Dokunulmazlık Oyunu 4. Kısım - Survivor 96. Bölüm

  Baxış 216,751

Survivor Türkiye

Il əvvəl

#Survivor Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...
İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2019’un bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.
İşte Survivor Türkiye - Yunanistan: Türkiye Kadrosu:
Hakan Kanık, Sude Burcu, Yusuf Karakaya, Seda Ocak, Bora Edin, Ecem Onaran, Hikmet Tuğsuz, Kader Karakaya, Atakan Işıktutan, Melisa Emirbayer, Büşra Yalçın, Okay Köksal, Kaan Güvenilir, Sabriye Şengül, Emre Durak
İşte Survivor Türkiye - Yunanistan: Yunanistan Kadrosu:
İoulieta Kitrinou, Dimitra Vamvakousi, Afroditi Skafida, Dimitris Margaritis, Kyriakos Pelekanos, Panagiotis Konstantinidis, Spyros Gourdoupis, Dimitra Tsaganou, Nikos Kosmas, Ria Kolovou, Tony Stavratis, Nadia Mavroudea, Vasilis Simos, Elpida Meziridou, Vasilis Vasilikos, Katerina Dalaka, Patrick Ogunsoto
#SurvivorTürkiyeYunanistan ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.

Şərh
Ghost Face
Ghost Face Ay əvvəl
Abi bebeğim demekte ne var, adamların yakın arkadaşlar
Efnan'nın Pembe Dünyası
Efnan'nın Pembe Dünyası 2 ay əvvəl
Efnan611
Yahya Erkal
Yahya Erkal 3 ay əvvəl
Deďikoducu bora ortamı gerdi,biraz seyretti,sonra başka konulara deyindi,sana ne bebeğim dediyse,seni ilgilendirmez,yoksa kıskandın mı?zavallı nikos u da alet etti.
Eymen Abdullah ATANSAY
Eymen Abdullah ATANSAY 4 ay əvvəl
Emre 4'te 4.
Yusuf Yavuz
Yusuf Yavuz 5 ay əvvəl
SUDE OLMASA SEDA KiMi SEÇECEK
fatma Karaman
fatma Karaman 6 ay əvvəl
Dimitra çok iyi oynuyor
Kübra KAFKAS
Kübra KAFKAS 9 ay əvvəl
Seda'nın iticiliği..
Σταμη Ευθυμιου
Σταμη Ευθυμιου Il əvvəl
Τη ωραίους αγώνες που βλέπαμε πέρυσι στο SURVIVOR γιατί να μην το βλέπαμε και φέτος; Αντί για αυτό έχει γεμίσει ο ΣΚΑΙ με εκπομπές με όλα τα ξεμπουρδελα που κυκλοφορούν στην ΕΛΛΑΔΑ ΑΗΔΕΙΑ
Sevdie Syuleymanova
Sevdie Syuleymanova Il əvvəl
Ahaha bu Seda da bana yapamaz 😂sen kimsin kamerayi gordu cok hanim efendi oldu
Ela Ünal
Ela Ünal Il əvvəl
Yusufa gıcık olan tek benmiyim ikide bir krayakosu seçip duruyor 😲😲😲😝😝😝😠😠😡😡😡😡
Ömer Ali Anlar TR
Ömer Ali Anlar TR Il əvvəl
😂
Zeliha Ünver
Zeliha Ünver Il əvvəl
Boraya kavga cikarmasi icin extsra para vermisler
Zeliha Ünver
Zeliha Ünver Il əvvəl
Siyah takim ne yapsa suc gariplerim
furkan Uls
furkan Uls Il əvvəl
Bora yusufa diyo da seda da hep sudeyi seçiyo sıkıyosa sedaya yusufa dediklerinin aynısını desinde görelim
Kasida Artykbaeva
Kasida Artykbaeva Il əvvəl
Dimitra çok tatlı yaa *Kazanacağız*:)
Cahide sübaşı
Cahide sübaşı Il əvvəl
Seda oyuna çıkamıyor çünkü Sude'den 2 tane yok :))) Bu mu Survivor olacak şimdi?
Nazli Alieva
Nazli Alieva Il əvvəl
Ne olfu Sedacik Dimitra Sude kadar kotu cikmadimi? Uzuldunmu yoksa? Git Boran teselli etsin seni
abdiraman mohamed
abdiraman mohamed Il əvvəl
Seda korkudan şey yapamadı 🤣🤣🤣
kader asılsoy
kader asılsoy Il əvvəl
Dimitra bebeğim sana güveniyorum tekrar kazanabilirsin yok böyle bir şey
Tural Mehdiyev
Tural Mehdiyev Il əvvəl
Dimitra and black team
Buse Özgül
Buse Özgül Il əvvəl
Bora cok komik dalga gecmesi bile efsane be. Emre kendini amerikan filmlerinde sandi yapabilirsin bebegim filan hayirdir dunzhxjzhxj şampiyon bora edin❤
Ricardo Quaresma
Ricardo Quaresma Il əvvəl
Dimitra en son srdanın eline verdi
Yaman Goreny43
Yaman Goreny43 Il əvvəl
Bora yusufa tepki gösteriyo seçimden dolayı ama neden hiç demiyor ki seda sürekli sudeyi seçiyor diye.sude sakatlığından sonra toparlanamadı koşamıyo parkurda.kendileri yapınca sıkıntı yok 😎
Ali Özçelik GS1905
Ali Özçelik GS1905 Il əvvəl
Sonuna kadar SİYAH TAKIM sonuna kadar YUSUF KARAKAYA...
master shef
master shef Il əvvəl
4 oyunu seda aldı sude sayasınde
master shef
master shef Il əvvəl
Katerıne ucıncı oyunda bile oynadı sedacım biraz yürek ye
Osman Duran
Osman Duran Il əvvəl
Şampiyonluğu hakedenler dalaka , yusuf, emre ve dimitra
Tezcan Davran
Tezcan Davran Il əvvəl
Okayyy 🏆
Ayşe Gündoğan
Ayşe Gündoğan Il əvvəl
Dimitra çok komikti
master shef
master shef Il əvvəl
Seda her kez yapar sana kımsın sade sude yapamaz dımıtra katerıne gömer seni
master shef
master shef Il əvvəl
Çok gulkıli oldu bora bebeğim her keze denebilir sen kotulılden gulyosın bide yalakana soylıyosın
valay jer
valay jer Il əvvəl
Biri şu Sedayı susdursun, iğrenç bağırıyor
imrol kubilay
imrol kubilay Il əvvəl
Bora adamdir adam çoluk çocukla dalga geciyo beyinleriyle oynuyo karaktersiz dediğiniz adam zekasıyla takımı mahvediyo oyununa zaten kimse laf diyemez istatistik ortada
Hacer Arıkan
Hacer Arıkan Il əvvəl
Emre ilk 4 e girsinde
Gothic Peri
Gothic Peri Il əvvəl
Sedacım Hani Dalakaya gününü göstercektin😫😫😫 bakıyorumda gene Sude, Sude, Sude 😂😂😂😂😂😂😂
Sergül Akgün
Sergül Akgün Il əvvəl
EMRE YEMEMİŞ GİTMİŞ SÜREKLİ KYRİAKOS İLE OYNUYOR jsjsjsjsjsjsjsjssjsj
Sergül Akgün
Sergül Akgün Il əvvəl
@Gizem Aygün çok fark eder başka birisi olsa kendinizin de aynı tepkiyi vereceğinden emin olduğum için.
Gizem Aygün
Gizem Aygün Il əvvəl
kriyakos veya başkası ne farkeder çocuk 3 te 3 yapıyor atışlarda bos yapma
Mehmet Sait Atağ
Mehmet Sait Atağ Il əvvəl
Seda neden sürekli en zayıf halka sudeyi seciyor cok merak edıyorum kendı ıstatıstıgı ııcn mı yoksa takım ıcın mı zira takıma katkı saglamak ıstıyorsa afrodıtının bıle rahat yendıgı sudeyı secmek yerıne dalaka veya dımıtrayı secıp ekstra puan alması gerekmez mı seda bulmua kolayı sureklı sude sude sude yahu bırak afrodıtı alsın onu zaten en zayıf sude sen gıt dalakayı yada dımıtrayı yen ki oyunu kazanın mesela bora oyle degıl genel olarak herkesle yarısıyo ama seda tamamen kendını dusunuyo ne yaparsa yapsın dalaka 1 numara seda bu kafayla asla basarılı olamaz
Μαρία Ντάκα
Μαρία Ντάκα Il əvvəl
Δημητρσ εχεις τρελλαθει μουρλεγκο.
TuRaN turan
TuRaN turan Il əvvəl
Süper siyah takim aldi
g n
g n Il əvvəl
Boranin her hareketi sinirime batiyo ya
Büşü
Büşü Il əvvəl
Nikos niye spirosa her seyi anlatacagim dedi
Kader Ozgul
Kader Ozgul Il əvvəl
"Bana kimse böyle yapamaz " derken sen kimsin ya
Yahya Erkal
Yahya Erkal Ay əvvəl
Kader haklısın sedanın kendi gibi sesi de gıcık.
engel cancan
engel cancan Il əvvəl
Boraya tahammül edemeyen bir tek benmiyim
Melodi Aslıcan
Melodi Aslıcan Il əvvəl
Dimitranın götü kalktı
Serdar Yalçın
Serdar Yalçın Il əvvəl
Beyaz takım yenilsede daha karakterli bir takım. Siyah takım çoluk çocuğun dolu olduğu sevimsiz bir takım.
Merve Bürhan
Merve Bürhan Il əvvəl
AZposts’dan izlemek müthiş Bora olunca ileri alıp izlemek zorunda kalmıyorum 😂😀
Оксана мансимова
Оксана мансимова Il əvvəl
Emrenin sevgilisi kesecek o dilini)
Abdullah Yorulmaz
Abdullah Yorulmaz Il əvvəl
Rakibini tebrik eden Emre adamlığı ve çok mütevazi adam gibi adam Kyriakos
sinem kaya
sinem kaya Il əvvəl
Seda düşüşte
Serhat Karabulut
Serhat Karabulut Il əvvəl
Simdi biz kızuqhsldhywhwıa dimitra yaa
s h a w n i s k i n g
s h a w n i s k i n g Il əvvəl
3:22 nikos"spyros'a her şeyi anlatacağım" diyor ya ahhahahaha❣
master shef
master shef Il əvvəl
Bulun bahanelerı şimdide bora seda
Emre Peker
Emre Peker Il əvvəl
Kaosçu bora ya karşı Yusuf şampiyon olacak. Şampiyon yapacağız. Sonuna kadar siyah takım , Sonuna kadar Yusuf Karakaya !!!
Mira Canem
Mira Canem Il əvvəl
Şu sedadan nefret ettigim kadar kimseden nefret etmiyorum
İNCİ Nur
İNCİ Nur Il əvvəl
Bora Seda 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎çok sinsiler
Mahsum ARSLAN
Mahsum ARSLAN Il əvvəl
Seda çok itici bir insansin sen nefret ediyorum senden
Birsen Üzülmez
Birsen Üzülmez Il əvvəl
Dimitra çok tatlı değilmii
Yahya Erkal
Yahya Erkal 3 ay əvvəl
Gerçek bir takım oyuncusu,sevimli hareketleri var.
Lailaheillallah Cok sukur
Lailaheillallah Cok sukur Il əvvəl
🥰hele yusuf ile emrenin hateketlerini yapinca oyle tatli oluyor ki bide aynini yapma cabasi muazzam
Samet Can
Samet Can Il əvvəl
Sudeyi sevenler
mezhel moruq
mezhel moruq Il əvvəl
Getirin oğlum sudeyi şanlı manlı seda ablanız şov yapacak
İNCİ Nur
İNCİ Nur Il əvvəl
😂😂😂😂👍👏👏👏
kezban geçer
kezban geçer Il əvvəl
Bora elen de kurtulalım senden artık
Alisan Haciyev
Alisan Haciyev Il əvvəl
Borada Yusuf saplantisi var cocuklarinin adinda Yusuf koyar Okay bu buynuzlari cikar aptal gorukuyorsun😂😂😂
İNCİ Nur
İNCİ Nur Il əvvəl
😂😂😂😂👍
Fatima Orucova
Fatima Orucova Il əvvəl
SİYAH TAKIM 😎
savaş boz
savaş boz Il əvvəl
sude bariz şike yapıyor.sedayla oynadığı tüm oyunları veriyor.akıl dışı bir durum.
Furkan Küçüker
Furkan Küçüker Il əvvəl
Emre cok hizli yaa seni sampiyon yaoacaz emrem
Emre Gökmen
Emre Gökmen Il əvvəl
Arka arkaya aynı eşleşmeler olmasın emre kriyakos izlemetten bıktık
Serpil Akboga
Serpil Akboga Il əvvəl
Seda kadar yapmacik birini daha gormedim bu kadar da olmaz kocasida ayni kendi gibi gostermelik iltifatlar falan her Telefon kpnusmasinda ayni bu kadar yacilik gormedim
ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ ΦΩΤΟΥΛΑ
ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ ΦΩΤΟΥΛΑ Il əvvəl
οσο και να προσπαθει ο Μπορα να σπασει την ψυχολογια του Γιουσουφ δεν θα τα καταφερει.Οσο για την Σεντα τι να πω η κακια της για την Δαλακα μεγαλη
nur
nur Il əvvəl
Emre bebeğim diğer takımın dedikodu yaptığını duyuyor yinede gülüyor sorun çıkartmıyor
Melis Yaraman
Melis Yaraman Il əvvəl
Oha Bi de nikos spyros gitti demiş gerçekten çok ayıp ya
Sude Nur
Sude Nur Il əvvəl
@Rúyą @Beyaz X Nikos'a dil çıkaran efendilikten bahsediyorsunuz değil mi?
Rúyą
Rúyą Il əvvəl
İşte Emre bir kez daha efendiliğini göstermiş oldu.
nur
nur Il əvvəl
Seda neden kimse sana öyle yapamıyor sen kimsin? Cidden çok iticisin ya sakat sudeyi seçerek daha kaç oyun kazanıcan
Beach Pool
Beach Pool Il əvvəl
*Siyah takım geri döndü*
أحمد حسين
أحمد حسين Il əvvəl
seda hep sude segyor . dalakeden korkyo 😑😑
/zleqend
/zleqend Il əvvəl
ŞAMPİYON YUSUF KARAKAYA!!
öz
öz Il əvvəl
2:13 e koptum yalnız dldlxdkkdkzkx sude
O S
O S Il əvvəl
emre şampiyon 👊🏿😎💪🏿
Oyun Kralı
Oyun Kralı Il əvvəl
Siyah takımı tutanlar like butonunu kırsin 💜💜💛💛
Kevser Arı
Kevser Arı Il əvvəl
sude kosamiyo dite gucun ona yetiyi surekli onu seciyosun dir dir seda
LOYIZA LOYIZA
LOYIZA LOYIZA Il əvvəl
ΒΟΡΆ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣΚΑΙ 🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉🐉
Belkıs keremoglu
Belkıs keremoglu Il əvvəl
Siyah takım oleyyyy diyenler
Doga Gunes
Doga Gunes Il əvvəl
Bak yusuf lafları çakıyo boraya terbiyesizleşmeden akıllıca geçiriyor lafları. Bora da 3. Sınıf bebesi gibi sadece aynen aynen aynen aynen diyip duruyo başka laf bildiği yok HAHAHAHAHAHAHA DAHA KOMİK Bİ OLAY GÖRMEDİM
Ozlem Mehmetalioglu
Ozlem Mehmetalioglu Il əvvəl
BORA'NIN dışarıdaki hayatını araştır. Kaçıncı sınıf anlarsın. Tabi canım terbiyeszlesmiyr karaktersiz diyen Boraydi zaten. Adam lafını sokmuş zaten öyle davrancak ki soktuğu laf ise yarasın. 😉 Yazdığın yorum gayet komik yorumuna bak ikinci gördüğün komik olay olur..
Konul Bagirova
Konul Bagirova Il əvvəl
Evetttt
Yağmur Damlası
Yağmur Damlası Il əvvəl
Bora seni gördükçe midem bulanıyor
İNCİ Nur
İNCİ Nur Il əvvəl
Aynen
emir syn
emir syn Il əvvəl
Bu sedada sudeyle oynayınca süper oluyor🤣🤣
Meltem Dilan
Meltem Dilan Il əvvəl
Evet Emre seni biliyoruz, nasıl terbiyesiz olduğunu
Revan Imameliyev
Revan Imameliyev Il əvvəl
Emre ne terbiyesizlik yapdi bu oyunda ?
Sedat Yalnız
Sedat Yalnız Il əvvəl
Sg
Selver Kara
Selver Kara Il əvvəl
Nasil terbiyeli oldugunu izliyorum
hacer feyza tankut
hacer feyza tankut Il əvvəl
Bora kadar sinsi biri var mı ya
Belkıs keremoglu
Belkıs keremoglu Il əvvəl
@hacer feyza tankut Haklısın ama normalde çok iyi biri ama gerçekten son zamanlarda çok abarttı
hacer feyza tankut
hacer feyza tankut Il əvvəl
@Belkıs keremoglu çünkü olayları cımbızla ayıklayıp o kadar güzel kullanıyo ki. Ve baksan hiç bişey yapmıyo gibi duruyo
Emir Kuş
Emir Kuş Il əvvəl
Survivor tarihinde yok direkt
Belkıs keremoglu
Belkıs keremoglu Il əvvəl
Oyle bir şey yyok ve neden sinsi?
Sadraddin Sadigov
Sadraddin Sadigov Il əvvəl
Bora sen ne kadar kinli bir insansın. Senin içindekiler dışına vurmuş. Sen yelendiğin gün senin acayib yüzünün nasıl olduğunu görmek isterdim. Yıllardır ben bu oyunları merakla izliyorum bora kimi birine rastlamadım. Çingiz, Adem, şimdi Yusuf sizleri çok seviyorum. Yusuf sana uğurlar.
Joker
Joker Il əvvəl
Emre ve Dimitra süperdi bravo👏👏👏
Cekan Aydin
Cekan Aydin Il əvvəl
Kibir abidesi seda noldu kaybetimi bahane ariyor sen dalakanin trnagi olamassin butun kavgalari sen baslatiyosunnn
Hakim Mendi
Hakim Mendi Il əvvəl
Helal olsun gorila 4\4 kiskananlar catlasin
Emir Kuş
Emir Kuş Il əvvəl
Aynen
Hakim Mendi
Hakim Mendi Il əvvəl
Emre seni sampiyon yapacaz
Onur Bey
Onur Bey Il əvvəl
Seda ömrü boyunca kaybetmeye mahkum 🙂
aleyna su
aleyna su Il əvvəl
iyi ya işte beyaz takım tamamen çöktü artık
aleyna su
aleyna su Il əvvəl
hayır bak seda geldiğinden beri ablası gibi davranıyor dalakaya göstercem ne ya neyi gösteriyor o acaba ben ablasını şimdi sevmeye başladım 2 sene önce çirkef biriydi alasına çekmiş ve bora ile seda çok boş konusuyorlar
Sena Polat
Sena Polat Il əvvəl
@Onur Bey yanlıs anladın yasına göre en iyisi seda diyorum
Onur Bey
Onur Bey Il əvvəl
Sena Polat 33 yaşındayım ufaklık
Sena Polat
Sena Polat Il əvvəl
Ajhhaha en iyisi o bence yasına göre komiksin
alya bagirova
alya bagirova Il əvvəl
Yani emrede iki yuzlu az once sakaya guluyordu simdide sinirleniyor
carpe diem
carpe diem Il əvvəl
Sude ve boranın gitmesi gerekiyor
Saliha Abbasoglu
Saliha Abbasoglu Il əvvəl
Elenmiş ikiside zaten Yusuf okay Emre Seda kalmış instagramda survivor spoilerde var
Cihat Emrahov
Cihat Emrahov Il əvvəl
Iste siyah takim supersinizz
Abşeron rayon Heydər Əliyev mərkəzi
Abşeron rayon Heydər Əliyev mərkəzi Il əvvəl
Ay seda sen nasil bir insansin ya bulmussun kendin gibi arkadaslari.bana kimse şt yapamazmis pardonda sen kimsin ya sec dalakayi oyun kazan sonra konus.bora sana zaten soylenecek laf yok yine baslamissin yusufun uzerine oynamaya
Abşeron rayon Heydər Əliyev mərkəzi
Abşeron rayon Heydər Əliyev mərkəzi Il əvvəl
@Rota Bulut 😂😂😂aaa cok ayip cesur kadin o
Rota Bulut
Rota Bulut Il əvvəl
Seda dalakaya göstereceğim sana deyince bende artik dalakayla yarışacak zannettim nerde onda o g..t
Selim Yusif
Selim Yusif Il əvvəl
Bu siyah takimdan inşallah sudede gider yűsuzlerin birinden de kurtulmuş oluruz şampion Yusuf Okay Emre inşallah
EsC' SaX
EsC' SaX Il əvvəl
@Selim Yusif evet ama dalaka yı seçmez bence sude gitdikden sonra.
Selim Yusif
Selim Yusif Il əvvəl
@EsC' SaX dimitrada iyi sude amma çok kotū
EsC' SaX
EsC' SaX Il əvvəl
@Sahim Eyublu tabii ki dimitra😉
Sahim Eyublu
Sahim Eyublu Il əvvəl
Evet. Bakalım Seda kimi seçecek .
Serife Gurbuz
Serife Gurbuz Il əvvəl
Artık kimse survivor izlemiyor
EsC' SaX
EsC' SaX Il əvvəl
Emree Dimitrayı da bozdu😂😂😂
Tural Mehdiyev
Tural Mehdiyev Il əvvəl
Aynen
Seide Feyzullayeva
Seide Feyzullayeva Il əvvəl
Yusuf her zaman qururla izliyorum annenin elerinden operim seninqibi durus ve karekderli evlat yetisdirmis insallah sanpiyon olursun
Seide Feyzullayeva
Seide Feyzullayeva Il əvvəl
@Karabiner 98 sizin yusufun şidet uyquladiqina dayir isbatiniz varsa? buyurun
Helina Kanşabi
Helina Kanşabi Il əvvəl
Seide Feyzullayeva Yusuf mu şiddet yanlısı biri neden şampiyon olsun ki . Kanıtları bile var . Kız arkadaşına şiddet uyguladığına dair . Daha ne görmek istiyorsunuz
Seide Feyzullayeva
Seide Feyzullayeva Il əvvəl
Bora nasil bi insan bukadar ici kotuluklr dolu olan birisi nasil rol yapiyor pes dorusu
Yasar Yurt
Yasar Yurt Il əvvəl
Eleme adayları kim
Zeynep Akbas
Zeynep Akbas Il əvvəl
Afroditi, nikos, Kriakos
Ahsen Güngör
Ahsen Güngör Il əvvəl
Yunanların tümü
Gltsry 1905
Gltsry 1905 Il əvvəl
Yasar Yurt hepsi
Ali Maksutov
Ali Maksutov Il əvvəl
Ne oldu ya beyaz takim maf oldu bora seda bunlar kaybettikce hosuma gidiyor
Ayka Sfrli
Ayka Sfrli Il əvvəl
Siyah takımı tutuyorsun diye BEYAZ takıma' maf oldu 'gibi sözler söylemeye hakkın yok
AMONG US 360° Video - IMPOSTOR in VR
04:31
Oğuzhan Koç - Hepsi Geçiyor
3:22
Oğuzhan Koç
Baxış 4,6M
Uyanış: Büyük Selçuklu 16. Bölüm🏹
2:34:55
Uyanış: Büyük Selçuklu
Baxış 2,9M
Son Yaz 2. Bölüm | Sen Haklıydın
2:24:00
Ödül Oyunu 4. Kısım - Survivor 97. Bölüm
13:33
Survivor'da Bu Hafta Neler Oldu? 🔥
Survivor Türkiye
Baxış 305
Ödül Oyunu 4. Kısım - Survivor 66. Bölüm HD
12:59
Ödül Oyunu 5. Kısım Survivor 94. Bölüm
12:33
Ödül Oyunu 3. Kısım - Survivor 97. Bölüm
12:52
Oğuzhan Koç - Hepsi Geçiyor
3:22
Oğuzhan Koç
Baxış 4,6M
Uyanış: Büyük Selçuklu 16. Bölüm🏹
2:34:55
Uyanış: Büyük Selçuklu
Baxış 2,9M
Son Yaz 2. Bölüm | Sen Haklıydın
2:24:00
MARSHMALLOW CEZALI BİLGİ YARIŞMASI
13:57