Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 169. Bölüm Fragman

  Baxış 2,584,968

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Ay əvvəl

Eşkıya Dünyaya Olmaz Kanalından Öneriler
Eşkıya Dünyaya Olmaz Bölümleri İçin Tıklayın
bit.ly/2HVjRzZ
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz En Sevilen Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/36J1Or8
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Efsane Sahneler İçin Tıklayın
bit.ly/33CdZUC
Kuruluş Osman Full Bölümler İçin Tıklayın
bit.ly/36DYLQX
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz AZposts Kanalına Abone Olmak İçin; bit.ly/2uzVwcw
atv Resmi AZposts Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

Şərh
Kardio Sl
Kardio Sl 24 gün əvvəl
silah sahnelerini çıkarınca dizi 10 numara biraz özenin arka sokaklar izleyin edho’nun yapımcısı
Anadolu Mali Müşavirlik
Anadolu Mali Müşavirlik 26 gün əvvəl
170.bölüm fragmanını bekliyoruz sayın yapımcı
Önder Bulut
Önder Bulut 26 gün əvvəl
Yine eskiye döndük galiba cuma oldu fragman yok yine pazar günleri fragmana devamkeee
Davut Bozkurt
Davut Bozkurt 26 gün əvvəl
170. Bölümün Fragmani neden hala yok neden ?
Yusuf MUhamed
Yusuf MUhamed 27 gün əvvəl
Keşke gönül zara geri getirseler o varken filmi izlerdim o gitti filim bitti.
emre kaçmaz
emre kaçmaz 27 gün əvvəl
inş polat alemdar dahil olur bekliyoruz merakla dedikodular doğrumu diye
ÇİRKİN KRAL
ÇİRKİN KRAL 27 gün əvvəl
Alpaslan bence role yakışmıyor dizi iyice zayıflıyor yönetmen yap bir pazarlık
engin atlı
engin atlı 28 gün əvvəl
1000 abone olmam lazım yardımcı olurmusunuz silah severler
Ömür Çelik
Ömür Çelik 29 gün əvvəl
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Suat Kıran
Suat Kıran 29 gün əvvəl
Alparslan ı Yılmaz Güney yapmışlar
GAMERS WORLD
GAMERS WORLD 29 gün əvvəl
Yeni b ölüm saat kaç gibi yüklenir acaba ?
Benim dayim Dayi
Benim dayim Dayi 29 gün əvvəl
Sahin aganin hatirli dostu alpaslana sahip cikacak.o kiside ilyas salman. Derincelerin en yüksek basida kadir inanır gelecekmis. Masa altüst olacak
I.Ayaydin
I.Ayaydin 29 gün əvvəl
Güzel güzelde Alpaslan Fedailerin Başkanı Degilmiydi Ne oldu. Unutuldum. Hangi şu Silahlı profesyonel kişiler Nerde 🤔🤔
Vera Vegas
Vera Vegas 29 gün əvvəl
Oooo sahane olucqk
Mahmut Olece
Mahmut Olece 29 gün əvvəl
Bu akşamı bekleyenleri görelim +1
Mahmut Olece
Mahmut Olece 29 gün əvvəl
Bu akşam efsane
Sedat Akgül
Sedat Akgül 29 gün əvvəl
Senaristen rica ederim.Alpaslan masada asgari ücretten emekli olan bizleri. dile getirsin...
Yusuf Yasli
Yusuf Yasli 29 gün əvvəl
Meşkiya Münyaya Mükümdar Molmaz LeN Mq
Nigar Haciyeva
Nigar Haciyeva 29 gün əvvəl
Lutfen İlyas ve Ömür sahneleri cok olsun❤ diyenler 1like👍atsin
mehmet ceren Baykan
mehmet ceren Baykan 29 gün əvvəl
Hızır alpaslani evden atar ama yüreğinden asla sonuçta abisinin emaneti
gizli adim
gizli adim 29 gün əvvəl
Alparslanı kovması Hızır Reisin bir oyunu bence.
oyun dünyası
oyun dünyası 29 gün əvvəl
Alpaslan çok önemli şahin aga ve cakirbeyliler herşey alpaslan üstüne kuruldu alpaslan cakirbeyli impatorlugu alpaslan alp aslan hızır açmasından alacak impatorlugu hızır devredecek alpaslan yusuf cakirbeyli varisi babası gelecek bana oğul kavuşacaklar ve alpaslan fedailer ulaşacak onu fedai yapacaklar alpaslan polat alemdar olacak şahin aga elçisi olacak alpaslan şahin aga varisi lig edho çok güzel şeyler olacak korkmazlar olecek
Umid Alekberov_666
Umid Alekberov_666 29 gün əvvəl
Egerse Dahlani ortalika sikaracaksaniz o adam isgender buyuk olsnnnn. Yeni bir Kebabci celal ailesi getirin buraya Hizira dost aile
dolita windo
dolita windo 29 gün əvvəl
imajına dönmesi de şart!
Ahmet Çakır
Ahmet Çakır 29 gün əvvəl
Dizi saçma salak ilerliyor her bölüm eskisini aratıyor. Hiç heyecan duymuyorum artık. 😒
Elif Eroğlu
Elif Eroğlu 29 gün əvvəl
Efsane bir bölüm geliyor👊
SEMİH YİĞİT
SEMİH YİĞİT 29 gün əvvəl
DİZİ GÜZEL ÖNCEDEN FAZLA REKLAM OLUYORDU O SORUNU ÇÖZMÜSLER ÖNCEDEN FRAGMAN PAZAR GÜNÜ GELİYORDU ŞİMDİ PERŞEMBE GELİYOR ODA GÜZEL TEK SIKINTI KADIN OYUNCULARI ÇOK GÖSTERMELERİ EMİNE KARAKTERİNİ İZLEDİK 1 BUÇUK SAAT SIKTI ARTIK TUFANIN BİLE SAHNELERİ AZALDI JENERİKTE İSMİ 3. SIRADA OLMASINA RAĞMEN
Naci Kahraman
Naci Kahraman 29 gün əvvəl
Fahri baba nerde
YENİ USTA
YENİ USTA 29 gün əvvəl
Umarım Ailen Uzun Yaşar Umarım İstediğin Her Şey Olur Umarım Hayal Ettiğin Yerlere Gelirsin 171 Aboneyim 179 Yaparmısınız
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli✌
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli✌
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli👌
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
AlParslan Çakırbeyli
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli✌
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli👌
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli🤙
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli👍
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli👍
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
AlPaRSLaN BaBa🤙
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Baba👍
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Bey✌
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli👍
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli👍
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli👍
Çigdem Odabası
Çigdem Odabası 29 gün əvvəl
Eskisi gibi seyretmiyoz artık ya aiZamer babam bile beğenmedi bu sene Bi kopukluk var ailede böük pörçük Hızır ali gay galiba kime el atsa Alpaslan ölüyo özlem dayanmıyor karmaşa da birlik olan aileyi kaybettik şavaş oldu herşey para silah biz alpaslamçna sahip çıkan amcaları çocukların yuvası bozulmasın diye uğraşan babamçnneyi ailesi için kendini harcayan meryemle sevdik masada ağız tadıyla yenen yemekleri iş le evin karıştırılmamasinı sevdik bu dizi mafya dizisinden çok aile nin önemle ortadaydı Meryem yok nazlı nerde aile kurulmalı ceylen olunla evine gitmeli tipi şne dönmeli haşmet karısına sahip çıkmalı zaten yıkık aile dolu ortalık çapkın adam dağınık aleye ihtiyaç yok bu dizide
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli✌
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli👍
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli👏
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli🤙
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli👌
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
İkinci Polat Alemdar- Alparslan Çakırbeyli🤙
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli👌
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli👌
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan Çakırbeyli👌
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Yunus Emre Yıldırımer çok başarılı ve inanılmaz bir oyuncu🤙
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan 29 gün əvvəl
Alparslan sen bir efsanesin👌
Kepenek Tv
Kepenek Tv 29 gün əvvəl
Bu diziye bütün dünyada baxırlar. Və biz Azerilərdə istəyirik ki siz Qarabağ mövzusuna toxunasiz. İki dövlət tek millet🇦🇿🇹🇷
Kaan Şahin
Kaan Şahin 29 gün əvvəl
Alpaslanin silkelenmesi iyi oldu
Coco play
Coco play 29 gün əvvəl
En boş dizi anca konuşuyorlar ortada icraat yok
hakan cakar
hakan cakar 29 gün əvvəl
Derin devletin başı orgeneral reis kumandan başbuğ Alparslan baba is coming
Ertuğrul Gazi Oğlu IYI Osman Gazi
Ertuğrul Gazi Oğlu IYI Osman Gazi Ay əvvəl
27-10-2020 dizi oynamadı. Hayal kırıklığı
REİS BEY
REİS BEY Ay əvvəl
Sayın senarist, Emine,Hatice ve Enişteyi bi şekilde öldür,kimsesiz yaşarı tekrar diziye getir,Hızırı eski ağırlığına,Alparslanı da eski görevine geri getir,masa üzerine tekrar yoğunlaş,birde aşk meşk,karı dırdırı diyaloğun lütfen azalt,ozaman dizinin dadından yenmez,nihayetinde bu diziyi çoğunlukla erkekler izliyor,,,
DUMAN DUMAN
DUMAN DUMAN Ay əvvəl
ULAN FİLME GELEN DÜŞMAN 3 BOLUM YAŞAMIYOR GELENİ GEÇENİ ÖLDÜRÜYORLAR ONLAR ÖLDÜRMÜYOR NE KADAR SAÇMA BİR SENARYO HEP AYNI.KİBAR KİBAR KONUŞAN İLYAS İLE ALPARSLAN MAFYA OLUYOR ULAN NERDE KURTLAR VADİSİ BE😑
DUMAN DUMAN
DUMAN DUMAN 29 gün əvvəl
@Asrın Helva kardeşim Meryem Ve Ünal mecburi ayrıldılar Ünal öldü Meryem senaryodan çıkardı zorunlu O dediğin Orhan filan da Basit adamlar Kurtlar vadisinde Çakır denilen Memati denilen Adamlar ölüyordu Orhan Kemal falan Zaten milletin sevmediği adamlar...
Asrın Helva
Asrın Helva 29 gün əvvəl
Niye hiç dost ölmüyor gibi konuşuyorsunuz geçen sezon ünal,murat,kemal,orhan,meryem,damla,boran,hurşit ve fahri öldüler. 3 Çakırbeyliden birinin ölmemesi gayet normal diziyi onlar yürütüyor ama dostlar da fazlasıyla öldü zaten
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan Ay əvvəl
Alparslan bu kadar önde olursa,dizi efsane olur👍🤙👏
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan Ay əvvəl
İşte şimdi dizi başladı👌
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan Ay əvvəl
Alparslan Çakırbeyli✌
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan Ay əvvəl
Alparslan bir efsane👏
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan Ay əvvəl
Efsane dizisin🤙
Ünal Kaplan
Ünal Kaplan Ay əvvəl
Alparslan geliyor🤙
Cem
Cem Ay əvvəl
Hoşgeldin alpaslan baba👍
Inomidin Jalolov
Inomidin Jalolov Ay əvvəl
Качон колгани чикади хизир
KERIMOV KERIMOV
KERIMOV KERIMOV Ay əvvəl
🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿
KERIMOV KERIMOV
KERIMOV KERIMOV Ay əvvəl
🇦🇿🇹🇷🇦🇿🇹🇷🇦🇿
Servet Turgut
Servet Turgut Ay əvvəl
Alparslan reis sonunda hür general oldu şahin aga ona sihirli tespihleri sunuyo sahne fena
Benim dayim Dayi
Benim dayim Dayi Ay əvvəl
ilyas salman katılacakmış edho ya
Umur Özgün06
Umur Özgün06 Ay əvvəl
Her bölüm böyle olsun aksiyon lazım aksiyon
ayhan
ayhan Ay əvvəl
Gay dizisi
Wolker Wlaps Müzik
Wolker Wlaps Müzik Ay əvvəl
Bahar 171. Bölümde gidiyormuş acaba asli varmi yada olursa nasil bir son olacak ??
Emre Erdem
Emre Erdem Ay əvvəl
Hızır reis çok akıllı Şahin ağa ile Alparslanı kovduki Şahin aga yeni Bi Alpaslan yaratsın
Furkan Ozturk
Furkan Ozturk Ay əvvəl
+ HOŞ GELDİN ALPASLAN BABA - sen de hoş geldin kubilay. Diyeceklerim bu kadar
Ferhat Senel
Ferhat Senel Ay əvvəl
HAYAT EVE SIGAR...
yunus emre
yunus emre Ay əvvəl
2.2 milyon izlenme almış :D
Hilal Duman
Hilal Duman Ay əvvəl
Başladığı ilk günden beri hep müthiş bir dizi eşkıya dünyaya hükümdar olmaz
Uğur Polat
Uğur Polat Ay əvvəl
Herkese selamlar sevgiler kanalım çok yeni resmime tıklayıp abone olarak bana da destek verir misiniz
Mahmut karakula
Mahmut karakula Ay əvvəl
Bölüm'ün başı fragmanın sonunda :)
ANKARA KRALI
ANKARA KRALI Ay əvvəl
emine artık ölsün, vakit kaybı
Hayrettin Okur
Hayrettin Okur Ay əvvəl
Aaaa Bu ne arkadaş ya her karizmatik düşman kolayca yakalanıp ölüyor baydı artık aynı senaryolar
Ufuk Eroğlu
Ufuk Eroğlu Ay əvvəl
Niçin İlyas değilde Alparslan?????????
YENİ USTA
YENİ USTA Ay əvvəl
Umarım Ailen Uzun Yaşar Umarım İstediğin Her Şey Olur Umarım Hayal Ettiğin Yerlere Gelirsin 160 Aboneyim 176 Yaparmısınız
gioyu comi
gioyu comi Ay əvvəl
🇦🇿🇹🇷
Bilginin Zaferi
Bilginin Zaferi Ay əvvəl
📌11 Gün Uyumazsanız Ne Olur? 📌Her Şeyi Görebilen Ama Rakamları Göremeyen Adamın Hikayesi! 📌Bir Şempanze Bir Bebekle Büyütülürse Ne Olur? 🔥Tüm bu soruların cevabı için kanalıma göz atabilirsiniz
Fatih Rıdvan ÇERMİ
Fatih Rıdvan ÇERMİ Ay əvvəl
Alparslan baba diyeceksiniz
Khelfaoui Abdelali
Khelfaoui Abdelali Ay əvvəl
لاحظ إضافة ترجمة بالعربية 😍😍😍 خطوة جيدة من الصفحة الرسمية
ڪَٰـُـٰٓرآر آلَٰـُـٰٓبَٰـُـٰٓآشَٰـُـٰٓا
ڪَٰـُـٰٓرآر آلَٰـُـٰٓبَٰـُـٰٓآشَٰـُـٰٓا Ay əvvəl
فخم الب اصلان 😍🔥
gioyu comi
gioyu comi Ay əvvəl
Emine ölsün diziye boş sahneye gerek yok buttonu 🙏
Can Sorgun
Can Sorgun Ay əvvəl
Kenan İmirzalıoğlu girse keşke şu diziye
Mehmet Kocaoglu
Mehmet Kocaoglu Ay əvvəl
Daha da güzel olcak izlemeyeme heyacan dolu dakikalari saatleri bekleyip izlemeye değer
ferhat emre Polat
ferhat emre Polat Ay əvvəl
Alparslan Reis
Aziz Albayrak
Aziz Albayrak Ay əvvəl
Kovduğu Alpaslan dan yardım istemek zorunda kalırsa şaşırmam
Sefa Cerit
Sefa Cerit Ay əvvəl
Polat Alemdar mi gelircek gelirse süper olur yıkılır diyorum 😀😀
Seri Mafya
Seri Mafya Ay əvvəl
Polat gelirse dizide oyuncu kalmaz bir gecede hepsini infaz eder 😂
Cetin Metinlier
Cetin Metinlier Ay əvvəl
bırak lan bu numaraları matrix degilmi bu?
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 169. Bölüm
2:33:24
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 4,5M
En çok izlenen 10 sahne! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
1:44:42
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 3,4M
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 171. Bölüm
2:18:11
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 4,6M
İlyas ve Ömür'ün hikayesi... - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
3:16:26
En Çok İzlenen Masa Sahneleri 1 - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
1:15:27
Kimsesiz Yaşar'ın Unutulmaz Sahneleri - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
3:07:13
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 170. Bölüm
2:21:41
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 4,1M
Masadaki infazlar! - Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
42:44
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
Baxış 885K
Masumlar Apartmanı 10. Bölüm
2:27:49
Masumlar Apartmanı
Baxış 5M
Konuşanlar 28. Bölüm
57:59
Konuşanlar
Baxış 1,5M