ama ne hikmetse bayılmış. Ben izlerken şu sahneyi çekenler adına utandım
Merve Ergenç
Merve Ergenç 8 gün əvvəl
@unknown user bence de haklısın
unknown user
unknown user 15 gün əvvəl
@Cansu Kose ellerinde o kadar imkan varken en azından izleyiciyi de düşünüp biraz daha gerçeğe yakın sahneler çekebilirler bence, çok da zor değil bu
Cansu Kose
Cansu Kose 15 gün əvvəl
Dizi bu abartmayın
Gamze Yılmaz
Gamze Yılmaz 26 gün əvvəl
Benim aklımdaki seneryo şu: Serkan Eda'ya kucakları götürür herkes Ne oldu Ne oldu falan der sonra Serkan Eda'yı arabaya koyar ve hastaneye giderler yoğun bakıma aldılar Eda'yı sonra doktor odadan çıkar ve kötü anlamında bir şeyler söyler o sırada orada Serkan Melo fifi Ceren ve Eda'nın halası vardır Serkan bir anda her şey böyle yıkar ve sonra sakinleşir sonra görebilirsiniz derler ve Serkan içeri gider Sonra Eda uyanır Serkan ayrıldıklarını hatırlamaz *(zaten fragmanda söylemişlerdi)*neyse İşte benim Kafamdaki senaryo ne komik ama😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Döne Demir
Döne Demir 26 gün əvvəl
İyi
Döne Demir
Döne Demir 26 gün əvvəl
Çok iyi
Elifnur Demirel
Elifnur Demirel 26 gün əvvəl
Ya sizin bi ortanız yokmu bi eda becbur olduğu için küsüyo bi serkan inşallah haftaya herşey düzelir de bundan sora hiç küsmezler yaaaa ..... NOT . Eda serkan size duyuru artık küsmeyin.......
Zeynep Sıla
Zeynep Sıla 26 gün əvvəl
Ya bu yaz Bizleri hep aynı mı olmak zorunda erkenci kuş'ta da aynı şey vardı
Nimet Can ŞAFAK
Nimet Can ŞAFAK 26 gün əvvəl
Erkenci Kuş'u çok güzel taklit etmişsiniz ama olsun TAKLİTLER ASLINI YAŞATIR
nazlı gezer
nazlı gezer 26 gün əvvəl
saç makyaj hiç bozulmamış tebrikler :D
Sidelya El nur
Sidelya El nur 26 gün əvvəl
Uyurken saçlar yapili full makyaj uyanan ütülü pijamalı kadin oyuncularımızın tabii ki bu derin çukura düşünce saçlarının dağılması elbisesinin karışmasını hele hele ellerinin bile toplanmasını beklemiyoruz. Az önce şekerlemeye dalmış gibi ninni eksik . Üstelik nedense başrol oyuncu elinde navigasyon varmış gibi nokta atisiyla kızımızı buluyor. Kizin saçı bozulmazken kafası darbe alıyor . Siz izleyiciyle dalga mı geciyorsunuz Hadi ordan şımarmayın
Metin Turan
Metin Turan 26 gün əvvəl
Ben bayildim
Diana Pichuca
Diana Pichuca 26 gün əvvəl
Cuando la encuentra la cara de susto de serkan me dio tanta lástima como sufre por culpa del padre eda y serkan pareja perfecta éxitos que ganen muchos premios ❤️❤️❤️❤️🇦🇷
habdndnsndn nzndnsnxn
habdndnsndn nzndnsnxn 26 gün əvvəl
bu kadar klişeyi bir arada görmemiştim gerçekten
{EBRAR YAREN}
{EBRAR YAREN} 26 gün əvvəl
Edanın düşmesiyle bi farkı var mı erkenci kuşta da aynı şey oldu burda serkan orda da can kurtardı grup halinde gittiler erkenci kuşta da şirketi yöneten can dı bir benzerlik var anladınız mı?
WOW WOW
WOW WOW 10 gün əvvəl
Burda hiç doğal çıkmamamış hemde erkenci kuşda daha iyiydi sahne
Sehle Uysal
Sehle Uysal 26 gün əvvəl
Aw bir arayın belli tuvalette 10 kişi bir anda aramaları veya kızın çukura düşüp saçının bozulmaması flash tv den daha flash tv
Hüsne Şen
Hüsne Şen 26 gün əvvəl
YA SANA BİRŞEY OLSAYDI'
ASLI
ASLI 27 gün əvvəl
Ed ve serkan aşkı kırk yıl geçsede unutulmaz
Azra Cengiz
Azra Cengiz 27 gün əvvəl
Edaaaa
Ayşe Çokça
Ayşe Çokça 27 gün əvvəl
YAW AMMA DA BOŞ YAPTINIZ HAA!!
hicred Aktaş
hicred Aktaş 27 gün əvvəl
Ya çok saçma bi saçı başı karışsın sen düştün biyerin kırılsın etsin saçma yani aşırı derecede saçma
NASUHHAN ORUÇ
NASUHHAN ORUÇ 27 gün əvvəl
BUNU 25403589754140365465 KERE İZLEDİM VE HALA HAYRANLIKLA İZLİYORUM
Neçces aşk
Neçces aşk 27 gün əvvəl
Kerem sanki edayı kendi elleriyle koymuş gibi buldu katılanlar
AJ __Love
AJ __Love 27 gün əvvəl
This reminded me of Can and Sanem😊
Meryem Altiner
Meryem Altiner 27 gün əvvəl
Bu sahnenin aynisi erkenci kus dizisinde vardi az alinti yapmislar
Elfi Karimzade
Elfi Karimzade 27 gün əvvəl
Bu nasıl bi çukura düşüş ya sanki kuafördən gəlmiş oturmuş oraya😂
zeynep _
zeynep _ 27 gün əvvəl
ERKENCI KUŞ KOPYASI OLMUŞ RESMEN BU SAHNEE CAN DA SANEMM SANEMM DIYE BAĞIRIYORDU 😅😅😅
Claudia Gil Segura
Claudia Gil Segura 27 gün əvvəl
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Suho •
Suho • 27 gün əvvəl
Çukurda kuaför mü vardıydı
inci Melek
inci Melek 27 gün əvvəl
Bu şey değil mi ya erkenciKuşdaki sanane
laila 10
laila 10 27 gün əvvəl
نفس المشهد بيتكرر تقريبا في كل المسلسلات التركية بففففف.. تعبنا و الله ما في ولا شي مميز
Canlı Yayın
Canlı Yayın 27 gün əvvəl
Abi ordan düşünce nasıl bi baygınlık geçirebilirsin wüqüqüüüq
EJDERHA KEDİ
EJDERHA KEDİ 27 gün əvvəl
Kalbinin sesini dinleyen Serkan Bolat 💓
adile selbin toprak
adile selbin toprak 27 gün əvvəl
Klasik kız kaybolur yakışıklı prensi onu bulur sıkmadımı artık bu sahneler
adile selbin toprak
adile selbin toprak 27 gün əvvəl
Ya bayiliyosunuz deme her sene aynı sahneyi izlemeyi artık dizilerin hepsini ezberledik ya
Ayşegül Özdemir
Ayşegül Özdemir 27 gün əvvəl
Hande çok iyi Bi insan ama oyunculukta hiç doğal değil enerjiyi karşıya veremiyor her dizi de bu böyle malesef. Biraz saçların dağılsın düşerken belki biraz gerçekçi olurdu
Gülden Kocaer
Gülden Kocaer 27 gün əvvəl
Cookkk Kiliseeeee 😂😂😂
Felek Bayık
Felek Bayık 27 gün əvvəl
Ne kadar amatörce böyle sanki içine girmiş yerleşmiş hah burası iyi uzanayım buraya diye olmuş .. Çok çok absürd
Taylan Can
Taylan Can 27 gün əvvəl
Erkenci kuşta da nerdeyse bunun aynı sahnesi vardı ya izleyen bilir
Nephiliaophelia
Nephiliaophelia 27 gün əvvəl
Ne tehlike ama
Selin Naz GURGAH
Selin Naz GURGAH 27 gün əvvəl
20 bin like = Sen Çal Kapımı izleyicileri 618 disslike = Erkenci Kuş izleyicileri 😂😂
Sen Çal Kapımı 18. Bölüm
2:12:50
Sen Çal Kapımı
Baxış 3,8M
Özür dilerim! - Sen Çal Kapımı 15. Bölüm
05:38
Sen Çal Kapımı 19. Bölüm
2:14:56
Sen Çal Kapımı
Baxış 2,2M
Dudakların yanar! - Sen Çal Kapımı 12. Bölüm
05:33
Dağ evi macerası! - Sen Çal Kapımı 9. Bölüm
07:06
Sen Çal Kapımı 18. Bölüm
2:12:50
Sen Çal Kapımı
Baxış 3,8M
Mucize Doktor 38. Bölüm
2:13:29
Mucize Doktor
Baxış 754K
Kırmızı Oda | 12. Bölüm | "HAYATA DÖN"
2:37:20
Maria ile Mustafa 11. Bölüm
2:35:35
Maria ile Mustafa
Baxış 445K