Eda noktayı koyuyor! - Sen Çal Kapımı 15. Bölüm

  Baxış 483,114

Sen Çal Kapımı

Ay əvvəl

Eda öfkesinden yerinde duramıyor...😣
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi AZposts Kanalı: bit.ly/3dxNPVW
Hande Erçel ve Kerem Bürsin’ e; dizide Neslihan Yeldan, Bige Önal, Evrim Doğan, İsmail Ege Şaşmaz, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Sitare Akbaş, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt, İlkyaz Arslan ve Ahmet Somers gibi birbirinden başarılı isimler eşlik edecek.

#ruhikizim #KeremBürsin #HandeErçel

Şərh
Sen Çal Kapımı
Sen Çal Kapımı Ay əvvəl
Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 : bit.ly/3dxNPVW
serpil Ağu
serpil Ağu 26 gün əvvəl
Bu dizi bitmemeli çok güzel isallah bitmez maşallah
KARATAŞ 44
KARATAŞ 44 29 gün əvvəl
15. bölümü istiyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Zühal Konuk
Zühal Konuk 29 gün əvvəl
14. ve 15. bölümleri kanala neden yüklemiyorsunuz?
Zeliha Aktas
Zeliha Aktas Ay əvvəl
14 cü bölün 15 ci gibi yok YYYYYYOOOOIKKKK kayıp oldular😥
Alper Hesenli
Alper Hesenli Ay əvvəl
15 ci bölüm neden yayınlanmadı ? Benim sınav vardı o yüzden bakamadım . Yayınlayın
Ekinsu Günçü
Ekinsu Günçü 11 gün əvvəl
Ya edanın serkan a laf sokmasından ve serkanin (🙁) böyle kalmasına bayılıyorum😂
Efedorahüseyin Durmaz
Efedorahüseyin Durmaz 16 gün əvvəl
Bence eda çok iyi yaptı
Fatma Gündüz
Fatma Gündüz 19 gün əvvəl
Biliyorum....
Ainura Alaxverdieva
Ainura Alaxverdieva 21 gün əvvəl
Guzel dizi
Son
Son 26 gün əvvəl
.
tuana tunga
tuana tunga 26 gün əvvəl
EDA ASIL SEN BİR SUS DA SERKAN'I DİNLE BELKİ ADAM ÖNEMLİ BİŞEY TİRAF ETCEK! (eda özür dilerim gaza geldim biraz :])
Müslüm Bingöl
Müslüm Bingöl 27 gün əvvəl
Bence önceden söylese eğer sonra eda öğrenirse ve serkanin bildiginini o zaman bitti
Ölüm Perisi
Ölüm Perisi 28 gün əvvəl
Eski heyecanını yitirdi
Oyun Dünyası
Oyun Dünyası 28 gün əvvəl
Neden final yapılıyor?
ayça tekin
ayça tekin 28 gün əvvəl
Edanın girişi Serkan bolat 😎 Giris mukemmek hande ercel müq
mhe reponte
mhe reponte 28 gün əvvəl
Fighting in the universe hanker
Neus Vila Bustamante
Neus Vila Bustamante 29 gün əvvəl
I love Serkan saying "Eda, Eda"
elif nur
elif nur 29 gün əvvəl
Serkana o kadar egoist dedikten sonra o nasıl bir söz eda
Manaf İsrafilov
Manaf İsrafilov 29 gün əvvəl
Ay bayıldım edaya nəqözəl olmuş
Soner Baydemir
Soner Baydemir 29 gün əvvəl
Serkanin okududuğ kitabin ismi
Yelmihan Çelik
Yelmihan Çelik 29 gün əvvəl
Çok saçma
Somashree Dash
Somashree Dash Ay əvvəl
Hindi sub please
Анна Атрошенко
Анна Атрошенко Ay əvvəl
Сколько в глазах Любви и страданий! Оболдеть!!💫💫💫🔥🔥🔥😍😍😍😍💔💔💔💓💓💓♥️💯👍🌷🌷🌹🌹
Filiz Öğretmen
Filiz Öğretmen Ay əvvəl
Çok iyi oyunculuk
Zeynep :D
Zeynep :D Ay əvvəl
İyi insan lafın üstüntüne gelir
Hüsna Arslancan
Hüsna Arslancan Ay əvvəl
Abi saklamayın işte saklamayın saklayınca işler sarpa sarıyo zaten gerçek bigün ortaya çıkacak yani
Huriye Kütük
Huriye Kütük Ay əvvəl
Yıkıldı yaa
Patrícia Pedroso
Patrícia Pedroso Ay əvvəl
É meu lindo Serkan foi uma decisão dificil tentar tirar Eda da sua vida. Mas quando duas almas gêmeas se encontram e experimentam um amor tao iņtenso não existem como um viver sem o outro.
Esma Ertan
Esma Ertan Ay əvvəl
Aklıma şu dizeler geldi “ah ne zormuş bitsin demek hala severken seni🥀”
Merve Ün
Merve Ün Ay əvvəl
Serkana hem üzülüyorum hem kızıyorum Eda’ya gerçekleri söyle hani sırı saklayamazdın sen hani böyle bir adam değildin😔
Azra Berberoğlu
Azra Berberoğlu Ay əvvəl
Biraz serkan üzülsün istiyorum canı acısın da edanin üzüntüsünü anlasın
Emine Uzun
Emine Uzun Ay əvvəl
Amma çok cokkk uyumlu sunuz can yakıyor sunuz
Emine Uzun
Emine Uzun Ay əvvəl
Neden ayrıl diniz doğruyu söylesen de sende üzülmesen eta kızımız
Emine Uzun
Emine Uzun Ay əvvəl
Serkan bey aldın mı boyunun ölçüsünü aferin eta
Filiz Batur
Filiz Batur Ay əvvəl
Eda vurdu gol oldu 😂
rnaefin.
rnaefin. Ay əvvəl
Yaaaa, I love this Eda.
Екатерина Куликова
Екатерина Куликова Ay əvvəl
Eda 🥵🥵🥵🥵
Екатерина Куликова
Екатерина Куликова Ay əvvəl
Aşk EdSer
Aslı Selin Deniz
Aslı Selin Deniz Ay əvvəl
Yürü be Eda👌👌👌👌👌
sarra sk
sarra sk Ay əvvəl
edan'in güçüne çok bayıliyorum
Eftelya K
Eftelya K Ay əvvəl
Mahvetti bu sahne beni
Bayram Ruslanov
Bayram Ruslanov Ay əvvəl
bence eda dizinin ilerki bölümlerimde kendi çabalariyla çok zengin olacak.
Sun Melody
Sun Melody Ay əvvəl
Bravo Eda 👌🤭 strong , determine Lady 💃💃💃👏👏
Macide
Macide Ay əvvəl
Ya kanalımız geri dönmüş ❤️❤️sizi çok özledik
Fatma Üstün
Fatma Üstün Ay əvvəl
Eksik bir şey olmasın yürü be eda kim tutar seni
gigi's life
gigi's life Ay əvvəl
Ama gerçekten bütün bölüm nerde? Arkadaşalar yaaa gerçekten ne ölüyor lütfen iyer biliyursunuz söyleyin
Septi Ani
Septi Ani Ay əvvəl
15 Full belum niye cikmadin yaaa
medo medo
medo medo Ay əvvəl
💝💝💝💝💝
Hanie Safari
Hanie Safari Ay əvvəl
15 ci bolom nedan yuk ???
Ferid Memmedli
Ferid Memmedli Ay əvvəl
neden bolub basdan yok
Rana İdil '
Rana İdil ' Ay əvvəl
Şimdi eda da hiç bir şey bilmediği için haklı ama serkan da haklııı yaaa deliriceemm gariban serkaaann😰😧😭😭😞😞
Nur Kahraman
Nur Kahraman Ay əvvəl
16/ BÖLÜM FRAGMANI GELİYOR İZLENMEMİZİN ARTMASI İÇİN FRAGMANI PAYLAŞIN WHATSAPTA TWITTERDA Kİ HEM TRENDE GİRELİM HEM İNSANLAR DİZİYİ UNUTMASIN HATIRLASIN HEM DE REYTİNGLER YÜKSEK GELSİN DİYE BİRAZDAN FRAGMAN GELİYOR!!
Nur Kahraman
Nur Kahraman Ay əvvəl
16/ BÖLÜM FRAGMANI GELİYOR İZLENMEMİZİN ARTMASI İÇİN FRAGMANI PAYLAŞIN WHATSAPTA TWITTERDA Kİ HEM TRENDE GİRELİM HEM İNSANLAR DİZİYİ UNUTMASIN HATIRLASIN HEM DE REYTİNGLER YÜKSEK GELSİN DİYE BİRAZDAN FRAGMAN GELİYOR!!
Eda Yilmaz
Eda Yilmaz Ay əvvəl
Biliyorum 💔
Asya Meryem MERCAN
Asya Meryem MERCAN Ay əvvəl
Hiç konuşturmadı çocuğu yaaa😂😂
çinarə nəsirova
çinarə nəsirova Ay əvvəl
Tabi heç birinin suçu yok amma Edaya çoook üzülüyorum😔 tabi Edada haklı olarak mantıklı sebeb arıyor .Dün sadece susdum 😢böyle izledim
Belkanilla Fernandez
Belkanilla Fernandez Ay əvvəl
Me gusto Eda pero me dio pena por Serkan ❤️
Canan Oguz– Brown
Canan Oguz– Brown Ay əvvəl
full bölüm nerde,yüklemediniz mi daha?
sen cal kapimi fanati
sen cal kapimi fanati Ay əvvəl
Eda serkan sevenler burdami? Burdaysa bi zahmet abune olurmusunuz. Abune olanin tüm dilekleri gercek olur inşAllah Anne Babasi uzun yaşar inşAllah
Manizha Baratzadeh
Manizha Baratzadeh Ay əvvəl
Bölümü full yükleyin bekliyoruuuuz 🙏
Лиана Л
Лиана Л Ay əvvəl
Neden full bolum yok😭
Dilber Elekberli
Dilber Elekberli Ay əvvəl
Neden ayrıldılar çok yakışıyolardı yaaaa😭😭😭😭😭
prenses Esma Tv
prenses Esma Tv Ay əvvəl
Efe ile eda yakişiyor heee
Sümeyye Dumanlıtağ
Sümeyye Dumanlıtağ Ay əvvəl
Eda ben burda donup kaldım,neler dedin ya öyle. Helal olsun sana😎😎
ahmet değirmenci
ahmet değirmenci Ay əvvəl
"Senin benim yerime koyabileceğin hiç kimse yok hayatında"...
ahmet değirmenci
ahmet değirmenci Ay əvvəl
Üzdü
angie almazan
angie almazan Ay əvvəl
Pobre Serkan claro que el sera el mas lastimado 😢😭😭😭😭🤧🤧🤧
Merve Ergenç
Merve Ergenç Ay əvvəl
Canımı yakmana izin verdim ama gör. Kim kimin canını yakıcak? Göreceksin.Yaktınız bizi bee
Lutfiye Aykanat
Lutfiye Aykanat Ay əvvəl
Fragman istiyoruz
Lutfiye Aykanat
Lutfiye Aykanat Ay əvvəl
Fragman istiyoruz
Lutfiye Aykanat
Lutfiye Aykanat Ay əvvəl
Fragman istiyoruz
Lutfiye Aykanat
Lutfiye Aykanat Ay əvvəl
Fragman istiyoruz
Lutfiye Aykanat
Lutfiye Aykanat Ay əvvəl
Fragman istiyoruz
Lutfiye Aykanat
Lutfiye Aykanat Ay əvvəl
Fragman istiyoruz
Lutfiye Aykanat
Lutfiye Aykanat Ay əvvəl
Fragman istiyoruz
Lutfiye Aykanat
Lutfiye Aykanat Ay əvvəl
Fragman istiyoruz
Lutfiye Aykanat
Lutfiye Aykanat Ay əvvəl
Fragman istiyoruz
Lutfiye Aykanat
Lutfiye Aykanat Ay əvvəl
Fragman istiyoruz
Lutfiye Aykanat
Lutfiye Aykanat Ay əvvəl
Fragman istiyoruz
Lutfiye Aykanat
Lutfiye Aykanat Ay əvvəl
Fragman istiyoruz
Lutfiye Aykanat
Lutfiye Aykanat Ay əvvəl
Fragman istiyoruz
Amine Sena Bahçivancı
Amine Sena Bahçivancı Ay əvvəl
Eda the yargı machine
sen cal kapımı eda serkan
sen cal kapımı eda serkan Ay əvvəl
15 bolum yutbda yox tami
lena rownie
lena rownie Ay əvvəl
Biliyorum😭🤧
trsehun
trsehun Ay əvvəl
Eda serkanın neden böyle yaptığını öğrenince çok pişman olcak gibi xdwöşdkwkfj
mohamed ahmed
mohamed ahmed Ay əvvəl
❤❤❤❤❤
Becerikli Kuzinler
Becerikli Kuzinler Ay əvvəl
"Senin benim yerime koyabileceğin hiç bir şey yok hayatında" Eda bu cümleyi söyledi ve ben mest oldum ne kadar iyi yağğğ
her şey yolunda güzel
her şey yolunda güzel Ay əvvəl
Reytingler bayağı düşmüş yaaaa😨😱😭😭😭
Mohammed Ahmed
Mohammed Ahmed Ay əvvəl
♥️♥️♥️👌👌👌👌
Nur grup
Nur grup Ay əvvəl
🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇦🇿
Reem ZiadABU ZAYDA
Reem ZiadABU ZAYDA Ay əvvəl
🤩🤩🤩🤩😘🤩😘😘
THAMIRES SOARES
THAMIRES SOARES Ay əvvəl
Agora é aguentar até quarta
kinneret Delmar Perez
kinneret Delmar Perez Ay əvvəl
Huda Sultan
Huda Sultan Ay əvvəl
Bir kadın her zaman güçlüdür
Hanife Azemi
Hanife Azemi Ay əvvəl
Full bolum nerde
Güven Yakar
Güven Yakar Ay əvvəl
Biliyorum demesi ...🖤
Leuza Carvalho
Leuza Carvalho Ay əvvəl
Falta de amor próprio por parte da Eda, se fosse eu ñ olha mais na cara dele
ELİF DEVECEL
ELİF DEVECEL Ay əvvəl
E- ben senden önce de vardım senden sonrada varım Serkan ve bunu bil senin benim yerime koyabileceğin hiç bir şey yok hayatın da S- Biliyorum kalbimi ve göz yaşlarımı bıraktım bu sahnede :(
blerina drita
blerina drita Ay əvvəl
Ohaaa Eda ohaaaaa ohaaaa❤️♥️❤️♥️🦋🤘🏻🌪👻
blerina drita
blerina drita Ay əvvəl
Ohaaa Eda ohaaaaa ohaaaa❤️♥️❤️♥️🦋🤘🏻🌪👻
Pandora Áquilla
Pandora Áquilla Ay əvvəl
que cena que atuação maravilhosa ❤❤
Gonca Alt8
Gonca Alt8 Ay əvvəl
serkan burada diycekti ama eda izin vermedi
Gizem G.
Gizem G. Ay əvvəl
WHEN EDA YILDIZ SAID "AMA GÖR' I REALLY FELT THAT...
BUSEM OKSUZ
BUSEM OKSUZ Ay əvvəl
Helal be EDAAAAA Hep yanındayız.
betül çetin
betül çetin Ay əvvəl
biliyorum... yaaaa seeeeerrrkaaaaan ☹
Sen Çal Kapımı 19. Bölüm
2:14:56
Sen Çal Kapımı
Baxış 2,2M
Yeni patronum Efe! - Sen Çal Kapımı 15. Bölüm
03:27
Yasak Elma 86. Bölüm 2. Fragmanı
0:26
Özür dilerim! - Sen Çal Kapımı 15. Bölüm
05:38
Eda tehlikede! - Sen Çal Kapımı 15. Bölüm
04:17
Yasak Elma 86. Bölüm 2. Fragmanı
0:26
Hercai 49. Bölüm Fragmanı
0:51
Dizzy Dizi
Baxış 367K
Maria ile Mustafa 11. Bölüm
2:35:35
Maria ile Mustafa
Baxış 445K
Gönül Dağı 6. Bölüm Fragmanı
0:48
Gönül Dağı
Baxış 656K